صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود رایگان فیلم مطرب با بازی پرویز پرستویی و دانلود سریال دل کامل از سایت سینما تی وی

دانلود رایگان فیلم مطرب با بازی پرویز پرستویی و دانلود سریال دل کامل از سایت سینما تی وی

image33333df1

اگر طرفدار و دنبال کننده فیلم ها و سریال های ایرانی هستید دنبال کننده این پست باشید. قطعا می‌دانید که این روزها بازار شبکه نمایش خانگی بسیار داغ و پر مخاطب دنبال می شود. در حال حاضر شبکه نمایش خانگی با در دست داشتن پخش سریال دل، سریال خواب زده و سریال هم گناه سبقت قابل توجهی از تلوزیون گرفته است. آمار های منتشر شده از مخاطبان شبکه نمایش خانگی با رکوردی ملیونی بوده و بسیار قابل توجه می باشد. علاوه بر سریال های نامبرده سریال آقازاده ، سریال قورباغه ، سریال جیران هم به زودی از شبکه نمایش خانگی آغاز پخش خواهد شد. در کنار این سریال ها تاثیر جذب مخاطب توسط فیلم های سینمایی که پس از پایان اکران پا در این شبکه می گذارند را نمی توان نادیده گرفت. در حال حاضر فیلم هایی نظیر مطرب ، زیر نظر و چشم و گوش بسته بزودی در کنار این سریال ها مهمان خانه های شما خواهند بود. برای دانلود تمامی این فیلم ها و سریال های اشاره شده ( به صورت کامل و بدون سانسور) می‌توانید به رسانه سینما تی وی مراجعه کنید. در ادامه به بررسی برخی از فیلم ها و سریال های ذکر شده می پردازیم.

 

دانلود فیلم مطرب ؛ فیلمی که رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را شکست!

به گزارش سینما تی وی ؛ فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیانی پس از گذشت زمان تقریبی 5 ماه از آغازاکران با فروش 38 میلیارد و 543 میلیونی رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را جا به جا کرد و توانست خود را در صدر لیست پرفروش ترین آثار سینمایی ایران قرار دهد.

image33333df1jhjj

فیلم مطرب دربارهٔ یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود.

نقش اصلی و کلیدی این فیلم را پرویز پرستویی برعهده دارد و الناز شاکردوست و محسن کیایی (برادر مصطفی کیایی – کارگردان این فیلم) سه بازیگر اصلی این فیلم می باشند که داستان فیلم حول محور این سه هنرمند جذاب می چرخد. شما هم اکنون می توانید با مراجه به سایت سینما تی وی از طریق پیوند زیر وارد صفحه دانلود فیلم مطرب شوید.

لینک نسخه رسمی (رایگان): دانلود فیلم مطرب با بازی پرویز پرستویی

دانلود سریال دل کامل فصل اول و دوم ؛ سریالی پرطرفدار همچون سریال های اونور آبی!

چند هفته پیش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی به پایان فصل اول خود رسید و در حال حاضر فصل دوم این سریال در دست پخش است. سریال دل مثل سایر آثار منوچهر هادی با حواشی زیادی روبرو شده و در ادامه نیز خواهد شد!

image33333df1867

بسیاری از دنبال کنندگان به دلیل ژانر عاشقانه بودن آن و داشتن داستانی عاشقانه و خیانت، این سریال را شبیه به سریال های اونور آبی دانسته اند. پیش بینی می شود تا پایان فصل دوم با صحنه های خاص و بیشتری روبرو خواهیم شد که واکنش مخطابان را در این خصوص در شبکه های اجتماعی مشاهده خواهیم کرد. درکنار همه این حواشی استقبال از سریال دل بسیار مناسب بوده است. برای دانلود تمام قسمت های سریال دل به صورت کامل می‌توانید به سینما تی وی مراجعه کرده و با سرعتی بالا اقدام به دانلود کنید.

نسخه قانونی و کامل : دانلود سریال دل کامل فصل اول و فصل دوم

دانلود سریال هم گناه ؛ بازگشت متفاوت پرویز پرستویی با برادران کیایی

همانطور که گفتیم پخش سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی  به تازگی از شبکه نمایش خانگی  آغاز شده است. این سریال 1 فصل 30 قسمته خواهد بود.

image33333df1jhjj

در خلاصه داستان سریال هم گناه آمده است که : ماجرا در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف و صادرات و واردات گل و گیاه هستند، خانواده آنها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود. آنها همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی میکند که… . از چند قسمت ابتدایی این سریال استقبال خوبی شده است.

دانلود سریال هم گناه

 

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها