صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : خاندان تارگرین با سریال جدید شبکه HBO به تلویزیون باز می گردند

خاندان تارگرین با سریال جدید شبکه HBO به تلویزیون باز می گردند

خاندان تارگرین

شبکه اچ‌بی‌او در آستانه عقد قراردادی برای ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس کتاب «آتش و خون» نوشته جرج آر. آر. مارتین است که داستان پادشاهان سلسله تارگرین را سیصد سال پیش از ماجراهای سریال «بازی تاج و تخت» روایت می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، این توافق به زودی به مرحله نهایی می‌رسد. کتاب جدید مارتین که سال گذشته منتشر شد، روایتی از پادشاهان تارگرین از جمله ایگان فاتح اولین پادشاه وستروس و ایگان قاتل اژدها است که همگی آنها اجداد دنریس تارگرین و جان اسنو بودند.

پایلوت این سریال را مارتین و رایان کاندال خالق سریال «کلونی» می‌سازند و اگر به تولید نهایی برسد، از ظهور تا سقوط پادشاهان تارگرین را روایت خواهد کرد.

اچ‌بی‌او هنوز حاضر به توضیح درباره این سریال نشده اما مارتین قبلا در وبلاگ خود به احتمال ساخت سریال بر اساس کتاب «آتش و خون» اشاره کرده بود.

این در حالی‌ست که شبکه اچ‌بی‌او قبلا اعلام کرده بود پنج اسپین‌آف (محصول مشتق شده) از سریال «بازی تاج و تخت» تولید خواهد کرد و تا به حال فقط یکی از آنها وارد مرحله تولید شد. داستان اولین اسپین‌آف هزاران سال قبل از وقایع سریال اصلی و در پایان عصر قهرمانان می‌گذرد و اکنون در مرحله فنی پس از فیلمبرداری است.

هنوز نام این سریال تولید شده اعلام نشده اما مارتین به شکل غیررسمی با عنوان «شب طولانی» از آن یاد کرده است. نائومی واتس، جاش وایت‌هاوس و میراندا ریچاردسون از بازیگران این سریال هستند.


 

مطالبی که خواندنشان توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سازندگان « بازی تاج و تخت » گاف بزرگشان را به فرش ایرانی نسبت دادند!

خالقین « بازی تاج و تخت » تبدیل به بدترین نویسندگان شدند!

اقدام عجیب سازندگان « هابز و شاو » در اسپویل کردن پایان « بازی تاج و تخت »

فیلمنامه قسمت پایانی « بازی تاج و تخت » منتشر شد / یک ابهام بزرگ درباره آتش زدن تخت آهنین توسط دروگون!

نیکولای کاستر والدو : اعتراض هواران « بازی تاج و تخت » به پایان بندی این سریال احمقانه است!

ویژگی های مهم سریال « سرگذشت ندیمه » که آن را از « بازی تاج و تخت » متمایز می کند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها