صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « سریع و خشمگین 10 » بصورت 2 قسمتی اکران می شود!

« سریع و خشمگین 10 » بصورت 2 قسمتی اکران می شود!

سریع و خشمگین 10

فیلم “سریع و خشمگین” که قسمت نهم آن با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام اکران شد با قسمت دهم به پایان می‌رسد.

در حالی که هیجان “سریع و خشن ۹” رو به افزایش است، “وین دیزل” از حالا از برنامه‌های خود برای قسمت دهم چندگانه می‌گوید و وعده می‌دهد که “سریع ۱۰” ممکن است در قالب دو قسمت ساخته شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، دیزل در مصاحبه با “توتال فیلم” می‌گوید برای قسمت دهم فیلم پیش از فیلمبرداری قسمت نهم برنامه‌ریزی کرده تا بهار سال ۲۰۲۱ آن را روی پرده ببرد. او می‌گوید: “دنیای فیلم چنان مستحکم و از نظر پتانسیل و قصه غنی است که، از یک سو، احتمال تولید اسپین‌آف‌ها بسیار زیاد است، و من فکر می‌کنم که این مسئله غیرقابل اجتناب باشد. یونیورسال استحقاقش را دارد آن‌ها بر روی این داستان سرمایه‌گذاری زیادی کردند، بنابراین بازگرداندن آن به استودیو کار درستی خواهد بود.” دیزل در ادامه توضیح می‌دهد: “اما اگر “سریع ۱۰” به دو بخش تقسیم شود، برای هواداران نسل‌های آینده هم خوب خواهد بود.”

وقتی که در سال ۲۰۱۶ تولید قسمت هشتم فیلم به تأیید رسید، وعده داده شد که این فیلم اولین قسمت سه‌گانه‌ای است که پایان‌بخش ۱۰ فیلم است. اما اکنون به نظر می‌رسد که “سریع و خشن ۱۰” ممکن است تحت عناوین ۱۰ و ۱۰: بخش ۲ عرضه شود. یا شاید بهتر باشد که نام این قسمت‌ها را ۱۰+۱ یا ۱۰.۵ یا اساساً ۱۱ بگذارند.

این اولین بار نیست که قسمت پایانی یک مجموعه فیلم به منظور رسیدن به اهداف روایی در دو قسمت ساخته می‌شود. در صورتی که این اقدام صورت گیرد، “سریع و خشن ۱۰” همان مسیر “هری پاتر و یادگاران مرگ”، “گرگ‌ومیش”، “هانگر گیمز” و “انتقام‌جویان” را دنبال خواهد کرد که همگی قسمت پایانی خود را در قالب دو فیلم ساختند


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

« سریع و خشمگین 9 » با حضور مرحوم پُل واکر ساخته می شود!

کیانو ریوز به فیلم « سریع و خشمگین » می پیوندد

حمله تماشاچیان خشمگین به پخش فیلم « اولین اصلاح شده » در شهر رم!

تهیه کننده پردردسر « سریع و خشمگین » اخراج شد!

سازندگان « سریع و خشمگین » عنوان کردند حق آنان تضییع شده و باید به آنان اسکار داده می شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها