صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « ترمیناتور: سرنوشت تاریک » در تبلیغات رکورد زد!

« ترمیناتور: سرنوشت تاریک » در تبلیغات رکورد زد!

terminator dark fate arnold schwarzenegger linda hamilton sdcc den of geek cover

پارامونت پیکچرز بیش از هر کمپانی دیگری، در هفته اخیر برای تبلیغ فیلم جدیدش یعنی «ترمیناتور» هزینه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، شرکت پارامونت پیکچرز برای دومین هفته متوالی با فیلم‌ «ترمیناتور: سرنوشت تیره» در صدر لیست استودیوهایی قرار گرفت که برای تبلیغ فیلم‌های‌شان بیشترین خرج می‌کنند.

بین روزهای بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم اکتبر، تبلیغاتی که برای این فیلم علمی‌تخیلی در رسانه‌های مختلف صورت گرفت روی هم رفته ۷.۸ میلیون دلار ارزش داشت. برای این فیلم ۱۰۷۱ بار در سراسر ایالات متحده و ۳۶ شبکه مختلف تبلیغ شد. پارامونت در شبکه‌هایی از جمله سی‌بی‌اس، فاکس و ان‌بی‌سی و همچنین برنامه‌هایی از جمله فوتبال آمریکایی ان‌اف‌ال، بسکتبال ان‌بی‌ای و حتی سریال «واکینگ دد» تبلیغ کرد.

فیلم «بازی کردن با آتش» محصول پارامونت در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم در سراسر ۳۰ شبکه مختلف ۹۹۶ تبلیغ ملی داشت که ارزش رسانه‌های آن حدود ۴.۹۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

تبلیغات تلویزیونی برای فیلم «فورد در برابر فراری» ساخته استودیوی فاکس قرن بیستم معادل با ۴.۳۳ میلیون دلار بود تا آن را در رتبه سوم قرار بدهد. بعد از آن هم «میانه راه» ساخته لاینزگیت با ۳.۸ میلیون دلار و «آخرین کریسمس» ساخته یونیورسال پیکچرز با ۳.۶۶ میلیون دلار قرار گرفتند.

تخمین زده می‌شود که تبلیغ‌های فیلم «ترمیناتور» بیش از ۳۹۶ میلیون بار دیده شده باشند که به این ترتیب «امتیاز توجه» این فیلم ۹۳.۳۵ می‌شود.

امتیاز توجه نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان تا چه حد به تماشای یک تبلیغ تلویزیونی می‌نشینند و چقدر آن را قطع می‌کنند. هر چقدر که امتیاز توجه یک فیلم بالاتر باشد یعنی تبلیغات آن کامل‌تر مشاهده شده است. کارهایی که پخش تبلیغ را مختل می‌کنند شامل عوض کردن کانال، جلو زدن تبلیغ یا خاموش کردن تلویزیون می‌شوند.

تخمین زده می‌شود که تبلیغات ملی «بازی کردن با آتش» بیش از ۲۵۳ میلیون بار دیده شده باشند و امتیاز توجه آن ۹۵.۴۰ باشد. «فورد در برابر فراری» هم به طور تخمینی توانست بیش از ۱۷۸ میلیون بازدید برای تبلیغاتش کسب کند و امتیاز توجه ۹۶.۰۶ داشته باشد. میزان بازدید و امتیاز توجه «میانه راه» و «کریسمس آخر» به ترتیب ۲۰۹ میلیون بازدید و ۹۴.۱۰ و ۲۴۰ میلیون بازدید و ۹۶.۶۵ بود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

نخستین تریلر فیلم ترمیناتور : سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) منتشر شد

15 نکته هیجان انگیز درباره سری فیلمهای « ترمیناتور » که احتمالا نمی دانستید + تصاویر

ویدئوی شگفت انگیز از تبلیغاتی که آدری هپبورن در آن بصورت دیجیتالی حضور دارد!

رقم نجومی تبلیغات « دنیای ژوراسیک: امپراتوری سقوط‌ کرده » در رسانه ها

در ادامه رسوایی جنسی مورگان فریمن، صدای این بازیگر نیز از تبلیغات حذف شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها