صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اطلاعات جدید درباره انیمیشن « مورتال کمبات » منتشر شد

اطلاعات جدید درباره انیمیشن « مورتال کمبات » منتشر شد

مورتال کمبات

شرکت برادران وارنر، انیمیشن “مورتال کامبت”Legends: Scorpion’s Revenge را در نیمهٔ ابتدایی امسال پخش خواهد کرد و حال صداپیشگان این پروژه معرفی شدند.

در خبری جدید متوجه شدیم بخش انیمیشن‌سازی شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Animation) تصمیم به‌ساخت اقتباسی انیمیشنی از مجموعه بازی‌های بسیار محبوب “مورتال کامبت” را دارد و نام این انیمیشن “مورتال کامبت”Legends: Scorpion’s Revenge (افسانه‌های مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون) خواهد بود که برای پخش در نیمهٔ ابتدایی سال جاری برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این پروژه را ایتن اسپالدینگ، کارگردان آثار انیمیشنی و تهیه‌کنندهٔ تلویزیونی بر عهده خواهد داشت که در کارنامهٔ وی ساخت دو انیمیشن Batman: Assault on Arkham (بتمن: حمله به‌آرکام) و Justice League: Throne of Atlantis (لیگ عدالت: تاج و تخت آتلانتیس) دیده می‌شود. نگارش فیلمنامهٔ انیمیشن “افسانه‌های مورتال کامبت: انتقام اسکورپیون” را جرمی آدامز بر عهده دارد که این فیلمنامه براساس داستان‌هایی از اد بون و جان توبیاس خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از زومیت، در انیمیشن “مورتال کامبت”Legends: Scorpion’s Revenge، جوئل مک‌هیل صداپیشگی شخصیت جانی کیج، جنیفر کارپنتر صداپیشگی شخصیت سونیا بلید، جردن رودریگز صداپیشگی شخصیت لیو کانگ، پاتریک سیتز صداپیشگی شخصیت اسکورپیون و هانزو هاساشی، استیو بلوم صداپیشگی شخصیت ساب‌ زیرو، آرت باتلر صداپیشگی شخصیت شنگ سونگ، دارین دل پاول صداپیشگی شخصیت کوان چی، رابین آتکین داونز صداپیشگی شخصیت کینو، دیوید بی. میچل صداپیشگی شخصیت ریدن، ایک آمادی صداپیشگی شخصیت جکس، کوین مایکل ریچاردسون صداپیشگی شخصیت گورو، گری گریفین صداپیشگی شخصیت کیتانا و ساتوشی هاساشی و در نهایت فرد تاتاشیور صداپیشگی شخصیت دیمن تورچرر را بر عهده خواهند داشت. ریک مورالس و جیم کریگ، تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت و سم ریجستر تهیه‌کنندهٔ اجرایی خواهد بود. اد بون معروف نیز در این پروژه به‌عنوان مشاور حضور خواهد داشت.

اولین قسمت از بازی “مورتال کامبت”در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و تا به‌‌امروز بیش از ۴۹ میلیون نسخه از این بازی به‌فروش رفته است. مدتی پیش بازی “مورتال کامبت”11 منتشر شد که این بازی موفق‌ترین فروش در زمان انتشار در بین تمامی نسخه‌ها را تجربه کرده است.

پیش از این، فیلم “مورتال کامبت”به‌کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیو لاین سینم تولید شد و روی پرده‌ٔ سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کریستوفر لمبرت، رابین شو، کری هیرویوکی تاگاوا، لیندن اشبی، بریجت ویلسون، تالیسا سوتو، ترور گودارد، کریس کاساماسا، فرانسوا پتی، کیت کوک و گرگوری مک‌کینی، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم “مورتال کامبت” حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. پس از آن، فیلم Mortal Kombat: Annihilation (مورتال کامبت: نابودی)، دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، اکران شد، اما این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و شرکت New Line Cinema برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم “مورتال کامبت”را لغو کرد.

گفتنی است قسمت جدید فیلم “مورتال کامبت”که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران شود، ۲ ماه زودتر و در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران خواهد شود. جو تسلیم در نقش ساب زیرو، لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، چین هان در نقش شنگ سونگ، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، جاش لاوسون در نقش کینو، سیسی استرنجر در نقش ملینا، الیزا کادول در نقش نیتارا و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “مورتال کامبت” حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی ریبوت این فیلم نیز بر عهده سیمون مک کوید خواهد بود. همچنین جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن)، قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم “مورتال کامبت” حضور داشته باشد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

تاریخ اکران فیلم مورتال کمبات ( Mortal Kombat ) اعلام شد

13 بازیگر مشهوری که در سال 2019 از دنیا رفتند + تصاویر

20 فیلم برتر از وودی آلن که حتما باید ببینید! + تصاویر

چهره های سینمایی که با افراد مشهور نسبت فامیلی دارند! + تصاویر

10 فیلم برتر تاریخ سینما در ژانر اسلشر! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها