صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از بهای گزاف اتهام به بازیگر مشهور تا فحاشی بهنوش بختیاری به منتقدانش! / زرین سینمایی هفته ( شماره 212 )

از بهای گزاف اتهام به بازیگر مشهور تا فحاشی بهنوش بختیاری به منتقدانش! / زرین سینمایی هفته ( شماره 212 )

جفری راش

Zarinدر هفته ای که گذشت، خبر رسید که روزنامه « سیدنی دیلی تلگراف » به خاطر اتهام جنسی که علیه جفری راش مطرح کرده بود، مجبور به پرداخت 2 میلیون دلار غرامت شده است.

این خبر از این جهت حائز اهمیته که در یکی دو سال گذشته هرکی از سر راه رسید اومد یه توییت زد گفت:« این بابا اومده باهام ور رفته! » بعدشم ملت ریختن سر اون بنده خدا و صنعت فیلمسازی هم اومد گفت: « خوش گلدین!». اما سر قضیه جفری راش، این بازیگر و تیم وکلاش تمام قد مقابله کردن و ایستادگی کردن تا آخرش مشخص شد اتهامه کشک بوده و جفری خان کسی رو آزار نداده. حالا هم هرچی روزنامه میگه: « داداش نوکرتم! از ما…بیرون » جفری خان ول نمیکنه که!

از این رو، به دلیل آنچه که « جفری خان 2 میلیون دلاری » می نامیم، لوح زرینی را به ایشان و تیم وکلاش تقدیم می کنیم که خیلی سفت و سخت پیگیر ماجرا بودن و آخرشم 2 میلیون دلار کاسب شدن تا دیگه کمتر کسی بدون دیل و مدرک بیاد ادعای آزار جنسی مطرح کنه.

 کانیه وست

Zarinدر هفته ای که گذشت، مهندس کانیه وست، خواننده رپ مشهور و ثروتمند آمریکایی یکدفعه ای آمد و اعلام کرد که می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند. این بزرگوار با انتشار این خبر اعلام کرد:« احساس وظیفه کردم تا در این برهه حساس کنونی، به مملکتم خدمت کنم تا گره ای از کار مردم باز کرده باشم. اینجوری بود که حس خدمتم به مردم زد بالا و الان در خدمت شمام! »

از این جهت گفتیم به مهندس کانیه وست که عزمش رو جزم کرده تا بره کاخ سفید و کیم خانمِ کارداشیان رو هم تبدیل به بانوی اول آمریکا کنه به دلیل آنچه که « هی وایت هاوس! یو، یو » می نامیم، لوح زرینی رو همین جوری بی خود و بی جهت تقدیم کنیم که همچین با انگیزه بالا بزنه تو کار کاخ سفید. فقط مدیریت کردن این کارداشیان ها تو کاخ سفید یکم دردسره بهرحال!

 بهنوش بختیاری

68466آقا در هفته ای که گذشت یک ویدئو از سرکار خانم بهنوش بختیاری منتشر شد که در اون ایشون تبلیغ یک صرافی و اینا رو انجام می دادند. بعد ظاهراً مشخص شد که این ویدئو جدید نیست و مربوط به چند ماه پیش هست. حالا این قضیه که تموم شد، خودِ خانم بختیاری اومد یه پست در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و همچین با هرچی فحش و کلمه سخت بود از خجالت کسایی که بهش انتقاد می کردن دراومد!

ایشون در صفحه اینستاگرامش نوشت:« یکبار رو سیاه شدید کل مدیران اومدن توضیح دادن که صحبت از اون شربت گیاهی هیچ ربطی به کرونا نداشته و بیخودی با خانم بختیاری نامردی راه انداختن…. باز روتون کم نشد بی شرفای پیج زردی…..خدا نگذره از سر توی حروم لقمه ای که نونتو از بی آبرو کردن امثال من که که معروفیم در میاری…..خدا نگذره ازت بی شرف پر عقده! »

بهرحال، ما به دلیل آنچه که « فحش و فحش کاری » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم بختیاری تقدیم می کنیم و امیدواریم که کمی متوجه کلماتی که استفاده می کنند باشد که بهرحال وجه خوبی هنگام استفاده ازشون در یک صفحه عمومی به همراه نداره. الان هم سریعاً میریم سراغ گزینه بعدی مون تا بادِ کلام ایشون به ما و احتمالاً عزیزان مون نخورده!

صدا و سیما 

68466در هفته ای که گذشت خبر عجیبی منتشر شد که در اون گفته شد از این پس مجوز ساخت سریال های شبکه نمایش خانگی نه از سوی وزارت ارشاد، بلکه باید از سمت صدا و سیما صادر شود!

این تصمیم در نوع خودش کلاً عجیب و غریب بود چراکه در سالهای گذشته شبکه نمایش خانگی و صدا و سیما رقیب همدیگه در عرصه سریال سازی بودن و در این رقابت هم صدا و سیما تا حد زیادی قافیه رو به شبکه نمایش خانگی باخته بود. حالا اومدن گفتن شمایی که رقیب مایی باید مجوزت رو از ما بگیری و کلا ما نظارت کنیم که چه می سازی و چطور می سازی!

بهرحال، ما به دلیل آنچه که « سر به نیست کردن رقیب » می نامیم، تمشک زرینی را به مسئولان عزیز تقدیم می کنیم که میان و همچین تصمیمات عجیب و غریبی می گیرند. حالا یکم که بگذره می بینید که در شبکه نمایش خانگی هم رکود حاصل شده و دیگه همون تعدادی هم که سریال ایرانی می بینن میرن میشینن فرندز نگاه می کنن و بعدش مثل جوگیرها استوری میکنند: « بدون فرندز چطوری زنده بمونیم؟! »

کریستوفر نولان

68466آقا هفته پیش یه خبری منتشر شد که اصلاً خیلی مهم نبود. ماجرا از این قرار بود که آن هاتاوی اومد یه مصاحبه کرد و گفت:« کریستوفر نولان هنگام فیلمبرداری اجازه نمیده بازیگرها روی صندلی بشینن چون معتقده اینجوری کار نمی کنن!». اما بعدش یکدفعه یه مشت بیکار اومدن ریختن تو توییتر و فضای مجازی و شروع کردن به حمله علیه کریستوفر نولان که چرا نمیزاری ملت رو صندلی بشینن!

یه سری ژورنالیست های بیکار تر اون وری آبی هم کلاً خودشون رو زدن به کوچه علی چپ و گفتن:«  اصلاً اجازه ندادن برای نشستن رو صندلی با قوانین کار مغایرت داره و این یه توهین به معلولین جسمی محسوب میشه که توانایی ایستادن ندارن و نولان این بنده های خدا رو مجبور می کنه که رو صندلی نشینن! ». آخرشم سخنگوی نولان مجبور شد بیاد توضیح بده و بگه:« چی میگید برای خودتون آخه اساتید! اینجوریا هم نیست و هرکی بخواد میشینه و هرکی نخواد نمیشینه دیگه! »

بهرحال، ما به دلیل آنچه که « سوژه سازی های بی سر و ته » می نامیم، تمشک زرینی را به عزیزان ژورنالیست در آن ور آب تقدیم می کنیم که این روزها بیکارن و دو دستی چسبیدن به این و اون که بتونن یه خبری رو برای مدت چند روز روش مانور بدن و حالا بادشون خورده به این نولان بیچاره که چند وقته دیگه « تنت » رو قراره اکران کنه.

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها