صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بهترین فیلمهای ترسناک سال 2020 + تصاویر

بهترین فیلمهای ترسناک سال 2020 + تصاویر

کینه عنوان اصلی: The Grudge

اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه دارید و دنبال فهرست بهترین فیلم‌های ترسناک ۲۰۲۰ می‌گردید، مسیر را درست پیدا کرده‌اید. طبق رسم هر سال، لیست ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۰ را برای شما آماده کرده‌ایم. مجموعه‌ای از ۳۵ فیلم ترسناک جدید و آثار ژانر وحشت که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ اکران شوند.

به گزارش مووی مگ به نقل از دیجی کالا، با شروع سال ۲۰۲۰، فصل جدیدی از فیلم‌های سینمایی پیش روی مخاطبان خواهد بود. با این تفاوت که امسال نه تنها شروع یک سال جدید بلکه آغاز یک دهه‌ی جدید است. این به معنی تولد فیلم‌های جدیدی است که تعدادی از آن‌ها بخش پرسروصدای صنعت سینما و تصویر‌های ماندگار دهه‌ی سوم قرن ۲۱ را خواهند ساخت.

از استودیو‌های غول‌پیکر گرفته تا کمپانی‌های مستقل و از چهره‌های جدید گرفته تا نویسندگانی که طرفداران پروپاقرص خود را دارند همگی در تلاشند تا با ساخت فیلم‌های ترسناکی که این روز‌ها بازار داغ‌تری هم پیدا کرده‌اند جایی در سرگرمی‌های مردم پیدا کنند. حتی ممکن است سال ۲۰۲۰ یکی از متنوع‌ترین مجموعه آثار را در ژانر وحشت برایمان به همراه داشته باشد.

۱. کینه

عنوان اصلی: The Grudge

محصول: ۲۰۲۰


کمپانی انتشار: سونی پیکچرز

کارگردان: Nicolas Pesce

تاریخ انتشار: ۳ ژانویه (۱۳ دی ۱۳۹۸)

بازیگران: John Cho, Andrea Riseborough, Demian Bichir, Betty Gilpin, Jackie Weaver, Lin Shaye

داستان: قصه برداشت جدیدی از فیلم کلاسیک ژاپنیِ «جو-آن: کینه» (۲۰۰۲) ساخته‌ی تاکاشی شیمیزو است که در آن روحی انتقام‌جو خانه‌ای را تسخیر کرده و هر کسی را که پا به خانه بگذارد به طرز وحشیانه‌ای می‌کشد.

درباره‌ی فیلم: تکرار فیلم محبوب «کینه» تهیه‌کننده‌ای جز سم ریمی افسانه‌ای ندارد. از کارنامه‌ی اخیر او می‌توان به فیلم‌هایی مثل «مرده‌ی شرور» (۲۰۱۳)، «نفس نکش» (۲۰۱۶) و «خزیدن» (۲۰۱۹) اشاره کرد. به نظر می‌رسد فیلم جدید کینه قرار است در صف فیلم‌های بسیار هولناک سال قرار بگیرد و از آنجا که جزو فیلم‌های درجه‌ی آر تعریف شده مشخص است که از فیلم کینه (۲۰۰۴) که تماشای آن فقط برای افراد زیر ۱۳ سال ممنوع بود، ترسناک‌تر و خشن‌تر است.

نیکلاس پیس کارگردان ۲۹ ساله‌ی این فیلم، با ثبت فیلم‌های «چشمان مادرم» (۲۰۱۶) و «پیرسینگ» (۲۰۱۹) در کارنامه‌اش، در جریان مستقل فیلم ترسناک برای خود اعتباری ساخته است. با توجه به هنرپیشگان قدرتمند این فیلم و این که پیس با ساخت صدا‌های خلاقانه نشان داده که ابایی از ایجاد ترس و وحشت در تماشاچی‌اش ندارد باید منتظر این باشیم که سال جدید را با ترسی هولناک آغاز کنیم. در این فیلم هنرپیشگانی مثل جان چو، اندره‌آ ریسبرو، دیمین بیچر، بتی گیلپین، جکی ویور و لین شی بازی می‌کنند.


۲. زیر آب

عنوان اصلی: Underwater

محصول: ۲۰۲۰

زیر آب  عنوان اصلی: Underwater

کمپانی انتشار: فاکس

کارگردان: William Eubank

تاریخ انتشار: ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ۱۳۹۸)

بازیگران: Kristen Stewart, Jessica Henwick, John Gallagher Jr, T.J. Miller, Mamoudou Athie, Gunner Wright, Vincent Cassel

داستان: یک گروه تحقیقات دریایی بعد از وقوع زلزله‌ای تلاش می‌کنند آزمایشگاه خود را در زیر آب نجات دهند، اما خیلی زود متوجه می‌شوند موجود دیگری همراه آن‌ها زیر آب‌ها زندگی می‌کند.

درباره‌ی فیلم: با این که در «زیر آب» گریزی از شباهت‌ها به فیلم «بیگانه» (۱۹۷۹) ریدلی اسکات نیست و البته بازار فیلم‌سازی هم از آن واهمه‌ای ندارد، فیلم ترسناکی که زیر آب‌ها بگذرد هنوز هم جذابیت خودش را دارد و ژانر فیلم ترسناک پذیرای آن است. این‌طور که به نظر می‌رسد، وجود دو ویژگی در سناریوی فیلم «زیر آب»، یعنی ایجاد ترس از خفگی که در سراسر فیلم مخاطب را درگیر می‌کند و خطر حمله‌ی موجود ناشناخته برای این که هر مخاطب فیلم ترسناکی را به آن جذب کند کافی باشد.

بعلاوه‌ی این که چه کسی بدش می‌آید کریستین استوارت را در حال مبارزه با یک هیولای دریایی ببیند؟! کارگردان زیر آب ویلیام یوبنک، فیلم «سیگنال» (۲۰۱۴) را در کارنامه‌ی خود دارد که در آن به خوبی نشان می‌دهد توانایی خلق پیچ‌های جالبی را دارد که برای سناریو‌های معمول این ژانر آشناست. ستاره‌های این فیلم عبارتند از کریستین استوارت، جسیکا هنویک، جان گلگر جونیور، تی. جی. میلر، مامادو آچی، گانر رایت و وینسنت کسل.


۳. رنگ خارج از فضا

عنوان اصلی: Color Out of Space

محصول: ۲۰۲۰

رنگ خارج از فضا  عنوان اصلی: Color Out of Space

کمپانی انتشار: آرال‌جی‌ای

کارگردان: Richard Stanley

تاریخ انتشار: ۲۴ ژانویه (۴ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Nicolas Cage, Joely Richardson, Madeleine Arthur, Tommy Chong

داستان: این فیلم که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از اچ. پی. لاکرفت نوشته شده ماجرای شهری را روایت می‌کند که شهاب‌سنگی به آن برخورد کرده و منشا آن ناشناخته است. این شهاب سنگ تاثیر عجیبی روی خانواده‌های محله می‌گذارد.

درباره‌ی فیلم: همه چیز در این فیلم جذاب است. رنگ خارج از فضا اولین تلاش فیلم‌سازی فیلم‌ساز کالت، ریچارد استنلی، بعد از فیلم «جزیره‌ی دکتر مورو» (۱۹۹۶) است. لاکرفت اصولا نویسنده‌ای نیست که به راحتی بتوان داستان‌هایش را اقتباس کرد و بسیاری از آن‌هایی که تلاش کردند از او اقتباس کنند صدای ویژه‌ی آثار او را از بین برده‌اند. اما این فیلم را تیم درستی هدایت کرده‌اند.

تهیه‌کننده‌ی فیلم کمپانیِ اسپکترویژن متعلق به الیجا وود است که پیش از این فیلم ترسناک فوق‌العاده‌ی «مندی» (۲۰۱۸) را تهیه کرده است. رنگ خارج از فضا، اگر نظر منتقدان جشنواره‌ی فیلم تورنتو درست باشد، جنون هنرمندانه‌ای شبیه به آن فیلم را در بر دارد. هرچند ممکن است این فیلم بزرگترین فیلم ترسناک زمستان نباشد به قطع یکی از جالب‌ترین فیلم‌های اکران زمستان است. هنرپیشگان فیلم عبارتند از نیکلاس کیج، جولی ریچاردسون، مدلین آرتور و تامی چانگ.


۴. چرخش

عنوان اصلی: The Turning

محصول: ۲۰۲۰

چرخش  عنوان اصلی: The Turning

کمپانی انتشار: یونیورسان

کارگردان: Floria Sigismondi

تاریخ انتشار: ۲۴ ژانویه (۴ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Mackenzie Davis, Finn Wolfhard, Brooklynn Prince

داستان: یک معلم سرخانه که برای نگهداری از بچه‌ها استخدام شده شک می‌کند که بچه‌ها تحت تاثیر نیرویی فراطبیعی قرار گرفته‌اند.

درباره‌ی فیلم: فیلم اقتباسی مدرن از رمان ترسناک هنری جیمز است که به نام نه چندان مناسبِ «سخت‌تر شدن اوضاع» ترجمه شده، این فیلم پروژه‌ی جذابی برای استیون اسپیلبرگ و اولین فیلم ترسناکی است که از زمان فیلم «آراکنوفوبیا» (۱۹۹۰) در آن همکاری کرده است. چرخش تمام عناصر لازم برای یک داستان جذاب درباره‌ی ارواح را دارد. با این که مشهورترین اقتباس از رمان هنری جیمز فیلم «بی‌گناهان» (۱۹۶۱) است، فلوریا سیگزموندی برای به‌روز کردن داستان تلاش می‌کند و در عین حال درون‌مایه‌هایی مثل نیرو‌های فراطبیعی، اغواگری و جنون را همچنان در فیلم نگاه می‌دارد.

چرخش اولین پروژه از دو پروژه‌ی اقتباسی از رمان «سخت‌تر شدن اوضاع» در سال ۲۰۲۰ است. دومین پروژه فصل جدیدِ سریال تلویزیونی «تسخیر خانه‌ی هیل» (۲۰۱۸)، محصول نت‌فیلیکس و به کارگردانی مایک فلنگن است که به نام «تسخیر عمارت بلای» عرضه می‌شود. با توجه به این که رمان بار‌ها اقتباس شده و تفسیر‌های متفاوتی از آن وجود دارد جالب است که بدانیم سیگزموندی و فلنگن چه چشم‌انداز جدیدی را برای ما در نظر گرفته‌اند. در این فیلم مکنزی دیویس، فین ولف‌هارد و بروکلین پرینس نقش‌آفرینی می‌کنند.


۵. بدو عزیزم بدو

عنوان اصلی: Run Sweetheart Run

محصول: ۲۰۲۰

بدو عزیزم بدو  عنوان اصلی: Run Sweetheart Run

کمپانی انتشار: بلوم‌هاوس و اتوماتیک

کارگردان: Shana Feste

تاریخ انتشار: ۲۷ ژانویه (۷ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Ella Balinska, Pilou Asbæk, Clark Gregg, Aml Ameen, Dayo Okeniyi, Betsy Brandt

داستان: داستان درباره‌ی یک قرار عاشقانه‌ی ناشناس است که تبدیل به ملاقاتی مرگ‌بار می‌شود و دختر مجبور می‌شود در حالی که کسی که به ملاقاتش رفته او را تعقیب می‌کند پای پیاده در شهر لس آنجلس به سمت خانه‌اش فرار کند و جانش را نجات دهد.

درباره‌ی فیلم: فیلم «بدو عزیزم بدو» فیلم ترسناک فمینیستی‌ای به کارگردانی و نویسندگی شانا فستا است که قرار است افتتاحیه‌ی خود را در جشنواره‌ی فیلم ساندنس داشته باشد. از فستا پیش از این فیلم‌های «Boundaries» و «Endless Love» را دیده‌ایم که در هر دو نویسنده و کارگردان است. از جمله بازیگران فیلم الا بالینسکا، پیلو آزبک، کلارک گرگ، اِمِل امین، دایو اوکینی و بتسی برنت هستند.


۶. گرتل و هانسل

عنوان اصلی: Gretel & Hansel

محصول: ۲۰۲۰

گرتل و هانسل  عنوان اصلی: Gretel & Hansel

کمپانی انتشار: یونایتد آرتیستس

کارگردان: Oz Perkins

تاریخ انتشار: ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Sophia Lillis, Sam Leakey, Charles Babalola, Alice Krige, Jessica De Gouw

داستان: در این فیلم که به مراتب، بازسازی تاریک‌تری از قصه‌ی شاه‌پریانی برادران گریم است، خواهر و برادر قصه در جنگل به هیولایی باستانی برخورد می‌کنند.

درباره‌ی فیلم: آز پرکینز، کارگردان این فیلم که در سال ۲۰۱۵ «فوریه» یا The Blackcoat’s Daughter را ساخت این داستان شاه‌پریانی کلاسیک را داستانی حول بزرگ‌شدن این خواهر و برادر تعریف کرده است و البته این بار محوریت داستان بیشتر روی گرتل است تا برادرش. قصه‌های شاه‌پریانی برادران گریم همیشه ترسناک بوده‌اند و فیلم پارکینز هم اینطور که به نظر می‌رسد ملایمت‌های داستان را حذف کرده و یک فانتزی تاریک و زیبا ساخته که می‌تواند پاسخ سال ۲۰۲۰ به فیلم جادوگر باشد. در این فیلم، سوفیا لیلیس، سم لیکی، چارلز بابالولا، الیس کریج و جسیکا دیگو بازی می‌کنند.


۷. کلبه

عنوان اصلی: The Lodge

محصول: ۲۰۲۰

کلبه  عنوان اصلی: The Lodge

کمپانی انتشار: نئون

کارگردان: Severin Fiala and Veronika Franz

تاریخ انتشار: ۷ فوریه (۱۸ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Riley Keough, Richard Armitage, Lia McHugh, Jaeden Martell, Alicia Silverstone

داستان: یک زن و دو نوجوانی که قرار است به زودی فرزندخوانده‌های او شوند در خانه‌ی دورافتاده‌ای در برف گرفتار می‌شوند و وقایع عجیبی برایشان اتفاق می‌افتد که آن‌ها را از هم جدا می‌کند و پرده از راز‌های بسیار کهنه‌ای برمی‌دارد.

درباره‌ی فیلم: فیلم «کلبه» که انتشار آن از پاییز سال گذشته به زمستان کشیده شد دومین فیلم بلند سورین فیالا و ورونیکا فرانتس است (اولین فیلم آن‌ها «شب‌بخیر مامان» نام داشت) این فیلم که افتتاحیه‌ی خود را در جشنواره‌ی ساندنس برگزار کرد، هنوز اکران عمومی خود را آغاز نکرده، با فیلم‌هایی مثل «او تعقیب می‌کند»، «جادوگر» و «موروثی» مقایسه می‌شود.

گفته می‌شود این فیلم که در داستانش اوضاع به آهستگی رو به وخامت می‌گذارد، حتما محل بحث و مناقشه‌ی مخاطبانش خواهد بود و یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۰ است. رایلی کیو، ریچارد آرمیتاژ، لیا مک هیو، جیدن مارتل و آلیشیا سیلوراستون از جمله بازیگران این فیلم هستند.


۸. جزیره‌ی فانتزی

عنوان اصلی: Fantasy Island

محصول: ۲۰۲۰

جزیره‌ی فانتزی  عنوان اصلی: Fantasy Island

کمپانی انتشار: سونی

کارگردان: Jeffrey Wadlow

تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Michael Pena, Maggie Q, Lucy Hale, Portia Doubleday, Austin Stowell, Ryan Hansen, Jimmy O. Yang, Michael Rooker

داستان: در این فیلم که بر اساس یک سریالی تلویزیونی (۱۹۷۷-۱۹۸۴) ساخته شده، آقای رورک آرزو‌های پنهان مهمانانش را در اقامتگاهشان برآورده می‌کند. رویا‌ها تبدیل به کابوسی برای صاحبانشان می‌شوند و مهمان‌ها مجبور می‌شود راز‌های جزیره را کشف کنند تا بتوانند از آنجا زنده فرار کنند.

درباره‌ی فیلم: یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های ترسناکی که این زمستان نمایش داده خواهد شد فیلم «جزیره‌ی فانتزی» است که به نظر می‌رسد سنت بازسازی‌های سریال به فیلم را دنبال نمی‌کند و چرخشی تازه و غافلگیرکننده در این حوزه است.

جف والدو کارگردان این فیلم که پیش از این فیلم‌هایی مثل «گرگ گریان» (۲۰۰۵) و اخیرا «جرئت یا حقیقت» (۲۰۱۸) را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده در ارائه‌ی داستان‌های ترسناک و رازآلود مهارت پیدا کرده و آن‌چنان که از تبلیغات فیلم جزیره‌ی فانتزی برمی‌آید، تعدادی حیله‌های جدید هم در آستین دارد. این فیلم قرار است با کابوس‌هایش سفری پرپیچ‌وخم باشد و به شما پیشنهاد می‌کنیم حواستان به لو رفتن داستان آن باشد. ستارگان این فیلم مایکل پنیا، مگی کیو، لوسی هیل، پورشیا دابلدی، آستین استول، رایان هنسن، جیمی او یانگ و مایکل روکر هستند.


۹. وی‌اف‌دبلیو

عنوان اصلی: VFW

محصول: ۲۰۲۰

وی‌اف‌دبلیو  عنوان اصلی: VFW

کمپانی انتشار: آرال‌جی‌ای

کارگردان: Joe Begos

تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۳۹۸)

بازیگران: Stephen Lang, William Sadler, David Patrick Kelly, George Wendt, Fred Williamson

داستان: گروهی از کهنه‌سربازان بازمانده‌ی جنگ در تلاشند از پست خود و یک نوجوان در برابر گروهی از پانک‌های دیوانه‌ای که مواد مخدر استفاده می‌کنند دفاع کنند.

درباره‌ی فیلم: تمام عناصر لازم برای یک فیلم کلاسیک خوب آخر شب، در وی‌اف‌دبلیو، سومین تولید کمپانی فانگوریا، پیدا می‌شود و این فیلم حال‌وهوای فیلم‌های دهه هشتادی‌ای را دارد که مخاطبان فیلم ترسناک عاشقش هستند. جو بیگوس، کارگردان فیلم، که سال گذشته با فیلم خون‌آشامی «سعادت» جریان مستقل فیلم ترسناک را تحت تاثیر خود قرار داد این‌بار با فیلمی پر از خون و خونریزی و در حال و هوای پانک-راک دهه‌ی هشتاد باز می‌گردد.

وی‌اف‌دبلیو، که جا پای فیلم «حمله به کلانتری ۱۳» اثر جان کارپنتر و «سلحشوران» اثر والتر هیل می‌گذارد نوید جلوه‌های ویژه‌ای خطرناک و فوق‌العاده با جمعی از شخصیت‌های محبوب ژانر را به ما داده است. استیون لنگ، ویلیام سدلر، دیوید پاتریک کلی، جرج ونت و فرد ویلیامسون در این فیلم بازی می‌کنند.


۱۰. براهامز: پسر ۲

عنوان اصلی: Brahms: The Boy II

محصول: ۲۰۲۰

براهامز: پسر ۲  عنوان اصلی: Brahms: The Boy

کمپانی انتشار: STX

کارگردان: William Brent Bell

تاریخ انتشار: ۲۱ فوریه (۲ اسفند ۱۳۹۸)

بازیگران: Katie Holmes, Ralph Ineson, y Anjali Jay, Christopher Convery, Fabio William

داستان: خانواده‌ای به یک خانه‌ی بزرگ که قبلا متعلق به خانواده‌ی هیلشر بوده اسباب‌کشی می‌کنند و پسر جوان آن‌ها بعد از مدت کمی با عروسک زنده‌ای که براهامز نام دارد دوست می‌شود و در ادامه‌ی این ارتباط اتفاقات هولناکی رخ می‌دهد.

درباره‌ی فیلم: این فیلم که توسط ویلیام برنت بل کارگردانی شده ادامه‌ای است برای فیلم «پسر» که سال ۲۰۱۶ منتشر شد. فیلم پسر داستان پرستاری بود که زن و شوهری او را برای مراقبت از فرزندشان استخدام می‌کردند و او بعد از ملاقات با خانواده متوجه می‌شود فرزند آن‌ها یک عروسک است. حالا در دنباله‌ی فیلم همان عروسک به داستان باز می‌گردد. در این فیلم کیتی هولمز، رالف اینسون، انجلی جی، کریستوفر کانوری و فابیو ویلیام نقش‌آفرینی می‌کنند.


۱۱. مرد نامرئی

عنوان اصلی: The Invisible Man

محصول: ۲۰۲۰

مرد نامرئی  عنوان اصلی: The Invisible Man

کمپانی انتشار: یونیورسال

کارگردان: Leigh Whannell

تاریخ انتشار: ۲۸ فوریه (۹ اسفند ۱۳۹۸)

بازیگران: Elisabeth Moss, Oliver Jackson-Cohen, Aldis Hodge, Storm Reid, Harriet Dyer

داستان: در این فیلم شخصیت زن داستان احساس می‌کند دوست پسر سابقش که او را آزار می‌داده در تعقیبش است، اما او پیش از این مرده و هیچ‌کس هم او را نمی‌بیند.

درباره‌ی فیلم: به نظر می‌رسد کمپانی یونیورسال با تجربه‌ای که از دارک یونیورسال پشت سر گذاشته حالا دیگر کاملا آماده است هیولا‌های کلاسیکش را احیا کند. اقتباس جیمز ویل از رمانی به همین نام اثر اچ. جی. ولز در سال ۱۹۹۳ یکی از بهترین فیلم‌های هیولایی یونیورسال بود.

این بازسازی مدرن به نظر سعی دارد دوباره شخصیت ترسناک جدیدی بسازد و در عین حال داستان را مستقیما در دل بی‌عدالتی‌های اجتماعی معاصر در عصر می‌تو قرار دهد. لی وانل که با دو فیلم «اره» (۲۰۰۴) و «موزی» (۲۰۱۰) نشان خود را بر دهه‌ی اول ۲۰۰۰ نشاند ممکن است بار دیگر با مرد نامریی به این مهم موفق شود. در این فیلم الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن، آلدیس هاج، استورم رید و هریت دایر بازی می‌کنند.


۱۲. ارتش مردگان

عنوان اصلی: Army of the Dead

محصول: ۲۰۲۰

ارتش مردگان  عنوان اصلی: Army of the Dead

کمپانی انتشار: نتفلیکس

کارگردان: Zack Snyder

تاریخ انتشار: زمستان ۲۰۲۰

بازیگران: Chris D’Elia, Dave Bautista, Ana de la Reguera

داستان: داستان در شهر لاس وگاس و شش سال پس از آن که ویروس زامبی باعث تخلیه و قرنطینه‌ی شهر شده اتفاق می‌افتد و رئیس یکی از کازینو‌های شهر گروهی را استخدام می‌کند تا گاوصندوق کازینوی او را برایش بیاورند.

درباره‌ی فیلم: فیلم «ارتش مردگان» به کارگردانی زک اسنایدر فیلمی با محوریت زامبی‌ها است و اولین تجربه‌ی کارگردانش با شبکه استریم نتفلیکس محسوب می‌شود. اسنایدر در سال ۲۰۰۴ با کارگردانی نسخه‌ی بازسازی شده‌ای از فیلم کلاسیک جرج رومرو به نام «طلوع مردگان» کارگردانی را آغاز کرد و حالا با این فیلم به ژانر ترسناک بازگشته است. از جمله بازیگران این فیلم دیوید باتیستا، الا پورنل، آنا دلا رگوئرا، گرت دیلاهانت، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، چلسی ادموندسن و رائول کاستیلو هستند.


۱۳. یک جای آرام ۲

عنوان اصلی: A Quiet Place Part II

محصول: ۲۰۲۰

یک جای آرام ۲  عنوان اصلی: A Quiet Place Part II

کمپانی انتشار: پارامونت

کارگردان: John Krasinski

تاریخ انتشار: ۲۰ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۹)

بازیگران: Emily Blunt, Millicent Simmonds, Noah Jupe, Cillian Murphy, Djimon Hounsou

داستان: خانواده‌ی ابوت در دل یک ماجراجویی اجباری وادار به ترک خانه‌شان می‌شوند و در این میان باید با موجودات ناشناخته‌ای که به صدا حساس هستند و همچنین با دیگر تهدید‌هایی که در کمین آن‌ها است مبارزه کنند.

درباره‌ی فیلم: شششش… جان کرازینسکی بعد از موفقیت فیلم اول «یک جای آرام»، که محصول ۲۰۱۸ بود، دنباله‌ای برای آن ساخته که احتمالا تبدیل به یکی از بزرگترین فیلم‌های ترسناک زمستان و البته کل سال خواهد شد. با توجه به این که کرازینسکی در فیلم جدید به عنوان نویسنده و کارگردان حضور دارد باید خیال شما را راحت کنیم که این فیلم چیزی بیش از تکرار سناریوی اول است. البته داستان همچنان در فضایی آرام و بی‌صدا می‌گذرد و فضای تئاتری قسمت اول در آن دیده می‌شود. در این فیلم الیزابت ماس، الیور جکسون کوهن، آلدیس هاج، استورم رید و هریت دایر بازی می‌کنند.


۱۴. جهش‌یافتگان جدید

عنوان اصلی: New Murants

محصول: ۲۰۲۰

جهش‌یافتگان جدید  عنوان اصلی: New Murants

کمپانی انتشار: فاکس

کارگردان: Josh Boone

تاریخ انتشار: ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۱۳۹۹)

بازیگران: Anya Taylor-Joy, Maisie Williams, Charlie Heaton, Henry Zaga, Blu Hunt, Alice Braga

داستان: در این فیلم مجیک و ولفزبین همراه نوجوان‌های دیگری که آن‌ها هم میوتنت یا جهش‌یافته هستند در یک مرکز مخفی زندانی شده‌اند و آنجا تلاش می‌کنند سردرآورند نیورهایشان چگونه کار می‌کنند و چگونه باید از آن‌ها برای نجات خودشان استفاده کنند.

درباره‌ی فیلم: فیلم جهش‌یافتگان جدید فیلم ترسناکی از خانواده‌ی مارول‌ها و در سبک ابرقهرمانی‌هاست که جاش بون کارگردانی آن را برعهده دارد. این فیلم در واقع سیزدهمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شود.

فیلم‌برداری این فیلم در سال ۲۰۱۷ انجام شد و قرار بود در سال ۲۰۱۸ منتشر شود، اما در نهایت انتشار آن دو سال تاخیر پیدا کرد و برخی صحنه‌ها هم دوباره فیلم‌برداری شد و فیلم از آنچه قرار بود ترسناک‌تر شد. قبل از شروع فیلم‌برداری کینبرگ گفته بود این فیلم از آنچه هسته‌ی مرکزی فیلم‌های مردان ایکس است متفاوت خواهد بود و هرچند تفاوت‌ها به اندازه‌ی فیلم ددپول نیست، اما ویژگی‌ها و صدای خاص خود را خواهد داشت. در این فیلم آنیا تیولر جوی، میسی ویلیامز، چارلی هیتون، هنری زاگا، بلو هانت و آلیس براگا بازی می‌کنند.


۱۵. انتلرز

عنوان اصلی: Antlers

محصول: ۲۰۲۰

انتلرز  عنوان اصلی: Antlers

کمپانی انتشار: فاکس سرچ‌لایت پیکچرز

کارگردان: Scott Cooper

تاریخ انتشار: ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین ۱۳۹۹)

بازیگران: Keri Russell, Jesse Plemons, Jeremy T. Thomas, Graham Greene, Scott Haze، Rory Cochrane, Amy Madigan

داستان: داستان آنتلرز در شهر کوچکی در ایالت اورگان اتفاق می‌افتد و حول شخصیت معلم مدرسه و برادرش که کلانتر شهر است شکل می‌گیرد. آن‌ها متوجه می‌شوند که یکی از شاگردان کلاس به نام لوکاس راز خطرناکی را پنهان کرده که عواقب هولناکی در پی دارد.

درباره‌ی فیلم: در این فیلم به کارگردانی اسکات کوپر، گیلرمو دل تورو که «هزارتوی پن» و «شکل آب» را تهیه و کارگردانی کرده، از جمله تهیه‌کنندگان است. طبق آخرین تریلری که از فیلم منتشر شده است فیلم با نریشنی درباره‌ی سرشت قصه‌گویی آغاز می‌شود و بیش از آنچه در گزارش‌های پیش‌تولید به نظر می‌رسید مدعی ایجاد وحشت است.

فیلم‌نامه بر اساس داستان کوتاهی به نام «پسرک ساک» نوشته شده است. با توجه به این که کمپانی فاکس سرچ‌لایت از استودیو‌های فرعی دیسنی است می‌توان گفت ناشر فیلم دیزنی است. در این فیلم کری راسل، جسی پلمونس، جرمی تی. توماس، گراهام گرین، اسکات هیز، روری کاکرن و امی مدیگان بازی می‌کنند.


۱۶. اتاق فرار ۲

عنوان اصلی: Escape room ۲

محصول: ۲۰۲۰

اتاق فرار ۲  عنوان اصلی: Escape room ۲

کمپانی انتشار: سونی

کارگردان: Adam Robitel

تاریخ انتشار: ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین ۱۳۹۹)

بازیگران: Taylor Russell, Isabelle Fuhrman, Indya Moore, Holland Roden

داستان: هنوز اطلاعاتی از پلات این فیلم منتشر نشده است.

درباره‌ی فیلم: فیلم اتاق فرار یک فیلم ترسناک تریلر رازآلود با تم روانشناسی است که قسمت اول ان در سال ژانویه‌ی ۲۰۱۹ منتشر شد و با توجه به این که در انتهای فیلم اکثر شخصیت‌های اصلی کشته شدند شخصیت‌های زیادی برای بازگشت به اتاق فرار ۲ باقی نمانده‌اند.

در داستان فیلم اول شش نفر با پیشینه‌های مختلف وارد یک بازی می‌شوند که اگر بتوانند خود را نجات دهند ده هزار دلار جایزه می‌گیرند. از شش شخصیت اصلی دو نفر آن‌ها توانستند در پایان داستان جان سالم به در ببرند؛ زویی، دانشجوی خجالتی داستان (با بازی تیلور راسل) و بن فروشنده (با بازی لوگان میلر) که با توجه به گزارش‌های رسمی از فیلم هر دو در ادامه‌ی فیلم حضور دارند و بازیگران دیگری از جمله، ایزابل فورمن، ایندیا مور و هالند رودن آن‌ها را همراهی می‌کنند.


۱۷. پیش از جنگ

عنوان اصلی: Antebellum

محصول: ۲۰۲۰

پیش از جنگ  عنوان اصلی: Antebellum

کمپانی انتشار: لاینزگیت

کارگردان: Gerard Bush and Christopher Renz

تاریخ انتشار: ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹)

بازیگران: Janelle Monáe, Eric Lange, Jena Malone, Jack Huston, Kiersey Clemons

داستان: نویسنده‌ی موفقی به نام ورونیکا هنلی ناگهان در واقعیتی کابوس‌وار گرفتار می‌شود و مجبور است قبل از این که دیر شود پرده از رازی بردارد و راه فراری به بیرون پیدا کند.

درباره‌ی فیلم: این فیلم ترسناک تریلر توسط جرارد بوش و کریستوفر رنز نوشته و کارگردانی شده است و تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های موفق «برو بیرون» و «ما» تهیه‌کننده‌ی آن است. داستان در دو تایم لاین متفاوت پیش می‌رود و با توجه به تریلری که از فیلم پخش شده پیونده‌هایی بین این داستان ترسناک مدرن و زندگی کارگری بردگانی که در دوران تاریک تاریخ امریکا زندگی می‌کردند برقرار شده است. در این فیلم جنل مونی، اریک لنگ، جنا مالون، جک هیوستون و کیرسی کلمونز بازی می‌کنند.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

10 فیلم ترسناک جذاب سالهای گذشته که احتمالا آنها را ندیده اید! + تصاویر

7 فیلم ترسناک تماشایی به پیشنهاد استفن کینگ! + تصاویر

10 فیلم ترسناک برتر تاریخ سینما با موضوع فرقه های مذهبی + تصاویر ( بخش اول )

10 فیلم ترسناک برتر تاریخ سینما با موضوع فرقه های مذهبی + تصاویر ( بخش دوم )

منتقد ورایتی 20 فیلم ترسناک برتر در 20 سال اخیر را انتخاب کرد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها