صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش تند کوئینتین تارانتینو به پیشنهاد اکران آنلاین فلیمش!

واکنش تند کوئینتین تارانتینو به پیشنهاد اکران آنلاین فلیمش!

کوئینتین تارانتینو

وال استریت ژورنال فاش می‌کند که واکنش تارانتینو به پیشنهاد انتشار فیلم “هشت نفرت‌انگیز” بر روی آیفون، “ترک جلسه” بوده است.

جف شل، مدیر استودیوی یونیورسال امسال وقتی اعلام کرد فیلم انیمیشن “تور جهانی ترول‌ها” را به جای اکران در سالن‌های سینما مستقیماً در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌کند، صنعت فیلمسازی را وارد دوران تازه‌ای کرد. این استودیو با فیلم‌های “باید می‌رفتی” و “سلطان استتن آیلند” نیز چنین کرد. شل می‌گوید تا زمانی که سالن‌های سینما بازگشایی نشوند به انتشار فیلم‌ها در پلتفرم‌های دیجیتال ادامه می‌دهد. این مدیر زمانی حتی ایده‌ای بحث‌برانگیزتر در سر داشته و به “کوئنتین تارانتینو” پیشنهاد کرده فیلمش را مستقیماً برای گوشی‌های آیفون عرضه کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، وال استریت ژورنال این هفته با انتشار مقاله‌ای در مورد شل فاش کرده است که تارانتینو برای انتشار فیلم وسترن “هشت نفرت‌انگیز” با مدیران استودیو ملاقات کرده است. تارانتینو برای این پروژه بودجه‌ای سنگین درخواست می‌کرد و قصد داشت آن را با دوربین ۷۰ میلی‌متری فیلمبرداری کند و سالن‌های سینمای آمریکا را به پروژکتورهایی مجهز کند که فیلم را آنگونه که در نظر داشت پخش کنند. اما شل طرح به کلی متفاوتی برای عرضه‌ی فیلم پیشنهاد می‌کند.

وال‌ استریت ژورنال می‌نویسد: “جف شل که در آن زمان مدیر استودیوی یونیورسال بود، ایده‌ی خودش را مطرح کرد: “اگر فیلم را روی آیفون منتشر کنیم چطور؟” تارانتینو پاسخ می‌دهد: “عالی است” و سپس جلسه را ترک می‌کند.”

انتشار فیلمی که با دوربین ۷۰ میلی‌متری فیلمبرداری شده بر روی آیفون برای سینه‌فیل‌ها گناهی نابخشودنی است. تارانتینو در نهایت برای اکران “هشت نفرت‌انگیز” با کمپانی واینستین به توافق رسید. این کمپانی تنها برای تولید این فیلم ۶۰ میلیون دلار هزینه کرد و با آن به فروش ۱۵۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا دست پیدا کرد.

تارانتینو قرار است با همکاری نت‌فلیکس نسخه‌ی اپیزودیک و طولانی‌تر “هشت نفرت‌انگیز” را هم به شکل یک مینی‌سریال عرضه کند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

10 نکته ای که باید درباره سریال جذاب « Money Heist » بدانید! + تصاویر

10 سریال اعتیاد آوری که نباید تماشای آنها را از دست بدهید! + تصاویر

10 فیلمی که نباید در کنار شریک زندگی تان ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها