صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تلاش بازیگر مشهور انگلیسی برای کمک مالی به بازیگران جوان!

تلاش بازیگر مشهور انگلیسی برای کمک مالی به بازیگران جوان!

lesley manville23

لسلی منویل بازیگر انگلیسی اعلام کرد که در روزهای شیوع کرونا نگران بازیگران جوان است. به گفته این بازیگر برخلاف نظر عموم مردم بسیاری از بازیگران وضع مالی خوبی ندارند.

به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، لسلی منویل در فیلم «رشته خیال» به کارگردانی پل توماس اندرسون کنار دنیل دی‌لوئیس بازی کرد، و برای این نقش‌آفرینی نامزد جایزه اسکار شد.

او به همراه چهره‌های سرشناس دیگری چون ایان مک‌کلن در حرکتی خیریه به دنبال جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بازیگرانی هستند که در دوران شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند.

منویل در این باره گفت: «خیلی ترسناک است. کسانی که عمرشان را صرف آموختن بازیگری کرده‌اند، ناگهان با شرایطی مواجه شده‌اند که نمی‌توانند کاری را که برایش آموزش دیده‌اند، انجام دهند. من وجود بازیگران با دستمزدهای بالا را انکار نمی‌کنم. بدون شک در این دوران قرنطینه آن‌ها دنبال کمک‌های مالی نیستند. اما اگر اکثریت را در نظر بگیریم اینگونه نیستند. این‌ کمک‌ها برای آن‌ها است. به این امید که در پایان این دوران هنوز صنعت سرگرمی سرپا مانده باشد و سر کار برگردیم

این بازیگر ۶۴ ساله تاکید کرد که بسیاری بازیگران به دلیل شرایط خاص حرفه‌ خود نمی‌توانند از خدماتی که دولت در دوران کرونا فراهم کرده است، استفاده کنند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

مسعود فراستی در دورهمی: فیلمهای ایرانی آشغال هستند! + دانلود ویدئو کامل

مرموزترین شخصیت های سینمای ایران + تصاویر

سریال های محبوب ایرانی که چند فصل از آنها ساخته شد + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها