صفحه اصلی > رپرتاژ : تماشا کنید؛ قسمت 18سریال مانکن و قسمت چهارم دل

تماشا کنید؛ قسمت 18سریال مانکن و قسمت چهارم دل

24144333333365462

بنابر جدیدترین گزارش وبسایت کول دانلود، در این هفته شاهد قسمت جدید و 18 از سریال تماشایی و جذاب مانکن و همچنین قسمت سوم سریال دل خواهیم بود. دو سریالی که این روز ها بسیار محبوب و در معرض توجه هستند. لازم به ذکر است که در اواخر هفته هم یک فیلم سینمایی به نام آستیگمات در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. این فیلم از شرکت سرو رسانه پارسیان به بازار خواهد آمد. شما می توانید هر دو این سریال ها افزون بر همگی محصولات سینمایی و سریالی نمایش خانگی را از این سایت به گونه کاملا قانونی و مجاز دانلود کنید.

 

سریال مانکن با بازی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, فرزاد فرزین و لیندا کیانی از سریال های بسیار موفق شبکه خانگی بوده است. مانکن که  در سال 97 و در سکوت کامل خبری به وسیله حسین سهیلی زاده ساخته شده بوددر زمینه جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرده است و اینک به قسمت هجدهم خود رسیده است این در حالی ست که هنوز هشت قسمت دیگر نیز در ادامه دارد.

در قسمت 17 مانکن دیدیم که کاوه، همتا، بهرام و ژیلا (همسر دوم اخگر) یکدیگر را دیده و نقشه ای برای هجوم به خانه اخگر می کشند تا بتوانند مدارکشان را از گاوصندوق وی بیرون بکشند. بهرام عده پرشماری از افراد شر و شرور را با موتور به جلو خانه اخگر می فرستد تا با شلوغ بازی و شکستن پنجره و ایجاد رعب و وحشت، حواس اخگر و افرادش را به آن محل جلب کند. البته همسر و بچه های اخگر در خانه تنها هستند.

 به هر حال نقشه آن ها می گیرد و سپس کاوه و یکی از دوستان بهرام که متخصص باز کردن گاوصندوق است به داخل خانه دیگر اخگر می روند و پس از دستگیر کردن آبتین، گاوصندوق را باز کرده و مدارک همتا و شماری دیگر از اسناد را از آن جا می برند. در ادامه پدر و مادر کاوه پی به برخی مسایل می برند و عازم شرکت کتی می شوند. کتی در این شب نزد پدرش در مخفیگاه رفته بود به کاوه وقت داده بود که مثلا به دنبال بهرام و نامزد سوری اش (همتا) باشد، کاوه هم از این فرصت استفاده کرد و به عملی کردن نقشه از پیش طراحی شده اشان پرداخت.

اکنون با به دست آوردن مدارک همتا که اخگر با آن ها می توانست از وی اخاذی کند، کاوه و همتا و بهرام و ژیلا برای در امان ماندن از تهدید های اخگر و کتی، تصمیم به فرار از کشور و مهاجرت گرفته اند. باید دید که در قسمت های آینده این تصمیم تا چه حد جدی و عملی می شود. اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت 18 شد.

اینک شما را به دیدن قسمت هجدهم سریال جذاب مانکن دعوت می کنیم. شما می توانید فایل آن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها از سایت کول دانلود، دریافت نمایید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 18 سریال مانکن

 2414433333336546234536

سریال دل جدیدترین کار سازنده سریال محبوب و پرطرفدار عاشقانه و فیلم اینه بغل یعنی منوچهر هادی است. سریال دل هم می تواند در هفته های آتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد ولی چیزی که خیلی از مخاطبین به آن اعتراض داشتند طی شدن روند کند داستان بود، چیزی که کمی آن ها را بی حوصله کرده بود. ولی منوچهر هادی در جدیدترین مصاحبه ای که داشته تضمین داده است که در قسمت های آتی اتفاقات بسیار جالب و هیجان انگیزی در ای نسریال رخ خواهد داد. وی در جواب منتقدینش گفت: ” آرام آرام به قسمت‌های ملتهب و پر تعلیق تر نزدیک می‌شویم و مطمئن هستم که نظر محترم بعضی از مخاطبین که انتظار بیشتری داشتند هم جلب خواهد شد ”

 بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر نیز لیست بازیگران سریال دل را تشکیل داده اند

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مراسم عروسی آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) در حالی که خانواده آرش مخالف بود سر می گیرد ولی درست در زمانی که قرار بود عروس و داماد از آرایشکاه به تالار بیایند، به یک باره رستا غیب می شود و مراسم بهم می خورد. بیننده از این اتفاقات شوکه می شود و با علامت سوال های زیادی تنها می ماند، چون هیچ توجیه و دلیلی برای این کار نمی بیند. جز این که در زمانی که رستا در آرایشگاه بوده برای چند دقیقه سروکله نامزد قدیمی رستا پیدا می شود و او را تهدید کرده و احتمالا شاید و را با خود می برد.

آرش که بسیار مضطرب و پریشان است پس از این که هر کاری برای پیدا کردن رستا انجام می دهد و بی نتیجه می ماند، به کلانتری می رود ولی با اطلاع به پلیس ها نیز هیچ نتیجه ای دریافت نمی کند. سرانجام صبح روز بعد به دیدن خواهر رستا می رود و با تهدید از او می خواهد که اگر چیزی می داند به وی بگوید. خواهر رستا نیز به ناچار قضیه آمدن نامزد سابق را می گوید. در این میان آرش که بسیار زخم خورده است و احساس جریحه دار شدن غرورش را دارد سعی می کند که اون فرد را پیدا کند و رودرو با او شود.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت  چهارم از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت چهارم سریال دل

 

 2414433333336546234538977

همچنین در این هفته فیلم آستیگمات نیر در شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد. در این فیلم که مجیدرضا مصطفوی کارگردانی آن را برعهده داشته است، نیکی کریمی، مهتاب نصیرپور، محسن کیایى، باران کوثرى، هادى حجازى فر، حسین پاکدل، سیامک صفرى، حسام محمودى، بهنوش بختیارى ومحمد شاکرى بازی می کنند.

شما می توانید این فیلم سینمایی را نیز از لینک زیر با تعرفه دانلودی نیم بها، دریافت نمایید:

>>> دانلود فیلم آستیگمات

 

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها