صفحه اصلی > رپرتاژ : معرفی و دانلود سریال هایی که در سال 99 پخش خواهند شد

معرفی و دانلود سریال هایی که در سال 99 پخش خواهند شد

عکس سریال قورباغه

در سال جدید شاهد سریال های بسیار تماشایی و جذابی خواهیم بود که مهم ترین آن ها: قورباغه، جیران، عاشقانه 2 و آقازاده می باشند. با ما همراه باشید تا به معرفی و شناسایی این آثار بپردازیم.

در حالی که در اواخر بهار کم کم به پایان سریال های در حال پخش کنونی مانند دل، کرگدن و هم گناه نزدیک خواهیم شد، خون تازه ای در رگ های شبکه نمایش خانگی تزریق خواهد شد. سایت کول دانلود مانند همیشه بستری را برای دانلود این آثار برای شما مهیا کرده است. کول دانلود از به روز ترین و پیشگام ترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی می باشد.

 

 سریال قورباغه

شاید بتوان قورباغه را بزرگ ترین و عظیم ترین پروژه سریالی دانست که به پایان کار خود نزدیک شده است. سریالی که تقریبا دو سالی زمان برده تا به مرحله پخش برسد. سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی ، نوید پورفرج و فرشته حسینی، انتخاب بازیگران هومن سیدی در مقام کارگردان در این اثر بوده اند.

خلاصه داستان قورباغه به ما می گوید که: دنیا براى من جاى کوچیکىه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.

این سریال با تم و حال و هوایی کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار ایرانی، امید بسیاری دارد که بتواند رونق اساسی به شبکه نمایش خانگی بدهد. پروژه ای که با سخت گیری های بسیاری به پیش رفته و حال باید دید که تا چه حد می تواند انتظارات را برآورده کند.

دانلود قانونی این اثر: دانلود سریال قورباغه

 

دانلود سریال جیران

 

سریال جیران

حسن فتحی کارگردان پرسابقه و موفق ایرانی پس از ساخت فصل سوم شهرزاد چندبار از این شاخه به اون شاخه داشته و هر بار یک پروژه را به عنوان کار بعدی خود عنوان کرده از پوریای ولی تا کنتس سلما ولی این بار به نظر می رسد که نام اثر بعدی وی جیران خواهد بود.

سریالی که بازیگران ان نیز مشخص شده اند: بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , شبنم مقدمی , گلاره عباسی خبر از کستینگ قوی و گلچین شده این کار دارند.

چیزی که درباره جیران می توان گفت، همانند دیگر آثار آقای فتحی یک کار تاریخی/درام می باشد که همچو سریال پهلوانان نمی میرند در زمان قاجار روایت می شود. داستان سریال درباره‌ عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

دانلود قانونی: دانلود سریال جیران

 

دانلود سریال عاشقانه فصل دوم 2

 

عاشقانه 2

این طور به نظر می رسد که سرانجام پس از کش و قوس های فراوان فصل دوم سریال عاشقانه در بهار 99 کلید می خورد. با پخش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی بسیاری از مخاطبین این گونه گمان می کردند که دل همان عاشقانه 2 است ولی این فرضیه اشتباهی بود چرا که اصلا حتی شباهتی هم بین این دو سریال نبود.

هنوز جزییاتی از این سریال درز پیدا نکرده است گرچه به گفته کارگردان، سناریو رسال آماده است و ما آماده فیلمبرداری هستیم. درباره بازیگرها هم هنوز به جز گلزار حضور فردی قطعی نشده است ولی اگر بنا باشد که همان هنرپیشه های فصل اول را در نظر بگیریم باید به محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزین ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان ، حمیدرضا پگاه ، پانته آ بهرام ، مهناز افشار ، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده. اشاره کنیم.

دانلود قانونی: دانلود فصل دوم سریال عاشقانه

 

سریال آقازاده

 

سریال آقازاده

و اما آقازاده محتمل ترین سریالی که بسیار به پخش آن نزدیک هستیم. سریالی که در مراحل پایانی و تنها 3 هفته دیگر تا پایان فیلمبرداری خود قرار داشت که تقریبا 3-4 هفته قبل از پایان سال 98، پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی بازیگران سریال آقازاده را تشکیل داده اند.

بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان سریال آقازاده اعلام کرده است که: «ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد. حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه «آقازاده» را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل اجتماعی به فکر بیندازیم

دانلود قانونی: دانلود سریال آقازاده

 {jcomments off}

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها