صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمز گان، کارگردان فیلم « محافظین کهکشان » تهدید به قتل شد!

جیمز گان، کارگردان فیلم « محافظین کهکشان » تهدید به قتل شد!

جیمز گان

 

کارگردان فیلم “محافظین کهکشان” به یک طرفدار متعصب که او را تهدید به قتل کرد یک واکنش طنازانه نشان داد.

جمعه شب گذشته یک هوادار متعصب “محافظین کهکشان” در توئیتر “جیمز گان” را به مرگ تهدید کرد. برخی گمانه‌زنی می‌کردند از آنجا که ممکن است “محافظین کهکشان ۳” آخرین فیلم گان برای مارول باشد، احتمال دارد کارگردان شخصیت “راکت راکن” را بکشد. در این‌جا بود که این “هوادار” تهدید کرد که اگر راکت کشته شود، گان هم می‌میرد. اما گان عکس‌العملی مانند یک کمدین به این هوادار نشان داد و نوشت: “اگر راکت راکن را هم نکشم خواهم مرد.”

هواداران برای پی بردن به سرنوشت “راکت راکن” با صداپیشگی “بردلی کوپر” باید چند سال صبر کنند. مراحل پیش-تولید “محافظین کهکشان” تا پایان یافتن مرحله‌ی پس از تولید ریبوت “جوخه‌ی انتحار” آغاز نمی‌شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گان در مورد فیلمسازی برای دی‌سی می‌گوید: “به عنوان یک انسان رشد کردم. برای اولین بار به خود اجازه داده‌ام از روند تولید فیلم لذت ببرم. اما در این راه با گروه فوق‌العاده‌ای همکاری می‌کنم. تمام افراد قسمت اول و دوم و سوم [محافظین کهکشان] یک‌جا جمع شده‌اند. عوامل و تهیه‌کنندگان فیلم از بهترین دوستانم در دنیا هستند. عاشق فیلمنامه‌ام و این بار استایل فیلمبرداری را تغییر داده‌ام بنابراین جذاب‌تر و عمیق‌تر است.”

دی‌سی به زودی فیلم “پرندگان شکاری” را در تاریخ ۷ فوریه (۲۰ بهمن ماه) روی پرده می‌برد و “زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴” را تابستان آینده اکران می‌کند. “بتمن” به کارگردانی “مت ریوز” و بازی “رابرت پتینسون” هم تابستان سال ۱۴۰۰ اکران خواهد شد. علاوه بر این “بلک آدام” (Black Adam) قرار است اواخر سال ۲۰۲۲، “شزم ۲” (Shazam! 2) بهار سال ۲۰۲۲، “فلش” (The Flash) تابستان ۲۰۲۲ و “آکوامن ۲” کریسمس سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند.

“جوخه‌ی انتحار” برای اکران در تابستان سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده است. تاریخ اکران قسمت سوم “محافظین کهکشان” مشخص نیست.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

15 فیلم برتر تاریخ سینما با موضوع قتل های زنجیره ای + تصاویر ( بخش اول )

15 فیلم برتر تاریخ سینما با موضوع قتل های زنجیره ای + تصاویر ( بخش دوم )

حقایق تازه ای درباره قتل جان لنون، خواننده افسانه ای منتشر شد

کارگردان آمریکایی همسر مدلش را به قتل رساند + تصویر

قتل شبانه هنرپیشه مشهور ترکیه ای در هتل 5 ستاره + تصویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها