صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پیشنهادهای عجیب برای ضبط صحنه های جنسی در فیلمها بعد از شیوع کرونا

پیشنهادهای عجیب برای ضبط صحنه های جنسی در فیلمها بعد از شیوع کرونا

رابطه جنسی در فیلمها

در حالی که فیلمبرداری بعضی از پروژه‌ها پس از تعطیلی صنعت فیلمسازی به دنبال پاندمی ویروس کرونا دوباره آغاز شده، یکی از پرسش‌ها و ابهاماتی که فیلمسازی را تحت شعاع قرار داده این است که صحنه‌های جنسی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به چه شکلی ضبط خواهد شد. سریال سوپ اپرای «جسور و زیبا» (The Bold and the Beautiful) برای حل این مشکل راهکار عجیبی ارائه کرده است. این سریال در نظر دارد از عروسک‌های بادی برای فیلمبرداری این صحنه‌ها استفاده کند.

«بردلی بل» تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی سریال به فوربز می‌گوید: «ما چند عروسک بادی داریم که در ۱۵ سال اخیر برای روایت داستان‌های مختلف به کار برده‌ایم – مثلاً وقتی که شخصیتی می‌مرد. ما اصلاحاتی در عروسک‌ها به وجود می‌آوریم و کلاه‌گیس و گریم‌های جدیدی روی آن‌ها قرار می‌دهیم و از آن‌ها در صحنه‌های عاشقانه استفاده می‌کنیم.»

طرح دیگر «جسور و زیبا» این است که از همسر واقعی بازیگر زن یا مرد هنگام فیلمبرداری صحنه‌های صمیمانه‌تر استفاده شود. بازیگر زن یا مرد به همراه همسرش آزمایش کووید-۱۹ خواهد داد و تنها در صورتی امکان نقش‌آفرینی پیدا می‌کند که نتیجه‌ی آزمایش منفی باشد. گروه تولید علاوه بر این بر صحنه‌های از پیش ضبط شده برای بوسه‌ها تکیه خواهند کرد و آن‌ها را به گونه‌ای تدوین می‌کنند که به نظر برسد در یک مکان ضبط شده‌اند. بل می‌گوید با این روش به نظر خواهد رسید که بازیگران در کنار هم ایستاده‌اند اما در واقع تنها هستند.

تولید «جسور و زیبا» از ۱۵ ژوئن ادامه پیدا کرده و به یکی از اولین پروژه‌های تلویزیونی تبدیل شده که پس از کرونا جلوی دوربین رفته. در عرصه‌ی سینما نیز «جیمز کامرون» اولین کارگردان هالیوود بود که به نیوزلند رفت تا دنباله‌های «آواتار»  را فیلمبرداری کند. یونیورسال هم هفته‌ی گذشته اعلام کرد که «دنیای ژوراسیک: سلطنت» را از هفته‌ی اول ژوئیه در لندن ادامه می‌دهد. این استودیو نزدیک به ۵ میلیون دلار برای تأمین امکانات بهداشتی در محل فیلمبرداری هزینه کرده است.

اوایل ماه ژوئن تهیه‌کنندگان پروژه‌های تلویزیونی به «هالیوود ریپورتر» گفتند که پیام ساده‌ای به نویسندگان داده‌اند: «اگر فیلمبرداری صحنه‌ای ممکن نباشد، متن آن را هم ننویسید.» این شعار فیلمبرداری صحنه‌های جنسی و درگیری فیزیکی را با ابهامات بزرگی مواجه ساخته است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

از اتهام آزار جنسی تا تغییر رنگ پوست / 10 واقعیتی که باید درباره مایکل جکسون بدانید! + تصاویر

شکایت یک زامبی از مردم به دادگاه لس آنجلس / برخی از زامبی های زن مورد آزار جنسی بازدید کنندگان قرار گرفته اند!

کارگردان فرانسوی به سوء استفاده جنسی از بازیگر زن فیلمش متهم شد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها