صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از هفته ای که گذشت تا هفته ای که نگذشت! / زرین سینمایی هفته ( شماره 201 )

از هفته ای که گذشت تا هفته ای که نگذشت! / زرین سینمایی هفته ( شماره 201 )

اینترنت قطع

در هفته ای که گذشت… والا ما هم در هفته ای که گذشت مثل شما بودیم و نفهمیدیم تو سینما چه اتفاقی افتاد!

چشمتون روز بد نبینه که اینترنت قطع شد و کلا بی اطلاع شدیم از همه چیز. یکدفعه چشم باز کردیم و دیدیم همه مون آفلاین شدیم و بچه ها هم به همدیگه دسترسی نداشتن! اینجوری شد که کل سایت ترکید و فقط یکی که با هزار و یک بدبختی به سایت دسترسی پیدا کرده بود اومد و یه سری مطالب ” چند برتری ” که توش مثلا میان میگن « ده بازیگری که در فیلمهای جان فورد بریک دنس رو با قاسم آبادی تلفیق کردند! » رو گذاشت که تار عنکبوت نگیره درب و دیوار سایت رو!

از این رو، به دلیل آنچه که .. اصلاً این هفته هیچی نمی نامیم! هیچی آقا … دنبال لوح و تمشک و اینجور مسخره بازیها هم نگردید که این هفته از سینما هیچ خبری نبود چون ما اینترنت نداشتیم و شما هم که نداشتید و اتفاقاً پسرخاله شما هم نداشت! پس وقتی هیچکس اینترنت نداره، تمشک و لوح هم نداریم و هیچی به هیچی!

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها