صفحه اصلی > رپرتاژ : معرفی و بررسی سریال قورباغه و خواب زده

معرفی و بررسی سریال قورباغه و خواب زده

سریال قورباغه

 

بمب جدید در راه است ؟!

این ایام که روز به روز به تمام شدن برخی از سریال های نمایش خانگی نظیر مانکن نزدیک میشویم عناوین جدیدی نیز معرفی شده اند که ساخت آن ها در مرحله پایانی قرار دارد و آماده پخش از نمایش خانگی خواهند بود . یکی از این ساخته ها که نیامده سر و صدای زیادی کرده است و اخبار و حواشی آن مانند بمب ساعتی در دنیایی مجازی جریان دارد دانلود سریال قورباغه می باشد . کاره جدید همون سیدی بعد از مدت ها به عنوان کارگردان را شاهد خواهیم بود .

اگر نگاه کلی به معدود آثار وی بیندازیم ساخته های قابل قبولی را روانه نمایشگرها کرده است و همین موضوع انتظارات مخاطبین از ساخته جدید اورا نیامده بالا برده است . همچنین انتخاب مجموعه ای از بازیگران محبوب این روزهای سینما ایران بر جذابیت این سریال افزوده است .

ستارگانی که در این سریال برای شخصیت های اصلی حضورشان قطعی شده است عبارتند از سحر دولتشاهی,صابر ابر,فرشته حسینی,نوید پورفرج,نوید محمدزاده,هومن سیدی,نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، نوید پور فرج و هومن سیدی.همچنین یک پیش نمایش کوتاه نیز از این سریال منتشر شده است که بسیاری از مخاطبین با دیدن آن ابراز رضایت خود را بیشتر کردند و بی صبرانه منتظر پخش اولین قسمت این ساخته نمایش خانگی می باشند .

گمانه زنی ها از آن است که در سال جدید که چیزی به آن نمانده است شاهد پخش این سریال پرستاره باشیم هرچند که هنوز هیچ خبری از هیچ منبع موثقی مبنی بر تاریخ دقیق انتشار آن عمومی نشده است اما شایع ها اینچنین پیرامون آن بوده است .همچنین قسمت اول این ساخته به محض پخش شدن در بازار از وبسایت هیوا مووی قابل دریافت است و علاقه مندان به این مجموعه میتوانند دنبال کننده آن از این سایت باشند. نکته قابل توجه دیگر راجب این مجموعه همکاری مجدد نوید محمد زاده با همون سیدی خواهد بود که اتفاقا میتواند نکته قوت آن نیز باشد چرا که همکاری های اخیر این دو همواره موفقیت چشم گیری را در صنعت سینما بدست آورد و مردم استقبال زیادی از ساخته های این دو داشته اند.

سریال خواب شده

بی سر و صدا! آرام آرام شاید خواب آلود!

در هفته ی اخیر مطمئن دنبال کنندگان شبکه نمایش خانگی بعد از به پایان رسیدن مینی سریال دومینو منتظر یک عنوان پرطرفدار دیگر بودند ساخته ای که قبل ها اخبار پیرامون آن بیشترین بازتاب را در شبکه های مجازی داشت . ” دانلود خواب زده ” بعد از مدت زیاد بالاخره شاهد پخش این سریال هم بودیم .

تولید جدید سیروس مقدم آن چنان که اخبارش پر بازتاب بود اما تا الان که دو هفته از  پخش آن می گذرد کاملا در سکوت حواشی انجام شده است و به آرامی دارد خود را در دل مخاطبین نمایش خانگی جای می اندازد به طوری که بعد از پخش دو قسمت از آن استقبال قابل قبولی از این سریال شده است و علاقه مندان به سریال های معمایی و پیشتاز این مجموعه بوده اند .اما نکته ای منفی راجب این سریال انتقاد عجیب برخی منتقدین از سیروس مقدم بوده است .

وی که به گونه ای اولین اثر خود را در شبکه نمایش خانگی می ساخت نیامده مورد انتقاد قرار گرفت و خیلی ها عنوان می کردند ساخته او در حد نمایش خانگی نخواهد بود و بهتر بود که او همان صدا و سیما را برای تولید خود انتخاب میکرد .هرچند این موارد او عوامل کمک کننده اش را نا امید نساخت و آن ها کامل کردن بازیگران خود و سپس داستان پردازی خودشان کاررا پیش بردند و حال پیش بینی می شود این ساخته بتواند جایگاه بسیار خوب و قابل قبولی را در بین سریال های شبکه نمایش خانگی بدست آورد. مقدم امیدوار خواهد بود که بتواند بعد از 10 سال نوعی اثر ماورایی را روانه نمایشگر ها کند تا مخاطبین را بار دیگر با آثار خودش مجذوب کند .

شاید از او برخی انتقادهایی کرده اند اما برخی دیگر هم گمان داشتند که این ساخته وی میتواند تجربه بسیاری در شبکه نمایش خانگی به ارمغان بیاورد و علاقه مندان به این شبکه را از سریال های تکراری و کلیشه ای نجات دهد.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها