صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حضور مجدد بروس ویلیس در یک « جان سخت » دیگر!

حضور مجدد بروس ویلیس در یک « جان سخت » دیگر!

876545

 

بروس ویلیس قرارداد بازی در فیلم «روزی خوب برای سخت مردن» را امضا کرد.

این فیلم اکشن و دلهره آور را کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه می کند و به احیا مجموعه فیلم اکشن موفق دهه هشتادی او «جان سخت» می پردازد.

کلید فیلم برداری کار تازه ویلیس اواخر سال جاری میلادی زده می شود. این بازیگر قبل از حضور جلوی دوربین این فیلم، در چند کار دیگر ظاهر خواهد شد.

کارگردانی «روزی خوب برای سخت مردن» را جان مور انجام می دهد و برای فیلم برداری، همراه بقیه عوامل فیلم راهی لوکیشن های کشور روسیه می شود.

کمپانی فوکس اعلام کرده این فیلم را بدون سر و صدا جلوی دوربین خواهد برد و قصد ندارد قصه آن را تا قبل از اکران عمومی فاش کند.

تا چند هفته دیگر، بقیه بازیگران این درام دلهره آور هم معرفی خواهند شد و ویلیس می گوید بازی در فیلم را به دلیل قصه غیرمتعارف آن انتخاب کرده است.

به نوشته رسانه های گروهی، ویلیس با وجود سن بالای خود این روزها به شدت پرکار شده و چندین فیلم را جلوی دوربین خواهد برد.

روز گذشته اعلام شد وی به جمع بازیگران «پنج نفر علیه گلوله» پیوست و در این محصول دلهره آور شرکت سونی بازی می کند.

قصه فیلم درباره یک سیاستمدار مکزیکی است که پدرش توسط کارتل های مواد مخدر ربوده می شود و دردسرهایی برای این مرد سیاستمدار به وجود می آورد.

قرار است کلید فیلم برداری این فیلم تا یکی دو ماه دیگر زده شود.

ویلیس به زودی فیلم «روشنایی سرد روز» را روانه پرده سینماها می کند و بعد از آن «قلمرو» ساخته وس اندرسون اکران عمومی خواهد شد.

این بازیگر در دومین قسمت اکشن علمی تخیلی «جی آی جو» هم بازی کرده که فیلم برداری آن مدتی قبل تمام شد و تا پایان سال جاری میلادی به نمایش عمومی در می آید.

منتقدان سینمایی می گویند ویلیس سال قبل و پس از موفقیت مالی و انتقادی درام اکشن «سرخ» دوباره مورد توجه تهیه کنندگان و فیلم سازان قرار گرفته است.

این فیلم در کمال حیرت تحلیل گران اقتصادی سینما ۹۰ میلیون دلار فروش کرد و با نقدهای مثبت منتقدان همراه شد.

قرار است قسمت دوم «سرخ» هم ساخته شود.

فارس

به جمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید


 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها