صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین اطلاعات از « Alien 5 » متشر شد

اولین اطلاعات از « Alien 5 » متشر شد

بیگانه 5

ویرایش اخیر فیلمنامه‌ی قسمت پنجم «بیگانه» با محوریت شخصیت ریپلی در ماه مارس به پایان رسیده است.

«سیگورنی ویور» هفته‌ی گذشته اعلام کرد که «والتر هیل» تهیه‌کننده‌ی چندگانه‌ی «بیگانه» متنی ۵۰ صفحه‌ای برای قسمت پنجم با محوریت شخصیت «الن ریپلی» برای او فرستاده است. ویور در فیلم‌های «بیگانه» سال ۱۹۷۹ به کارگردانی «ریدلی اسکات»، دنباله‌ی «بیگانگان»  به کارگردانی «جیمز کامرون» در سال ۱۹۸۶ و «رستاخیز بیگانه»‌  در سال ۱۹۹۷ این نقش را بازی کرده، اما می‌گوید به نظر او این شخصیت استحقاق آرامش را دارد و باید از سینما دور بماند. با این حال، هیل به تازگی در مصاحبه با «سای‌فای وایر» می‌گوید امیدوار است که ویور و ریپلی به قسمت پنجم «بیگانه» بازگردند.

هیل می‌گوید: «ایده‌ی قسمت پنجم این است که داستانی ترسناک روایت شود، زنومورف ادب شود، و تعمقی در مورد دنیای «بیگانه» و سرنوشت «الن ریپلی» برانگیزد.» سای‌فای می‌نویسد هیل فیلمنامه‌ی جدید را با همکاری «دیوید گیلر» یکی دیگر از تهیه‌کنندگان «بیگانه» از سال ۱۹۷۹ به نگارش درآورده. بیل و گیلر در نگارش فیلمنامه‌ی «بیگانگان» و «بیگانه ۳» هم مشارکت کرده‌اند. کمپانی «برندی‌واین» این دو تهیه‌کننده ادعا می‌کند که فیلمنامه‌ی ۵۰ صفحه‌ای برای شخصیت ریپلی متنی نیست که در گذشته نوشته شده و حالا اصلاحاتی در آن صورت گرفته باشد. این دو نگارش فیلمنامه را مارس گذشته به پایان برده‌اند.

«برندی‌واین» تصویر صفحه‌ی اول فیلمنامه را هم برای سای‌فای ارسال کرده است که جمله‌ی همیشگی «در فضا هیچ‌کس صدای فریاد شما را نمی‌شنود»، «در فضا هیچ‌کس صدای رؤیای شما را نمی‌شنود»، نقل‌ قولی از «ادگار آلن پو»: «تمام آنچه می‌بینیم و به نظر می‌آید که می‌بینیم چیزی نیست جز رؤیایی درون یک رؤیا»، و «ویلیام شرمن»: «جنگ جهنم است» روی آن دیده می‌شود.

اینکه این جملات چه معنایی برای «بیگانه ۵» دارند هنوز مشخص نیست. «ریدلی اسکات» که فیلم شکست‌خورده‌ی «بیگانه: پیمان» را در سال ۲۰۱۷ کارگردانی کرده، اخیرا گفته بود که این چندگانه هنوز راه درازی در پیش دارد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

10 فیلم برتر تاریخ سینما با موضوع گروگانگیری + تصاویر

بهترین فیلمهای ترسناک تاریخ سینما که باید دید! + تصاویر

8 سریال تماشایی که طرفداران « Vikings » باید ببینند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها