صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سرانجام کابوس طرفداران « مرد عنکبوتی » به پایان ر سید!

سرانجام کابوس طرفداران « مرد عنکبوتی » به پایان ر سید!

مرد عنکبوتی

کابوس هواداران “مرد عنکبوتی” به پایان رسید. شخصیت “مرد عنکبوتی” با بازی “تام هالند” که به دنبال شکست مذاکرات سونی و دیزنی از “دنیای سینمایی مارول” جدا شده بود، دوباره این چندگانه بازخواهد گشت. سونی پیکچرز و والت دیزنی دقایقی پیش اعلام کردند که سومین قسمت “مرد عنکبوتی” با بازی “تام هالند” ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (جمعه، ۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. در بیانیه‌ی مشترک دو استودیو همچنین آمده است که دیزنی و سونی به توافق رسیده‌اند تا این شخصیت در فیلم دیگری در “دنیای سینمایی مارول” حاضر شود. جزئیات این قرارداد محرمانه باقی مانده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، “کوین فایگی” مدیر استودیوی مارول می‌گوید: “بسیار خوشحالم که ماجراجویی اسپایدی در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا می‌کند. من به همراه تمامی اعضای استودیوی مارول بسیار هیجان‌زده‌ایم که به کار خود روی این شخصیت ادامه می‌دهیم. “مرد عنکبوتی” قهرمان و نمادی نیرومند است که داستانش مخاطبین جهانی با تمامی سنین را در بر می‌گیرد. در ضمن او تنها شخصیت ابرقهرمانی است در چند دنیاهای سینمایی ظاهر می‌شود، بنابراین سونی به توسعه‌ی “دنیای مرد عنکبوتی” ادامه خواهد دارد و معلوم نیست در آینده چه سوپرایزهایی در کار باشد.”

“ایمی پاسکال” تهیه‌کننده‌ اضافه می‌کند: “این اتفاقی فوق‌العاده است. داستان “پیتر پارکر” در فیلم “دور از خانه” چرخشی دراماتیک داشت و من بسیار خوشحالم که شاهد خواهیم بود که او چه سرنوشتی پیدا می‌کند. این همکاری برای دو استودیو، چندگانه و هواداران یک پیروزی است و من بسیار محظوظ شده‌ام که فیلم ادامه می‌یابد.”

در ماه آگست گذشته گزارش شد که سونی و دیزنی در مورد سهم خود از شخصیت “مرد عنکبوتی” به توافق نرسیده‌اند و در پی آن ابرقهرمان “تام هالند” از “دنیای سینمایی مارول” جدا می‌شود. قرارداد ابتدایی سونی و دیزنی با “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” آغاز شد و با “مرد عنکبوتی: دور از خانه” که بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت ادامه یافت. هالند جدا از فیلم‌های “مرد عنکبوتی” در “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی”، “انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت” و “انتقام‌جویان: آخر بازی” ظاهر شده بود.

جدایی “مرد عنکبوتی” هالیوود و هواداران را در بهت فروبرد و بسیاری از عدم سازش دو استودیو ناراضی بودند. برادران روسو کارگردانان “آخر بازی” اوایل سپتامبر گفته بودند که جدایی این شخصیت یک “اشتباه تراژیک” است.

سونی پیشنهاد ابتدایی دیزنی برای مشارکت در دنباله‌ی “مرد عنکبوتی” را پذیرفته است. دیزنی و مارول ۲۵ درصد از سرمایه‌ی قسمت سوم “بازگشت به خانه” را تأمین می‌کنند و ۲۵ درصد از درآمد فیلم را هم دریافت می‌کنند. سونی به این ترتیب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ خود را ادامه می‌دهد و همکاری خود با “کوین فایگی” مدیر استودیوی مارول را که دو قسمت پرفروش‌ و محبوب را براساس “مرد عنکبوتی” ساخته ادامه می‌دهد. طبق قرارداد قبلی دیزنی ۵ درصد از فروش فیلم را تأمین می‌کرد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی : دور از خانه ( Spider-Man: Far from Home )

اظهارات تند دختر استن لی علیه مارول و دیزنی پس از جدایی « مرد عنکبوتی » از دنیای سینمایی مارول!

« مرد عنکبوتی: دور از خانه » به باشگاه میلیاردی ها پیوست!

ستارگان « مرد عنکبوتی » با لباس های مخصوصشان به عیادت کودکان بیمار رفتند + ویدئو

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها