صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کدام فیلمها امید های اصلی اسکار 2020 محسوب می شوند؟

کدام فیلمها امید های اصلی اسکار 2020 محسوب می شوند؟

روزی روزگاری در هالیوود

منتقد نیویورک تایمز، فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” به کارگردانی تارانتینو را امید اول کسب جایزه اسکار می‌داند.

به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، کایل بوچانان منتقد نیویورک تایمز در مطلبی با اشاره به اینکه برنده احتمالی اسکار 2020 در رشته بهترین فیلم پس از برگزاری 3جشنواره بزرگ سینمایی پایان سال مشخص خواهد شد، نوشته: تعداد زیادی از فیلم‌هایی که برای جایزه اسکار 2020 با یکدیگر رقابت خواهند کرد در جشنواره‌های فیلم نیمه اول سال2019 اکران شده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که هیچ‌کدام از آنها نخواهند توانست “روزی روزگاری در هالیوود” که امید اول کسب جایزه اسکار است را از جایگاه کنونی خود پایین بیاورند.

به گزارش همشهری، از میان فیلم‌های اکران شده تا‌کنون فیلم‌های “داستان ازدواج” (که در 29 اوت 2019 در ونیز اکران شده و بسیار مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفته است) به کارگردانی نواح بومباخ که در ژانر کمدی با موضوع داستانی طلاق ساخته شده، فیلم “جوکر” (2019، برنده شیر طلایی ونیز) به کارگردانی تاد فیلیپس و “جوجو رابیت” (18اکتبر 2019 اکران می‌شود) فیلمی کمدی به کارگردانی تایکا وایتیتی که موضوع آن هیتلر است به ‌احتمال زیاد خواهند توانست تا حد زیادی به‌عنوان رقبای اصلی فیلم روزی روزگاری در هالیوود ظاهر شوند. البته منتقد نیویورک تایمز مطمئن نیست که هیچ‌کدام از این فیلم‌ها بتوانند در رقابت برای کسب جایزه اسکار، فیلم تارانتینو را شکست دهند.

بسیاری معتقدند روزی روزگاری در هالیوود نامه‌ای عاشقانه به هنر فیلمسازی است. کوئینتین تارانتینو تا‌کنون 2اسکار به‌خاطر بهترین فیلمنامه دریافت کرده اما تا به امروز نتوانسته است جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال را از آن خود کند.

با توجه به اینکه از فحوای کلام تارانتینو اینگونه بر می‌آید که او قرار است در آینده‌ای نه چندان دور با فیلمسازی خداحافظی کند، احتمال اینکه رأی‌دهندگان اسکار تصمیم بگیرند که در سال 2020 جایزه اسکار بهترین فیلم را نصیب این کارگردان 56ساله کنند، بعید به‌نظر نمی‌رسد، مگر اینکه فیلم‌های” مرد ایرلندی” (که قرار است 27سپتامبر 2019 روانه بازار شود) و “زنان کوچک” (که قرار است 25دسامبر در بازار پخش شود) معادلات را بر هم بزنند و تارانتینو از دریافت جایزه اسکار محروم شود.

مطالبی که خواندنشان توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بررسی رقبای اسکار 2020 در شاخه بهترین انیمیشن

اتریش فیلم کارگردان زن ایرانی را به عنوان نماینده این کشور به اسکار فرستاد!

22 فیلم مهمی که بیشترین شانس نامزدی در اسکار 2020 را دارند! + تصاویر

شانس های اسکار 2020 در شاخه بازیگری چه کسانی هستند؟

10 بازیگر مشهوری که هم نامزد اسکار شده اند هم تمشک طلایی بدترین بازیگر! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها