صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بزرگترین ناکامان اسکار 2020 را بشناسید!

بزرگترین ناکامان اسکار 2020 را بشناسید!

اسکار 2020

فیلم «ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی اسکار ۲۰۲۰ را دست خالی ترک کرد، تا تجربه تلخ جوایز «گلدن گلوب» برای عوامل این فیلم گرانقیمت تکرار شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، اسکار ۲۰۲۰ متعلق به «انگل» بود، در این شکی نیست. «انگل» در اسکار نود و دوم جوایز اصلی مراسم را درو کرد و به خانه برد.

فیلم‌های دیگر در غوغایی که «انگل» به پا کرده بود، به چشم نمی‌آمدند. «روزی روزگاری در هالیوود» دو جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به خانه برد. در این میان کوئنتین تارانتینو رقابت برای دریافت اسکار بهترین فیلمنامه ارژینال را به بونگ جون هو واگذار کرد.

«جوکر» که نامزد ۱۱ جایزه بود، به دو جایزه قناعت کرد. یکی برای واکین فینیکس و دیگری برای آهنگساز زن این فیلم.

در این میان نام «ایرلندی» که با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری نتفلیکس ساخته شده است، با بازیگران بزرگش اصلا به میان نیامد. البته بونگ جون هو هنگام دریافت جایزه کارگردانی روی صحنه به «مارتین اسکورسیزی بزرگ» ادای احترام کرد.

البته می‌توان بازنده بزرگ را «۱۹۱۷» نامید که با بردن اکثر جوایز معتبر سینمایی از گلدن گلوب و بفتا بگیر تا جایزه انجمن تهیه‌کنندگان سینمای آمریکا شانس اصلی دریافت اسکار بهترین فیلم شناخته می‌شد اما این فیلم هم مغلوب «انگل» شد. هر چند که جوایزی مثل بهترین فیلمبرداری را به خانه برد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

برندگان جوایز اسکار 2020 ( oscar ) اعلام شد + لیست

سوتی های جالب و ماندگار تاریخ اسکار را بشناسید!

هزینه های اشتراک ماهانه سرویس استریم چقدر است؟

امبر هرد به کتک زدن جانی دپ و پرتاب اشیاء به سمت او اعتراف کرد!

افشاگری باعث حذف یک جایزه از جشنواره فیلم برلین شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها