صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت « جوکر 2 » تایید شد

ساخت « جوکر 2 » تایید شد

جوکر

هالیوود ریپورتر مدعی شد که ساخت دنباله “جوکر” در مراحل نهایی مذاکرات است و فیلیپس و فینیکس احتمالا دوباره همراه خواهند شد.

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم “جوکر” که به رکورد فروش یک میلیارد دلاری رسیده است، برای ساختن دنباله‌ای بر آن دوباره با واکین فینیکس، ستاره فیلم همراه می‌شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از همشهری آنلاین، این فیلم که داستانی درباره منشا جوکر دشمن بتمن به کارگردانی فیلیپس است، در این آخر هفته مرز فروش یک میلیارد دلاری را پشت سر گذاشت و به این ترتیب رکود قبلی پروفروشترین فیلم با درجه سنی R (بچه‌های زیر ۱۷ سال برای تماشای فیلم باید همراه والدین یا شخص بزرگتری باشند) را که در اختیار فیلم “ددپول” (Deadpool) بود، شکست.

از هنگامی که “جوکر” در ماه اوت افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و منتقدان از آن استقبال کردند، صحبت درباره ساخت دنباله‌ای بر آن مطرح بوده است. اکنون هالیوود ریپورتر مدعی شده است که ساخت این دنباله در مراحل نهایی مذاکرات است و فیلیپس و فینیکس احتمالا دوباره همراه خواهند شد.

فیلیپس کارگردان جوکر فیلمنامه دنباله آن را به همراه اسکات سیلور خواهد نوشت که در نوشتن فیلمنامه فیلم اصلی هم شرکت داشت. فروش اولیه جوکر آنقدر بالا بود که باعث شد شرکت وارنر تهیه‌کننده آن با درخواست فیلیپس برای کارگردانی یک فیلم دیگر درباره شخصیت‌های کمیک استریپ‌های “دی‌سی کمیکز” موافقت کند.

گرچه سه فیلم دیگر درباره شخصیت‌های دنیای “دی‌سی‌ کمیکز” بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته‌اند اما جوکر با بودجه نسبتا کمی (۶۰ میلیون دلار) ساخته شد و این موضوع تاثیر فروش بالای آن را بیشتر می‌کند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

فروش « جوکر » از یک میلیارد دلار گذشت و رکورد بر جای گذاشت

مسعود فراستی: « جوکر » بهترین فیلم تاریخ سینما درباره این شخصیت است!

« جوکر » رکورد 10 ساله « آواتار » را شکست!

« جوکر » سود آورترین فیلم کامیک بوکی تاریخ شد!

صحبت های اسکورسیزی درباره ساختن فیلم « جوکر » / نمیخواستم کارگردان فیلمی باشم که شخصیت کامیک بوکی دارد!

10 فیلم جذابی که باید پیش از تماشای « جوکر » ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها