صفحه اصلی > رپرتاژ : بازدید از نقاط گردشگری و جاذبه های کیش

بازدید از نقاط گردشگری و جاذبه های کیش

Kish2 780x405

بازدید از  نقاط گردشگری و جاذبه های کیش

تور کیش معمولا در تمام فصل های سال وجود دارد و شما می توانید با تهیه آن از مراکز معتبر یک سفر به جزیره کیش داشته باشید.

راه رسیدن به جزیره کیش اصلا سخت نیست،کافی است که شما بخواهید تا بروید،اگر بخواهیم راحت ترین روش سفر به جزیره کیش را به شما بگوییم،باید گفت که راحت ترین راه،از طریق پرواز است و می توان به جرات گفت بسیاری از فرودگاه های ایران،همیشه و هر روز پرواز به کیش را دارند و مخصوصا اگر شما در زمان تعطیلات به سر می برید،ممکن است در روز چندین پرواز کیش وجود داشته باشد.

فاصله زمانی تهران با کیش،کمتر از دو ساعت است و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به کیش بروید.

اگر قصد دارید که از طریق راه و جاده خود را به کیش برسانید،باید بیش از 1000 کیلومتر رانندگی کنید تا به جنوب کشور برسید و پس از آن از طریق کشتی هایی که مادام به جزیره کیش می روند،به جزیره بروید.

اگر هم قصد داشته باشید که از طریق خودروی شخصی به کیش بروید،ابتدا ماشین شما باید مورد تایید کارشناسان مربوطه واقع شود و همچنین یک گمرکی نیز بابت ورود ماشین به خاک جزیره کیش باید پرداخت کنید،پس از آن،شما می توانید ماشین را به کارواش و خودروی سواری را به داخل کشتی های مخصوص ببرید و به جزیره کیش وارد شوید.

اگر ماشین شخصی نداشته باشید و قصد دارید که از طریق اتوبوس به جنوب کشور بیایید،باید خود را به بندر گناوه یا چارک برسانید و از طریق کشتی ها به جزیره کیش بروید.

این کشتی ها هر روز و به طور دائم به کیش می روند و محموله هایی را تحویل می دهند و از این لحاظ هیچ نگرانی وجود ندارد.

اما اگر بخواهیم اصل داستان را برای شما بگوییم،سفر به جزیره کیش و تور کیش از طریق هواپیما بسیار راحت تر از سفر زمینی است و هیچگونه خستگی برای شما به وجود نخواهد آمد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از نقاط گردشگری جزیره زیبا کیش آشنا سازیم تا به هنگام رسیدن به کیش،بتوانید به این نقاط بروید و خاطراتی را برای خود ایجاد کنید.

شهر جذاب زیرزمینی کاریز در جزیره زیبا کیش

به گزارش سفر باتو ، یکی از جذاب ترین نقاط دیدنی جزیره کیش،مطمئنا شهر زیرزمینی کاریز خواهد بود،این شهر با بیش از 10 هزار متر مساحت دارد و قنات آن به گونه ای شیرین است که اهالی جزیره از آب آن برای آشامیدن استفاده می کنند و همانگونه که ذکر شد یکی از مناطق جذاب گردشگری کیش است.

شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری سطح زمین قرار دارد و در آن صدف،سنگواره و مرجان های دریایی بسیاری وجود دارد و این منطقه قدمت 500 میلیون ساله دارد!.

در شهر زیرزمینی کاریز شما شاهده رستوران های مدرن و سنتی،صنایع دستی،موزه های باستانی و فرهنگی،سالن کنفرانس و آمفی تئاتر هستید و می توانید از جاذبه ای که در پیش و رو دارید لذت ببرید.

هیچ گونه نگرانی بابت خرابی این شهر زیرزمینی وجود ندارد زیرا تمامی نکات امنیتی و مسائل احتیاطی را رعایت کرده اند تا هیچگونه مشکلی برای این زیرزمین پیش نیاید و بسیاری از جلسات و کنفرانس ها در این شهر زیرزمینی برگزار می شود.

از مزایای یک تور کیش مناسب،بردن شما به چنین مکان های جذاب و دیدنی است!.

گذر هنرمندان در جزیره زیبای کیش

به گزارش سفر باتو ، از دیگر جاذبه های گردشگری جزیره کیش را می توان به گذر هنرمندان اشاره کرد که در غرب کیش واقع شده است و تندیس ها و جوایزهای بزرگان ایرانی در آن جا وجود دارد و می توانید در آن گذر پیاده روی انجام دهید.

اگر بخواهیم به تندیس ها و جوایزهای بزرگان ایرانی اشاره کنیم می توانیم به پروین اعتصامی،محمد تقی جعفری،حسین بهزاد و دیگر هنرمندان فهیم و بلند مرتبه ایرانی اشاره کرد.

این گذر بیشتر برای توریست ها و گردشگران ایجاد شده است تا با هنر اصیل ایرانی آشنا شوند.

راه رسیدن به گذر هنرمندان بسیار زیاد است و شما می توانید از طریق اسکله تفریحی،ساحل مرجانی کیش به این گذر برسید.

پارک ساحلی میرمهنا در جزیره کیش

از دیگر نقاط گردشگری جزیره کیش را می توان به پارک ساحلی میرمهنا اشار کرد که در شمال کیش واقع شده و منظره زیبایی را به ارمغان آورده است.

در این پارک ساحلی نیز برای شما گردشگران عزیز،امکانات تفریحی فراهم شده و همچنین امکان ماهی گیری در این نقطه از جزیره برای شما امکان پذیر است و می توانید در این قسمت تمرین ماهی گیری کنید.

همچنین مساجد زیبایی نظیر مسجد خاتم الانبیاء وجود دارد که می توانید در آن جا نماز بخوانید و عبادت کنید.

بزرگی پارک ساحلی،به گونه ای است که تبدیل به دو فاز مجزا شده است،فاز اول پارک ساحلی از مسجد تا اسکله ماهی گیری است و فاز دوم این پارک،از اسکله تا میدان جاسک می باشد.

شما می توانید با رزرو تور کیش به تمامی نقاط و جاذبه های گردشگری جزیره کیش دسترسی داشته باشید و متناسب با بودجه تان یک سفر عالی را تجربه کنید.

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها