صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریس اوانز در « چاقوکشی 2 » حضور نخواهد داشت

کریس اوانز در « چاقوکشی 2 » حضور نخواهد داشت

کریس اوانز

کارگردان فیلم “چاقوکشی” اعلام کرد کریس اوانز در قسمت دوم این فیلم بازی نخواهد کرد.

رایان جانسون، نویسنده و کارگردان “چاقوکشی” با تولید فیلمی بسیار پرفروش کاری کرد که استودیوی لاینزگیت به سرعت برای قسمت دوم چراغ سبز نشان دهد. اکنون سؤال این است که این دنباله چگونه به نظر خواهد رسید. “هالیوود ریپورتر” به تازگی در مصاحبه با “رایان جانسون” پیرامون قسمت بعدی فاش کرده است که “کریس اوانز” ستاره‌ی فیلم‌های مارول در قسمت دوم حاضر نیست. با این حال کارگردان می‌گوید سوپرایزهای دیگری برای مخاطبین خواهد داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما جانسون به شوخی می‌گوید: “فکر کنید یک رمان دیگر “هرکول پوارو” از “آگاتا کریستی” است. بنابراین لوکیشن و بازیگران جدید وجود خواهند داشت. این جمله پاسخ تمام سؤالات شما نبود؟ [اوانز] در فیلم من وجود ندارد، اما در زندگی واقعی؟ او در بوستون زندگی می‌کند، بنابراین چرا که نه؟”

به این ترتیب هواداران بازیگر “کاپیتان آمریکا” نباید منتظر دیدن ستاره‌ی محبوب‌شان در قسمت بعدی “چاقوکشی” باشند. هرچند ممکن است بسیاری از بازیگران شناخته‌شده‌ی قبلی در اولین قسمت فیلم بازنگردند اما لحن سرگرم‌کننده‌ی اثر در جای خود باقیست.

اوانز پیش‌تر با ارسال ویدیویی در کنار جانسون از احترامی که برای او قائل است گفته بود: “وقتی برای شام بیرون رفتیم، در واقع اولین باری بود که می‌خواستیم بنشینیم و در مورد پروژه حرف بزنیم و در این مواقع کمی در مورد کاری که باید انجام دهید مضطرب می‌شوید. شنیدن برداشت او از داستان و نحوه‌ی نگاه او بسیار هیجان‌انگیز بود…”

بازی ستاره‌ی سابق “کاپیتان آمریکا” در نقش “رنسام درایزدیل” قطعاً یکی از عوامل جذابیت فیلم “چاقوکشی” بود. او در این فیلم لحظات به‌یادماندنی بسیاری خلق کرد اما به نظر می‌رسد که یکی از صحنه‌های خاص آن هنوز حس بدی به جانسون می‌دهد. جانسون در ترک صوتی تفسیر فیلم که به همراه دیسک‌های بلوری منتشر شده از صحنه‌ای می‌گوید که رنسام بیسکوییت می‌خورد.

جانسون می‌گوید: “این کلوچه‌های بلژیکی بسیار خوشمزه‌اند و ما وقتی فیلم را در جشنواره‌ی فیلم خنت به نمایش درآوردیم همه‌ی مخاطبین هیجان‌زده شده بودند و می‌گفتند: “کلوچه‌ی بلژیکی!” این کلوچه‌ها بسیار چرب است و من تنها به این علت انتخاب‌شان کردم که فکر می‌کردم جذاب است. اما کریس بیچاره، هرگاه بازیگری را می‌بینید که در صحنه‌ای غذا می‌خورد دل‌تان به حالش می‌سوزد برای اینکه او باید تمام روز همان غذا را بخورد. اگر کسی دو عدد از این کلوچه‌ها را بخورد احساس می‌کند که تا خرخره کره خورده. کریس تمام روز این کلوچه می‌خورد. بنابراین احساس بدی نسبت به این ماجرا دارم.”

جانسون‌ پیش‌تر در مصاحبه با پادکست “ریل بلند” گفته بود که شیر و کلوچه خوردن رنسام در فیلم از شخصیت نابالغ او نشان دارد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بهترین فیلمهای ترسناک خنده دار تاریخ سینما که باید ببینید! + تصاویر

10 فیلم نوآر برتر تاریخ سینما که باید حتما ببینید! + تصاویر

فیلمهایی که تماشایشان در آغاز فصل سرد پاییز لذت بخش است! + تصاویر

15 حقیقت جالبی که احتمالا درباره خواکین فینیکس نمی دانید! + تصاویر

افکت های صوتی در سینما چگونه ساخته می شوند؟ + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها