صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سلما هایک راز جوان ماندنش در 54 سالگی را فاش کرد! + تصاویر

سلما هایک راز جوان ماندنش در 54 سالگی را فاش کرد! + تصاویر

سلما هایک

طرفداران سلما هایک معتقدند این بازیگر به نسبت 10 یا حتی 20 سال قبل بسیار خوش‌روتر و شیک‌تر به نظر می‌رسد و هیچ نشانه پیری در ظاهر او دیده نمی‌شود.

سلما هایک در آوریل سال ۲۰۲۰ ما به سن ۵۴ سالگی گذاشت. با وجود اینکه او به دهه پنجم زندگی خود پا گذاشته، پوست شفاف و با نشاطی دارد. او می‌گوید راز زیبایی پوست صورت او به گیاهی به نام tepezcohuite باز می‌گردد، در این گزارش درباره این گیاه و فواید و خواص آن برای زیبایی پوست صورت خواهید خواند.

به گزارش مووی مگ نقل از تابناک باتو، گیاه Tepezcohuite درخت پوست باستانی است که در جنوب مکزیک رشد می‌کند. در تمدن مایاها پوست این درخت را برای کارکردها و خواصی که داشت، آسیاب می‌کردند تا پودر شود. همچنین در سال ۱۹۸۴ وقتی که یک انفجار خطرناک گاز باعث کشته شدن بیش از ۵۰۰ مکزیکی شد و بیش از ۵۰۰۰ نفر را مجروح کرد، از پوست این درخت برای درمان آسیب دیدگان استفاده کردند.

 سلما هایک

فواید این گیاه برای پوست:

مقاومت باکتریایی، درمان زخم، کاهش ظاهر زخم، مقاومت در برابر چین و چروک، خنثی کردن رادیکالهای آزاد، آرام کردن پوست، محافظت از کلاژن پوست، از جمله فواید این گیاه برای پوست ذکر می‌شود.

سلما هایک می‌گوید:  من از ماده ای به نام Tepezcohuite استفاده می‌کنم که مکزیکی‌ها برای درمان سوختگی از آن استفاده می کنند. این ماده برای شادابی و جوانسازی پوست به طرز شگفت انگیزی مؤثر است. وقتی این مواد را به آزمایشگاههای آمریکایی می‌برم، آنها می‌گویند: خدای من! چرا قبلاً از این ماده استفاده نکرده‌ایم؟ به همین دلیل است که من درمان هایی مانند بوتاکس، فیلر و لایه‌برداری انجام نداده‌ام.

طرفداران سلما هایک معتقدند این بازیگر به نسبت 10 یا حتی 20 سال قبل بسیار خوش‌روتر و شیک‌تر به نظر می‌رسد و هیچ نشانه پیری در ظاهر او دیده نمی‌شود.

سلما هایک پینو (زاده ۲ سپتامبر ۱۹۶۶) بازیگر، مدل و تهیه‌کننده مکزیکی-امریکایی است. او فعالیت هنری‌اش را از مکزیک و با بازی در در مجموعه‌ای از تله‌نوولا به نام ترسا آغاز کرد؛ و بعد از آن با بازی در فیلم کوچه معجزه اولین تجربه سینمایی‌اش را پشت سر گذاشت و برای آن نامزد جایزه آریل شد. در سال ۱۹۹۱ به هالیوود نقل مکان کرد و با بازی‌های درخشانی که در فیلم‌های دسپرادو (۱۹۹۵)، از گرگ‌ومیش تا سحر (۱۹۹۶)، جزم‌اندیشی (۱۹۹۹)، و غرب وحشی وحشی (۱۹۹۹) داشت به شهرت رسید.

او در سال ۲۰۰۲ با بازی در فریدا در نقش نقاش شهیر مکزیکی، فریدا کالو توانست در جشنواره‌های زیادی نامزد دریافت جایزه شود. جشنواره‌هایی چون؛ اسکار، بفتا، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه گلدن گلوب. این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کرد و یک موفقیت مهم تجاری بود. هایک با بازی در این فیلم برنده دی‌تایم جایزه امی شد. او همچنین برای معجزه مانودلا جایزه امی را دریافت کرد و برنده جایزه امی ساعات پربیننده بازیگر زن مهمان در مجموعه تلویزیونی کمدی شد. در سال ۲۰۰۷ بعد از دعوت به ای.بی. سی مجموعه درام-کمدی بتی بی‌ریخته را بازی کرد. پس از آن به ان‌بی‌سی دعوت شد و سریال کمدی ۳۰ راک را از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ بازی کرد.

 طرفداران سلما هایک معتقدند این بازیگر به نسبت 10 یا حتی 20 سال قبل بسیار خوش‌روتر و شیک‌تر به نظر می‌رسد و هیچ نشانه پیری در ظاهر او دیده نمی‌شود.

از فیلم‌های اخیر او می‌توان به بزرگ‌شده‌ها (۲۰۱۰)، گربه چکمه‌پوش (۲۰۱۱)، بزرگ‌شده‌ها ۲ (۲۰۱۳)، قصه قصه‌ها (۲۰۱۵) و محافظ مزدور (۲۰۱۷) اشاره کرد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

هیلاری داف خطاب به کسانی که از خانه بیرون می روند: کثافت های نسل هزاره در خانه بمانید!

کارگردان مشهور آمریکایی: ترجیح می دهم در حین کار کرونا بگیرم و بمیرم!

برندگان جایزه تمشک طلایی 2020 اعلام شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها