صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 10 اقدام عجیبی که بازیگران مشهور به دلیل نقش هایشان مجبور به انجامش شدند! + تصاویر

10 اقدام عجیبی که بازیگران مشهور به دلیل نقش هایشان مجبور به انجامش شدند! + تصاویر

مارگو رابی: «من تونیا هستم» (I, Tonya) محصول ۲۰۱۷

وقتی می فهمیم بازیگران مشهور دنیا تا چه حد خود را وقف نقش هایشان کردند و از جان و دل برای آن ها مایه گذاشتند، حرفی جز تحسین برایمان باقی نمی ماند. برای این منظور، آن ها اغلب مجبور بوده اند دست به کارهایی نامتعارف یا دشوار بزنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، در ادامه درباره ی تعدادی از کارهای عجیب و غریبی صحبت خواهیم که بازیگران مشهور هالیوودی به خاطر نقش خود مجبور به انجام شان شدند.

۱- مارگو رابی: «من تونیا هستم» (I, Tonya) محصول ۲۰۱۷

مارگو رابی برای به تصویر کشیدن «تونیا هاردینگ»، اسکیت باز مشهور، باید ورزش اسکیت روی یخ را یاد می گرفت. به همین دلیل او به مدت ۵ ماه، ۵ روز در هفته و هر بار به مدت ۴ ساعت تحت آموزش قرار گرفت. او حتی شب کریسمس، شب سال نو و روز قبل از عروسی اش را در زمین اسکیت روی یخ سپری کرد. رابی بازیگر واقعاً متعهدی است.

۲- خواکین فینیکس: «جوکر» (Joker) محصول ۲۰۱۹

خواکین فینیکس: «جوکر» (Joker) محصول ۲۰۱۹

خواکین فینیکس برای ایفای نقش «جوکر» که به خاطر آن برنده ی جایزه اسکار شد، ۲۳/۵ کیلوگرم وزن کم کرد. علاوه بر این، او گفته این کاهش وزن زیاد در مدت زمان کم روی وضعیت روانی او تأثیر گذاشت و همین مسأله به او کمک کرد در نقشش فرو رود.

۳- دنیل رادکلیف: «جنگل» (Jungle) محصول ۲۰۱۷

دنیل رادکلیف: «جنگل» (Jungle) محصول ۲۰۱۷

دنیل رادکلیف در فیلم «جنگل» که یک اثر زندگینامه ای درباره نجات از جنگل های آمازون بود نقش اصلی را داشت. رادکلیف برای به تصویر کشیدن هر چه دقیق تر این نقش، به این نتیجه رسیده بود که باید وزن خود را کم کند. او برای این کار ۲ روز تمام هیچ غذایی نخورده بود.

۴- کمیل نانجیانی: «ابدی ها» (Eternals) محصول ۲۰۲۰

کمیل نانجیانی: «ابدی ها» (Eternals) محصول ۲۰۲۰

کمیل نانجیانی برای بازی در فیلم «ابدی ها» که متعلق به دنیای سینمایی مارول است، هیکل خود را کاملاً زیر و رو کرد. او مجبور شد یک سال تمام رژیم بگیرد و تقریباً هر روز ورزش کند تا هیکلی عضلانی پیدا کند.

۵- هنری کویل: «ویچر» (The Witcher) از ۲۰۱۹ تا کنون

هنری کویل: «ویچر» (The Witcher) از ۲۰۱۹ تا کنون

هنری کویل برای آماده کردن خود برای صحنه هایی از سریال «ویچر» که در آن ها باید بدون پیراهن ظاهر می شد، مجبور شد به خودش تشنگی دهد تا عضلاتش بیشتر مشخص شوند. چهار روز پیش از شروع فیلمبرداری، او ۱/۵ لیتر آب نوشیده بود و روز بعد فقط نیم لیتر. اما روز سوم و در تمام مدت فیلمبرداری صحنه ها او دیگر آب نمی نوشید.

۶- جورج مک کی: «کاپیتان خارق العاده» (Captain Fantastic) محصول ۲۰۱۶

جورج مک کی: «کاپیتان خارق العاده» (Captain Fantastic) محصول ۲۰۱۶

جورج مک کی برای انجام حرکات یوگای پیشرفته ای که در فیلم وجود داشت، هر روز ۳ تا ۴ ساعت تمرین یوگا می کرد.

۷- زندیا: «بزرگ ترین شومن» (The Greatest Showman) محصول ۲۰۱۷

The Greatest Showman

کارگردان فیلم می خواست تا جایی که ممکن است در زمان فیلمبرداری کمتر از بدلکار برای انجام حرکات نمایشی استفاده کند. به همین دلیل زندیا قبل از شروع فیلمبرداری فیلم، به مدت ۳ ماه به یادگیری تراپیز پرداخت و بعضی از صحنه های حرکات نمایشی را خودش اجرا کرد.

۸- امیل هرش: «به سوی طبیعت وحشی» (Into the Wild) محصول ۲۰۰۷

امیل هرش: «به سوی طبیعت وحشی» (Into the Wild) محصول ۲۰۰۷

فیلم «به سوی طبیعت» ماجرای مردی را روایت می کند سرتاسر آمریکای شمالی را با پای پیاده طی می کند. امیل هرش در زمانی که برای این نقش انتخاب شده بود حدود ۸۰ کیلوگرم وزن داشت. او مجبور شد ابتدا حدود ۱۲ کیلوگرم از وزن خود را کم کند. او در زمان فیلمبرداری هم برای بخشی که نقش اصلی فیلم به آلاسکا می رسد، وزن خود را به ۵۲ کیلوگرم رساند.

۹- تام کروز: «مأموریت: غیر ممکن – سقوط» (Mission: Impossible — Fallout) محصول ۲۰۱۸

تام کروز: «مأموریت: غیر ممکن – سقوط» (Mission: Impossible — Fallout) محصول ۲۰۱۸

تام کروز به اجرای حرکات نمایشی بدون کمک بدلکار مشهور است. در این فیلم او یک پرش آزاد از ارتفاع بلند کرد. کروز اولین بازیگری است که چنین پرش خطرناکی انجام داده و امارات متحده عربی تنها کشوری بود که اجازه ی این کار را به او داد. او ابتدا این کار را در یک تونل باد تمرین کرده بود و سپس هنگام فیلمبرداری کار، ۱۰۶ بار از یک هواپیما به بیرون پریده بود تا بهترین برداشت گرفته شود.

میشل ویلیامز و رایان گاسلینگ: «ولنتاین غم انگیز» (Blue Valentine) محصول ۲۰۱۰

میشل ویلیامز و رایان گاسلینگ: «ولنتاین غم انگیز» (Blue Valentine) محصول ۲۰۱۰

میشل ویلیامز و رایان گاسلینگ در فیلم «ولنتاین غم انگیز» نقش یک زوج متأهل را داشتند. کارگردان از بازیگران، از جمله دختربچه ای که نقش دختر ویلیامز و گاسلینگ را بازی می کرد، خواست که مدتی با یکدیگر زندگی کنند تا روابط آن ها در فیلم واقعی به نظر برسد. به همین دلیل این سه بازیگر به مدت یک ماه با یکدیگر زندگی می کردند. البته فقط در طول روز، چون ویلیامز شب ها برای دیدن دختر واقعی اش به خانه ی خود می رفت.


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

واقعیت های تحریف شده در فیلمهای مشهور سینمایی + تصاویر

فیلمهای ایرانی در سایت IMDB چه رتبه ای کسب کرده اند؟ + تصاویر

18 فیلم کمدی و جذابی که می توانید در شب های گرم تابستان تماشا کنید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها