صفحه اصلی > رپرتاژ : معرفی فیلم های سینمایی اکران شده در مهر 98

معرفی فیلم های سینمایی اکران شده در مهر 98

ima346346346378989ge1

به نقل از وبسایت کول دانلود، فیلم های ماجرای نیمروز 2, پیلوت, سال دوم دانشکده من, مسخره باز و درخونگاه پنج اثری هستنند که در مهرماه سال 1398 به روی پرده سینماها رفته اند. در این مقاله تصمیم داریم که اینفوگرافی از این فیلم ها را برای شما ترسیم کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر فیلم مورد علاقه خود را برگزینید. لازم به یادآوری است که شما می توانید با کلیک بر روی لینک هر فیلم، به اطلاعات بیشتری (شامل زمان پخش خانگی، تیزر، گالری عکس ها و…) دسترسی داشته باشید.

1- فیلم ماجرای نیمروز 2 (رد خون)

در سری دوم از فیلم ماجرای نیمروز ساخته محمدحسین مهدویان، محسن کیایی, بهنوش طباطبایی, هادی حجازی فر, هستی مهدوی, مهدی زمین پرداز, حسین مهری, احمد قزوینی و با حضور جواد عزتی به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان آن می خوانیم که : “خونه‌ی افشین رو گشتن. خونه‌ خواهر منو. بهشون نگفتی من کی‌ام؟ نگفتی چه کارایی از دست‌ رفیق‌ات برمی‌آد؟ – بوی سیگار می‌دی. – اینم گزارش کن»”

این فیلم که در امرداد 97 ساخته شد از 3 مهرماه 98 به روی پرده رفته و تا کنون نزدیک به 3.5 میلیارد هم فروخته است.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2

ima346346346378989ge1g

2- فیلم پیلوت

پیلوت، نام فیلمی از ابراهیم ابراهیمیان ساخته سال 97 به تهیه کنندگی کیومرث پوراحمد می باشد. نام پیشین این فیلم دو طبقه زیر پیلوت بود که پس از فیلمبرداری تغییر نام داد.

پیلوت با بازی سعید اقاخانی, جواد عزتی, پریوش نظریه, حمیدرضا آذرنگ, بهدخت ولیان از 3 مهر 98 در گروه زندگی به سینماهای سراسر کشور راه یافت و تا به امروز نزدیک به 500 میلیون تومان فروش داشته است.

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم پیلوت

ima346346346378989ge1x

3 – فیلم سال دوم دانشکده من

همان جور که از نام فیلم نیز قابل حدس است، یک فیلم با تم دانشجویی و مشخصا درباره دو دانشوی دختر با نام های مهتاب و آوا می باشد که هر دو در دومین سال از تحصیل داشنگاهی خود به سر می برند. این دو روزی با شماری از دوستانشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند و در آن جا درگیر مسایلی می شوند.

رسول صدرعاملى این فیلم را در ۲۱ شهریور ۹۶ با کمک مسعود ردایى و پرویز شهبازى به عنوان تهیه کننده و نویسنده کلید زد .سال دوم دانشکده من، 20 امرداد 97 پروانه نمایش گرفت و سرانجام از 10 مهر 98 به روی پرده رفت و تا این تاریخ به فروش 500 میلیون تومانی دست یافته است.

در ضمن علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، پانته آ پناهی ها هنرمندان این اثر را تشکیل داده اند.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

ima346346346378989ge1u

 4- فیلم درخونگاه

درخونگاه محصول سال 96 و جدیدترین کار سیاوش اسعدى می باشد که در تاریخ 12 تیر 98 با دریافت پروانه نمایش از 10 مهر 98 به روی پرده رفته است. تهیه کنندگی این اثر با منصور سهراب پور بوده است.

هنرپیشه هایی که در درخونگاه به ایفای نقش پرداخته اند بدین شرح می باشند: جمشید هاشم پور، امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى.

در خلاصه داستان این اثر آمده است که: “ظهری می آید تا بسازد! اگر نبازد… ” درخونگاه تا کنون موفق به دستیابی به فروش 700 میلیون تومانی شده است.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم درخونگاه

ima346346346378989ge1252

 5 – فیلم مسخره باز

مسخره باز آخرین فیلم اکران شده (17 مهر) کنونی می باشد که با مضمونی کمدی و طنز امید بسیاری برای فتح گیشه دارد. هنوز یک هفته نشده است که به آمار 700 میلیون تومانی نیز رسیده است.

فیلمبرداری مسخره باز  10 شهریور 97 به پایان رسید و در تاریخ  10 تیر 98 پروانه نمایش گرفت، سپس از مهر 98 نیز به روی پرده رفت. بازیگران این فیلم عبارتند از: هدیه تهرانی, فرهاد اصلانی, صابر ابر, بابک حمیدیان, علی نصیریان, محسن حسینی, مهدی کوشکی, خسرو بامداد.

همایون غنی زاده، کارگردان مسخره باز این توضیح را به عنوان خلاصه داستان در نظر گرفته است: ” تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.”

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم مسخره باز

 

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها