صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمله ری فیشر به کارگردان « لیگ عدالت » / رفتارش غیرحرفه ای و تهوع آور بود!

حمله ری فیشر به کارگردان « لیگ عدالت » / رفتارش غیرحرفه ای و تهوع آور بود!

ری فیشر

«ری فیشر» که در فیلم «لیگ عدالت» نقش «سایبرگ» را بازی کرده می‌گوید «جاس ویدن» در حین فیلمبرداری پروژه رفتاری «تهوع‌آور، ناشایست و غیرحرفه‌ای» داشته است.

«ری فیشر» ستاره‌ی «لیگ عدالت» در شبکه‌های اجتماعی علیه «جاس ویدن» کارگردان فیلم اتهاماتی مطرح کرد. این کارگردان در سال ۲۰۱۷ جانشین «زک اسنایدر» شد که پس از خودکشی دخترش از پروژه جدا شد. ویدن بر فیلمبرداری مجدد بعضی صحنه‌ها نظارت کرد و پروژه را به اتمام رساند. او از تلخی لحن فیلم کاست و شوخی‌هایی به نسخه‌ی نهایی آن افزود، و به همین علت هواداران خواهان انتشار کات «زک اسنایدر» از فیلم شده بودند..

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فیشر در صفحه‌ی توئیتر خود می‌نویسد: «رفتار جاس [ویدن] در محل فیلمبرداری با بازیگران و عوامل «لیگ عدالت» تهوع‌آور، ناشایست، غیرحرفه‌ای و کاملاً غیرقابل‌قبول بود. او از بسیاری جهات توسط «جف جانز» و «جان برگ» حمایت می‌شد. مسئولیت‌پذیری > سرگرمی

این اولین بار نیست که فیشر در مورد ویدن مسائلی را مطرح می‌کند. او ۲۹‌ ژوئن نیز در صفحه‌ی توئیتر خود تصاویری از نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۷ به اشتراک گذاشت که در آن به تمجید از کارگردان می‌پردازد و او را «انسانی فوق‌العاده» می‌خواند. فیشر ضمن انتشار این ویدیو می‌نویسد:‌ «مایلم تمامی ادعاهایم در این ویدیو را قویاً پس بگیرم

«جان برگ» مدیر تولید سابق برادران وارنر در مصاحبه با ورایتی ادعای حمایت از رفتارهای غیرحرفه‌ای ویدن را تکذیب کرده و می‌گوید:‌ «به یاد می‌آورم که فیشر از این بابت ناراحت بود که ما از او می‌خواستیم در فیلم مثل شخصیت «سایبرگ» در سریال انیمیشن‌ بگوید: «بویا».»

کات ویدن از «لیگ عدالت» نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران شد و هم در گیشه با شکست همراه بود هم منتقدین نقدهایی منفی برای آن نوشتند. این اقتباس سینمایی از کتاب‌های کامیک ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت در حالی که «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»  به کارگردانی اسنایدر ۸۷۲ میلیون دلار فروش کرده بود. هواداران اسنایدر در طول سه سال گذشته تلاش‌ کردند برادران وارنر را برای انتشار «کات اسنایدر» راضی کنند. استودیو سرانجام اعلام کرد که این نسخه از فیلم «لیگ عدالت» در سال ۲۰۲۱ به شبکه‌ی HBO Max می‌آید. تیزر این فیلم در هفته‌های اخیر منتشر شد.

انتظار می‌رود کات اسنایدر برای وارنرها ۳۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد. این درحالی است که کات ویدن با بودجه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری تولید و بازاریابی شد. گفته می‌شود که کات اسنایدر یا یک فیلم چهار ساعته است یا به صورت اپیزودیک منتشر خواهد شد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

حمله ازرا میلر، بازیگر فیلم « لیگ عدالت » به یکی از طرفدارانش جنجالی شد! + ویدئو

واکنش جیسون ماموآ به نقدهای منفی « لیگ عدالت » / خودم را از مزخرفات مردم دور نگه می دارم!

10 فیلمی که می توانند گیشه را در سال 2020 نجات دهند + تصاویر

بازیگران زن مشهوری که نقش مردان را ایفا کرده اند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها