صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک زن دیگر رومن پولانسکی را به تجاوز جنسی متهم کرد!

یک زن دیگر رومن پولانسکی را به تجاوز جنسی متهم کرد!

34330304153124

زن ۶۲ ساله فرانسوی ادعا کرد رومن پولانسکی، فیلمساز برنده اسکار ۴۵ سال پیش به او در ویلایی در یک پیست اسکی در سوئیس تعرض کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از همشهری آنلاین، این تازه‌ترین رسوایی اخلاقی در پرونده تجاوزهای فیلمساز تحسین‌شده لهستانی-فرانسوی است که در ۱۹۷۸ از آمریکا گریخت تا به خاطر تجاوز به یک دختر ۱۳ ساله محاکمه نشود. حالا در آستانه اکران تازه‌ترین ساخته پولانسکی ۸۶ ساله، زنی به نام والنتین مونیه به روزنامه لوپاریزین فرانسه گفته ماجرای تجاوز در ۱۹۷۵ در ویلای فیلمساز نامدار در گستاد رخ داده و او آن زمان فقط ۱۸ سال داشته است.

مونیه که پیش‌تر مدل بوده و در نیویورک فعالیت می‌کرده، به لوپاریزین گفت: «من هیچ ارتباطی با او نداشتم، نه حرفه‌ای نه شخصی و می‌توانم بگویم اصلا پولانسکی را نمی‌شناختم. آن تجربه به شدت خشن و دردناک بود. چنان مرا زد که آخر تسلیم شدم و او کار خودش را کرد. من به هر کاری که می‌خواست تن دادم.» این زن فرانسوی در دهه ۱۹۸۰ در چند فیلم هم بازی کرده و سرانجام تصمیم گرفته در آستان اکران «افسر و جاسوس» (با نام فرانسوی «متهم») لب به سخن بگشاید.

مونیه مدعی است از دو سال پیش و همزمان با فاش شدن رسوایی اخلاقی هاروی واینستین، او با نوشتن چند نامه به پلیس لس‌آنجلس و بریجیت مکرون، بانوی اول فرانسه حقیقت را درباره پولانسکی بازگو کرده است. از سوی دیگر، هروه تمیم (وکیل فیلمساز نامدار) مدعی است موکل او ادهاعای مربوط به تجاوز جنسی را به شدت رد می‌کند و معتقد است درباره ماجرایی در ۴۵ سال پیش هیچ گزارشی به پلیس و مقام‌های قضایی داده نشده است.

این تازه‌ترین پرونده تجاوز برای پولانسکی ۸۶ ساله است که در سال‌های اخیر سه ادعای مشابه دیگر علیه او مطرح شده است. شارلوت لوئیس (بازیگر بریتانیایی)، زنی به نام رابین و یک بازیگر آلمانی کسانی هستند که ادعای تجاوز علیه این چهره جنجالی مطرح کرده‌اند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

اظهار نظر جنجالی رئیس هیئت داوران جشنواره ونیز درباره رومن پولانسکی!

رومن پولانسکی به دلیل خطر استرداد به آمریکا به جشنواره فیلم ونیز نخواهد رفت!

انتقاد همسر رومن پولانسکی از تارانتینو برای به تصویر کشیدن همسرش در فیلم « روزی روزگاری در هالیوود »

خشم رومن پولانسکی از کنار گذاشته شدنش از اعضای آکادمی اسکار! / من را مجددا به حلقه بازگردانید!

ر همسر رومن پولانسکی در اعتراض به رفتار با همسرش، دعوت آکادمی اسکار را نپذیرفت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها