صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از تبلیغ عجیب بهنوش بختیاری در اینستاگرام تا کمک مالی کارگردان چینی به ایرانیان! / زرین سینمایی هفته ( شماره 206 )

از تبلیغ عجیب بهنوش بختیاری در اینستاگرام تا کمک مالی کارگردان چینی به ایرانیان! / زرین سینمایی هفته ( شماره 206 )

زو ژنگ

در هفته و هفته هایی که می گذرد، همه مون خانه نشین شدیم که مبادا جناب کرونا بیاد بره داخل سیستم ما و ما رو زمین گیر کنه. از شما چه پنهون، بابا ذره بین ما هر روز ما رو با الکل میشوره جوری که الان کرونا ما رو ببینه وحشت میکنه انگاری چینساو اینو دنبال کرده باشه! چاره هم نداریم، میدونید که اگه بگیرید هرچی اطرافتونه اونم میگیره که باعث میشه زنجیره همچین خیلی گسترده بشه. بهرحال، در شرایط کرونایی، میریم برای ستون زرین های این هفته که کرونایی هم هستن!

 

Zarinدر هفته ای که گذشت خبر رسید که یک کارگردان- بازیگر چینی به نام « زو ژنگ »، دست به جیب شده و حدود 2 میلیون دلار به ایران برای مقابله با کرونا کمک کرده و همچین یه حال اساسی به ما داده. گفته شده قاطی این کمک های مالی، کلی دستگاه های اکسیژن و مواردی که به کمک جامعه پزشکی میاد هم اهدا شده که خلاصه، دمش گرم!

از این رو، به دلیل آنچه که « مرام چینی! » می نامیم، لوح زرینی را به آقای ژنگ تقدیم می کنیم و امیدواریم که کمک های مالی و تجهیزاتی ایشون رو هم بالاخره یه جایی ببینیم و متوجه بشیم که در کجاها استفاده شده! جا دارد یه سلامی هم به سلبریتی های داخلی مملکت داشته باشیم که هر تقی به توقی می خوره یه شماره حساب میدن مردم توش پول بریزن بعدش میان منتش رو سر ما میزارن که ما پول جمع کردیم و کلی الان باید ما رو روی سرتون بزارید، سلام اساتید، سلام سلحشور!

 الن دی جنرس جیمی فالون

68466در هفته ای که گذشت، یه سری شو که در جهان خیلی هم معروفن، اومدن و اعلام کردن که بخاطر کرونا قراره برنامه هاشون رو بدون تماشاگر اجرا کنند. هرکسی که دو قسمت از این برنامه ها رو دیده باشه، میدونه که کل شور و هیجان این شوهای تلویزیونی به حضور تماشاچی هاشونه و اگر نباشن انگار نصف برنامه وجود خارجی نداره!

اما، چون برنامه سازهای داخلی ما خیلی کار درست تر از این خارجی های اجنبی هست، اومدن و گفتن: « نه آقا این سوسول بازیا چیه! ما اینجا اگه دویست تا تماشاگر داشته باشیم، سیصد تا دکتر بیکار رو هم گیر آوردیم و گذاشتیم دم در که همه رو چک کنن ببینن مشکلی چیزی نداشته باشن! حرف چرا در میارید که کرونا اومده کرونا اومده! کرونا فلان کرده که اومده! » که با همین فرمون هم چندین قسمت از « دورهمی » ضبط شد و منتشر شد!

حالا البته خبر رسیده که بالاخره قبول کردن برنامه « دورهمی » رو بدون تماشاگر اجرا کنند اما بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « انرژی هامون افتاد، کرونا کیلویی چند؟! » می نامیم، تمشک زرینی را به سازندگان برنامه « دورهمی » تقدیم می کنیم که برنامه شون رو با حضور کلی آدم می ساختن و اینقدر بهشون حرف زدن و حرف خوردن که آخرش گفتن: « باشه بابا ولمون کنید! اه ».

4407899

68466در هفته ای که گذشت، علاوه بر « دورهمی »، اعلام شد که پروژه های سینمایی در حال تصویربرداری هم فیلمبرداری شون رو متوقف کنن تا این بیماری پخش نشه و اینا. اما این وسط چند تا از عزیزان اومدن طبق معمول به کار خودشون ادامه دادن و گفتن که: « کرونا مرونا چی؟… »

والا دیگه توضیح اضافه ای ندارد، ما اینجا به دلیل آنچه که « بی مسئولیتی برخی فیلمسازان گرامی » می نامیم، تمشک زرینی را به مدیر این پروژه های سینمایی تقدیم می کنیم و معتقدیم در این شرایط، اولویت سلامت جان انسان هاست و خدای ناکرده اگر عزیزی مبتلا به کرونا شد که ظاهر هم شدن(!)، هزینه های چند برابری باید برای درمان پرداخت بشه و بماند که کلی مشکل ریز و درشت دیگه از کنارش میزنه بیرون. دو روز اون دوربین رو خاموش کن خبری نمیشه!

بهنوش بختیاری

68466آقا هفته پیش گفتیم که سرکار خانم بختیاری یه تبلیغ عجیبی در صفحه اینستاگرامشون انجام داده که بهرحال بهش پرداخته شد و تموم شد و رفت. این هفته دوباره خبردار شدیم که خانم بختیاری این بار با تبلیغ یک موزیک ویدئو همچین کلی بزن و برقص و شنگول زا، به عرصه بازگشته، اونم تو این شرایطی که خیلی ها دل و دماغ درست و حسابی ندارن.

ایشون داخل این تبلیغ میگن که این موسیقی خیلی ژیگولی میگولی هست و خودش خیلی حال کرده با موزیک و امیدواره که ما ملت هم حال کنیم با این موزیک، بعدشم که یه عزیز رشید قد بلند در ویدئو ظاهر میشه که یه چیزایی داره میخونه و همچین خوشحالِ خوشحالم هست!

ما مخالف تبلیغ و اینا نیستیم اما اخه این چه زمانیه برای انجام تبلیغ به این شکل؟ حالا چیزی هم نمیشه یه چند وقت دست نگه داریم و از خیر اون اسکناس ها بگذریم تا به وقتش،  همه مون شنگول بشیم و سفارش دهنده هم راضی باشه و کلا خلق راضی.

از این رو، به دلیل آنچه که « تبلیغ ژیگولی در وقت کرونا » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم بختیاری بابت زمان سنجی اشتباه شون تقدیم می کنیم و امیدواریم که موارد تبلیغاتی و مایه داری شون رو یه جوری تنظیم کنن که اینجوری سوژه منفی ازش ساخته نشه، حتی اگر موسیقی خیلی فانتزی و ژیگولی میگولی باشه!

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها