صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : قسمت اول سریال کرگدن و قسمت 12 مانکن آماده پخش می شوند

قسمت اول سریال کرگدن و قسمت 12 مانکن آماده پخش می شوند

سریال مانکن

به گزارش سایت کول دانلود، دو سریالی که هنوز در کورس پخش نمایش خانگی قرار دارند مانکن و کرگدن نام دارند. پس از طی کردن یک تابستان پرهیاهو تمامی سریال های دیگر به پایان راه رسیده اند.

1-سریال مانکن قسمت ۱۲

مانکن، سریالی بسیار قوی و جذاب که به واقع تا این جا توانسته است پس از مدت ها گرمای خاصی به نمایش خانگی بدهد. این سریال با جلو رفتن تا قسمت 11 بسیاری از مخاطبین را به سمت خود جذب کرده است. و اینک در آستانه پخش قسمت دوازدهم قرار دارد.

در درام عاشقانه و اجتماعی مانکن بازیگران نام آشنایی چون محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, ،حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد و رضا توکلی به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که چگونه کاوه پس از تقریبا ۲ سال، شبی اتفاقی، همتا را می بیند که مورد تعقیب و آزار چند مرد موتور سوار است. کاوه با مردان موتورسوار درگیر شده و یکی از آن ها که برادر اخگر نیز می باشد را می کشد و سپس با همتا صحنه رو ترک می کنند. در قسمت های بعد کاوه سعی می کند که از زیر سایه زن اجباری خود بیرون بیاید تا بتواند با عشق حقیقی خود یعنی همتا زندگی کند ولی مسایل و مشکلات زیادی را در پیش دارد و باید با دختر عموی پدر خود و همچنین اخگر و باند خطرناکش دست به گریبان باشد.

در این بین کاوه و همتا در مراسم جشن تولد دختر عموی کاوه شرکت می کنند و هنگامی که کاوه در حال آویزان کردن گردنبند به گردن دخترعمویش است که همتا تحمل دیدن این صحنه را ندارد و به نظر می رسد که با واکنشی که بروز می دهد همگان را ماوجه این نکته می کند. اینک در قسمت ۱۲ این سریال جذاب منتظر باقی ماجراها باشید. این هفته باید منتظر قسمت 12 این سریال تماشایی باشیم.

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال مانکن

 سریال کرگدن

2- قسمت اول سریال کرگدن

کرگدن نام سریالی ست که از پنج شنبه 16 آبان 1398 قرار است به مرحله پخش برسد. این سریال از این پش 5شنبه ها توزیع خواهد شد.

کستینگ سریال گردن بدین شرح می باشد: سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، الهام کردا و مهدی کوشکی.همان جور که گفته شد پخش این سریال هفتگی خواهد بود، روز گذشته نیز از سوی سازمان سینمایی پروانه نمایش پنج قسمت ابتدایی این سریال صادر شده تا قسمت‌های آتی بدون هیچ وقفه‌ای در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود سریال کرگدن
{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها