صفحه اصلی > رپرتاژ : نیم بها و قانونی دانلود کنید

نیم بها و قانونی دانلود کنید

6dec8d02 a9e3 4a5c a06c c343a1a6f 707f22

با کاهش محبوبیت و افت سریال های تلویزیون ، این روزها سریال های شبکه نمایش خانگی و فیلم های سینما رونقی بیش از گذشته یدا کرده اند.

سریال هایی که با کیفیت بالای تصویر و محتوای خود به محبوبیت بسیاری در بین مردم  دست پیدا کرده و هم اکنون به صورت منظم و هفتگی در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

در ادامه به معرفی چند سریال و فیلم محبوب این روزهای ایران می پردازیم که کمتر کسی پیدا می شود که دنبال کننده ی  قسمت های جدید آنها نباشد.شما میتوانید برای دانلود فیلم بصورت قانونی و سریال ها به سایت پاپ ترانه مراجعه کنید و البته به خاطر داشته باشید حجم مصرفی شما به صورت نیم بها محاسبه می شود و تمامی آثار نیز با بالاترین کیفیت و به صورت قانونی  از سازندگان فیلم و سریال تهیه شده اند.

سریال دل

دانلود سریال دل بصورت قانونی  ، سریالی اجتماعی و عاشقانه ای که در آن چند زوج جوان با آرامش در حال زندگی هستند و از نظر موضوعی بسیار زیاد نزدیک به سریال عاشقانه است

یکی از بی نظیرترین سریال های سال 98 محسوب می شود که به نویسندگی بابک و میثم کایدان در ژانر درام و عاشقانه نوشته شده است. بابک کایدان پیش از این در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرده بود که تصویربرداری این سریال ۷ ماه و در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور به طول خواهد انجامید. یکی از نقاط قوت سریال دل به ورود بازیگران محبوب سینما به سریال های نمایش خانگی با این سریال حساب کرد

شما میتوانید برای دانلود سریال دل به صورت کاملا قانونی و با اینترنت نیم بها !  به سایت پاپ ترانه مراجعه کنید و از اولین نفراتی باشید که این سریال را تهیه و تماشا می کنید.

Serial Del 1

دانلود سریال کرگدن بصورت قانونی

این سریال جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی می باشد که توسط سرو رسانه پارسیان ساخته می شود.

بازیگران 

مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفا زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی

خلاصه داستان 

پنج جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست ، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند.

این به آن معنی است که با تماشای این سریال می‌توانید یکی از سریال‌های متفاوت ماه‌های اخیر در شبکه نمایش خانگی نظاره گر باشید.

سایت پاپ ترانه مفتخر است که دانلود سریال کرگدن را در سه کیفیت متفاوت و به صورت قانونی از طریق شرکت تهیه کننده  برای شما عزیزان فراهم کرده است.

6dec8d02 a9e3 4a5c a06c cbda1a6f 707f22

فیلم قانونی مورفی

اما برای علاقه مندان به فیلم  نیز خبرهای خوبی داریم .شما می توانید هم اکنون فیلم قانون مورفی را با کیفیت 1080 و با محاسبه ی حجم مصرفی اینترنت به صورت نیم بها از سایت پاپ ترانه تهیه کنید.  برای دانلود فیلم قانون مورفی بصورت قانونی کافی است سری به سایت پاپ ترانه بزنید و از تماشای این فیلم کمدی لذت ببرید.

خلاصه داستان :

فرخ ( امیر جدیدی ) پلیس بدشانسی است که به تازگی از کار خود نیز برکنار شده است. در این وضعیت همکار سابق او ( امیر جعفری ) از او می خواهد تا به او کمک کند و…

مورفی مهندس نیروی هوایی ارتش آمریکاست و یک قانون بیشتر هم ندارد و اونم اینکه خطاها همیشه در بدترین زمان اتفاق نی افتند و به کسانی که همیشه بدشناسی می آورند اتلاق می شود. جدیدترین اثر رامبد جوان است که فیلمی پربازیگر است و در تهران و شمال ایران فیلمبرداری شده است .ژانر متفاوت با فیلم های ایرانی ، کمدی و اکشن بودن آن است ، در جایی که هالیوود برای پرفروش شدن فیلم هایش با توجه به علاقه ی مخاطب از این ژانر استفاده می کند

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها