صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگران «عطش مبارزه» بر روی فرش قرمز ظاهر شدند

بازیگران «عطش مبارزه» بر روی فرش قرمز ظاهر شدند

J.Law.0313121825


مراسم فرش قرمز فیلم «عطش مبارزه» یا The Hunger Games شب گذشته در سالن نمایش نوکیا در شهر لوس انجلس برگزار شد.
برای نمایش این فیلم جنجالی که اقتباسی ست از رمان پر فروش «سوزان کالینز» بیش از 3000 سالن در نظر گرفته شده و انتظار می رود در نخستین روز اکران یعنی 23 مارس، با فروشی حداقل 95 میلیون دلاری و حد اکثر 100 میلیون دلاری مواجه شود.
در این صورت، این فیلم پس از قسمت اوّل فیلم «گرگ و میش: سپیده دم » که در روز نخست اکران در نوامبر سال گذشته 138 میلیون دلار فروش کرد، پر فروش ترین فیلم در روز اول لقب خواهد گرفت.
به گزارش رویترز، آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که 83 درصد زنان زیر 25 سال و 85 مردان از وجود این فیلم آگاهند. طبق این نظرسنجی، 74 درصد زنان جوان به علاقه خود نسبت به این فیلم “مطمئن” هستند و 45 درصد آنها این فیلم را “اولین انتخاب” خود می دانند.این اعداد برای مردان جوان کمتر است، 60 در صد آنان برای دیدن این فیلم به خود تردید راه نمی دهند.
در طول تاریخ سینما، تنها 19 فیلم وجود دارد که در روز نخست اکران بیش از 100 میلیون دلار فروخته و تنها 21 فیلم با فروش 95 میلیون دلاری در روز اول مواجه شده است.

در این فیلم پر سر و صدا، ستاره هایی چون «جنیفر لارنس»، «جاش هاچرسون»، «لیام همسورث»، «الیزابث بنکس»، «وودی هرلسون»، «وس بنتلی» و دیگران حضور دارند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها