صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگرانی که قصد همکاری با کوئینتین تارانتینو را داشتند اما موفق نشدند + تصاویر

بازیگرانی که قصد همکاری با کوئینتین تارانتینو را داشتند اما موفق نشدند + تصاویر

جرج کلونی در فیلم سینمایی «سگ‌های انباری»

بازیگران زیادی در هالیوود تمایل دارند با تارانتینو همکاری کنند؛ تعدادی از این بازیگران تا مرز همکاری با او رفتند، اما نقش‌ها به کس دیگری رسید.

اولین آرزو و هدف کوئنتین تارانتینو در زندگی اش تبدیل شده یک بازیگرن ب معروف بود. به همین خاطر او احترام زیادی برای بازیگرانی که در فیلم هایش نقش آفرینی می‌کنند، قائل است و وقتی نویسندگی و یا کارگردانی فیلمی را انجام می‌دهد مثل یک بازیگر فکر می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران، خلاقیت و توانایی او باعث شده که بتواند هر بازیگر سطح بالایی را که می‌خواهد، برای هر نقشی در فیلم هایش استفاده کند و آن‌ها نیز تمایل زیادی برای نقش آفرینی در فیلمهایش داشته باشند. در ادامه ده بازیگری را می‌بینیم که خیلی به بازی در فیلم‌های او نزدیک بودند، اما نقش به شخص دیگری واگذار شد.

جرج کلونی در فیلم سینمایی «سگ‌های انباری»


جرج کلونی قبل از اینکه او به یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ سینما تبدیل شود، قرار بود نقشی را در فیلم سینمایی «سگ‌های انباری» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو بازی کند، اما برای این نقش قبول نشد. این نقش به کریستوفر واکن نیز پیشنهاد شد، اما او این نقش را نپذیرفت. در نهایت این نقش به مایکل مدسن رسید. تارانتینو قرار بود در این فیلم نیز نقش آفرینی کند، اما استیو بوسمی را جایگزین خود کرد.

کوین کانستر در فیلم «بیل را بکش»

کوین کانستر در فیلم «بیل را بکش»

تارانتینو از ابتدا نقش بیل در فیلم بیل را بکش را برای واران بیتی در نظر گرفته بود، اما به دلیل اختلاف نظر او تصمیم گرفت که این نقش را به وی ندهد و ویژگی‌های این شخصیت را دوباره برای یک بازیگر جوانتر نوشت. پیش از آنکه این نقش به دیوید کارادین برسد، تارانتینو این نقش را به کوین کانتسر نیز پیشنهاد کرد که البته او مشغول بازی در فیلم دیگری بود.

پال کالدرون در فیلم «داستان عامه پسند»

پال کالدرون در فیلم «داستان عامه پسند»

با وجود اینکه نقش اصلی این فیلم سینمایی برای ساموئل ال جکسون نوشته شده بود، اما بازیگری به نام پال کالدرون توجه تارانتینو را برای گرفتن این نقش به خود جلب کرد. به همین خاطر زمانی که ساموئل جکسون در مورد این موضوع شنید دوباره تلاش کرد تا توجه تارانتینو را به خود جلب کند. کالدرون در نهایت نقشی کوتاه‌تر را در این فیلم سینمایی بازی کرد، اما جکسون توانست برای این فیلم نامزد اسکار شود.

چارلی دی در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود»

فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» در مورد قتل‌های منسون بود و چارلز منسون، مدت کوتاهی و با دیالوگ‌های کمی در این فیلم حاضر می‌شود. از چارلی برای بازی در این نقش درخواست شده بود، اما او نقش را نپذیرفت چرا که مشغول بازی در یک فیلم سینمایی دیگر بود.

مایکل مدسن در فیلم «داستان‌های عامه پسند»

مایکل مدسن در فیلم «داستان‌های عامه پسند»

اولویت اول تارانتینو برای نقش وینسنت وگا در فیلم «داستان‌های عامه پسند» که در نهایت به جان تراولتا رسید، مایکل مدسن بود. اگرچه او این نقش را به دلیل بازی در یک پروژه دیگر رد کرد، اما اعلام کرده که از این تصمیم پشیمان است.

جنیفر لارkس در فیلم «هشت نفرت انگیز»

جنیفر لارنس برای بازی در فیلم سینمایی «هشت نفرت انگیز» در نقش دیسی دامرگو مذاکره کرده بود که البته نقش به جنیفر جیسون رسید و او توانست برای بازی در این فیلم نامزد اسکار شود. دلیل عدم همکاری تارانتینو و جنیفر لارنس تداخل و شلوغ بودن لارنس از نظر کاری بود. اگرچه تارانتینو مدتی بعد اعلام کرد خوشحال است که این اتفاق نیفتاد، چون او برای این نقش زیادی جوان بود.

مایکل فاسبندر در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی»

مایکل فاسبندر در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی»

مایکل فاسبندر از تارانتینو درخواست کرده بود که نقش مکمل این فیلم به نام هانس لاندا، فرمانده آلمانی را بازی کند. فاسبندر اصالتاً آلمانی است و تارانتینو فکر می‌کرد شخص دیگری بهتر از او پیدا نخواهد کرد؛ اما در نهایت این نقش به کرستوفر والتز رسید که او نیز برای این نقش موفق به کسب اسکار شد.

سیلوستر استالونه در فیلم «ضد مرگ»

سیلوستر استالونه در فیلم «ضد مرگ»

تارانتینو برای نقش منفی فیلم سینمایی «ضد مرگ» به سراغ بازیگران زیادی رفت که سیلوستر استالونه نیز از جمله آن‌ها بود. جان تراولتا ران پرلمن و ویلم دفو دیگر گزینه‌های او بودند. در نهایت کرت راسل این نقش را بازی کرد.

ویل اسمیت برای فیلم «جنگوی زنجیر گسسته»

ویل اسمیت برای فیلم «جنگوی زنجیر گسسته»

زمان که تارانتینو در حال نویشتن فیلمنامه «جنگوی زنجیر گسسته» بود ویل اسمیت اولین شخصی بود که برای نقش اصلی فیلم به ذهن او آمد. اما ویل اسمیت به دلیل اینکه تصور می‌کرد در این فیلم زیر سایه کریستوف والتس خواهد بود این نقش را نپذیرفت. ادریس آلبا هم برای این نقش در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت این نقش به جیمی فاکس رسید.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

صحبت های تارانتینو درباره پایان کارش در سینما / می خواهم از این به بعد یک پدر و یک مرد خانه باشم!

پاسخ تند دختر بروس لی به اظهارات تارانتینو / برد پیت هم واکنش نشان داد!

انتقاد همسر رومن پولانسکی از تارانتینو برای به تصویر کشیدن همسرش در فیلم « روزی روزگاری در هالیوود »

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها