صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : قدردانی ماندانا سوری از کمک های مالی مردم؛ حمایت مالی بیشتر از انتظارها بود!

قدردانی ماندانا سوری از کمک های مالی مردم؛ حمایت مالی بیشتر از انتظارها بود!

ماندانا سوری

حدود 300 میلیون تومان کمک مردمی برای درمان و اهدا به ماندانا سوری جمع‌آوری شده است.

ماندانا سوری؛ بازیگر سینما و تلویزیون؛ مدتی است که به بیماری‌ام اس مبتلا شده و مشکلاتی را برای وی به وجود آورده است.

به دنبال این اتفاق گروهی از علاقمندان و هنرمندان  به کمک وی شتافتند. پوریا ذوالفقاری؛ منتقد سینما و از دوستان ماندانا سوری که روند درمانی وی را پیگیری می‌کند؛ با نگارش یادداشتی از مردم خواست تا کمک کردن به ماندانا سوری را متوقف کنند.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

دست تک تکتان را می‌بوسم. از سینماگرانی که علاوه بر کمک‌رسانی پیگیر و نگران حال همکارشان شدند تا عمومی دوستانی که پای کار آمدند و مبالغی کمک کردند که در زندگی شخصی‌شان هم رقم قابل توجهی بود. و حکم قطره‌هایی را پیدا کرد که دریا می‌سازند. این مشکل “فشار فزاینده مالی” و خطر “آوارگی و ویلچرنشین شدن او” را در پی داشت پس از رسیدن نخستین کمک‌ها، اولین کاری که ماندانا کرد برداشتن آگهی‌های فروش وسایل شخصی‌اش از سایت دیوار بود. نمی‌دانم بیش از این چه باید بگویم که وضعیت مالی او روشن شود.

بسیاری از میزان کمک مورد نیاز می‌پرسیدند. واقعاً برای ما رسیدن به چنین رقمی دشوار بود. این بیماری به شکل پیشرفته‌اش با ماندانا هست و اقدامات درمانی برای جلوگیری از پیشرفت آن باید در طول زندگی او ادامه داشته باشد. مثل یک عمل جراحی نیست که انجام شود و تمام. ولی بیماری ماندانا و نداشتن درآمد به دلیل دشواری انجام کار، مجموعه‌ای مشکلات اقتصادی را به مشکلات جسمی و روحی او افزوده بود. من واقعاً نمی‌دانم چه مبلغی برای تداوم درمان یک بیمار مبتلا به ام اس پیشرفته تا پایان زندگی‌اش کفایت می‌کند. با یک حساب و کتاب اولیه طبق گفته‌های ماندانا گفتم اگر رقم شصت میلیون تومانی تهیه شود، تا سه یا چهارماه می‌توانیم هزینه‌های درمان را بپردازیم و شاید در این فاصله بتوان ماندانا را بیمه کرد و از هزینه‌ی درمان کاست. اما اتفاقی که با لطف و سخاوت شما افتاد، نگرانی ما را تا یک سال و شاید بیشتر عقب راند.

سرنوشت کمک‌های مردمی در این دیار گاه چنان مبهم شده که اخلاقاً وظیفه خود می‌دانم میزان و نحوه‌ی هزینه آن را اعلام کنیم. در آخرین صحبت امشبم با ماندانا؛ او با ناباوری از رسیدن رقم کمک به حدود سیصد میلیون تومان خبر داد. می‌خواهم ضمن تشکر و تعظیم بسیار بسیار زیاد، بگویم ماندانا دست‌کم تا یکسال دغدغه مالی برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی و درمان بیماری‌اش نخواهد داشت. اگر بتوان کارهای بیمه او را انجام داد این مبلغ مدتی طولانی‌تر به کار درمانش خواهد آمد. درباره نحوه‌ی هزینه‌‌ای این مبلغ هر زمانی می‌توانید سؤال بپرسید و از من و ماندانا سوری توضیح و مدرک بخواهید. ما با هر متر و معیار اخلاقی موظف به پاسخ دادنیم.

بازهم دنیایی سپاس. قدردان مهر و بزرگواری و سخاوت و اعتمادتان هستیم. شما ماندانا را نجات دادید.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

وضعیت تکان دهنده بازیگر زن سریال « قهوه تلخ »؛ ماندانا سوری در حال از دست دادن توان حرکت است!

بغض ماندانا سوری در مقابل دوربین ترکید؛ صاحبخانه به خاطر کرایه خانه برایم مامور آورد! + ویدئو

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها