صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلم کوتاه « آتش » به کارگردانی دیوید لینچ به صورت رایگان منتشر شد + ویدئو

فیلم کوتاه « آتش » به کارگردانی دیوید لینچ به صورت رایگان منتشر شد + ویدئو

دیوید لینچ آتش فیلم کوتاه

«دیوید لینچ» فیلم انیمیشن کوتاه «آتش» (Fire) را به صورت رایگان منتشر کرد. او در سال ۲۰۱۵ از این فیلم که با همکاری «مارک زبروفسکی» آهنگساز آمریکایی-لهستانی ساخته شده رونمایی کرده بود. «آتش» روز چهارشنبه ۲۰ می این فیلم را از طریق کانال یوتیوب خود موسوم به «تئاتر دیوید لینچ» منتشر کرده است. لینچ از طریق این صفحه آب و هوای لس‌انجلس را هم در قالب ویدیوهای کوتاه گزارش می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، زبروفسکی و لینچ پیش‌تر در سال ۲۰۰۷ با آلبوم موسیقی «شب موسیقی لهستانی» (Polish Night Music) همکاری کرده بودند. این دو یک سال پیش‌تر از آلبوم با هم آشنا شده بودند، وقتی که زبروفسکی در حین فیلمبرداری «امپراطوری درون» در لهستان مترجم لینچ بود. لینچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ جزئیاتی در مورد این فیلم فاش کرده و گفته بود: «تمام هدف این آزمایش ما این بود که من هیچ چیزی در مورد مقاصدم نگویم و مارک آن را به روش خودش تفسیر کند. بنابراین باید بگویم که تجربه‌ی موفقی بود، و من از آهنگسازی مارک برای کوارتت زهی پندرسکی لذت بردم.»

هر چند «آتش» پیش‌تر به نمایش درآمده بود، اما این اولین بار است که فیلم به صورت آنلاین عرضه می‌شود. آخرین اثر لینچ در مقام کارگردان جدا از فیلم کوتاه «جک چه کار کرده؟» سریال «توئین پیکس: بازگشت» در سپتامبر سال ۲۰۱۷ بوده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

7 فیلم آل پاچینو که احتمالا ندیده باشید! + تصاویر

همه چیز درباره تنت ( Tenet ) به کارگردانی کریستفر نولان + تصاویر

ستاره سریال « فرندز » به انتقادات از این سریال پاسخ داد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها