صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلم بازی کامپیوتر محبوب « Sleeping Dog » ساخته می شود

فیلم بازی کامپیوتر محبوب « Sleeping Dog » ساخته می شود

Sleeping Dog

 

در سال ۲۰۱۷ اعلام شد که فیلمی بر اساس بازی ویدیویی «سگ‌های خفته»  ساخته خواهد شد اما این پروژه هنوز به مرحله‌ی تولید نرسیده. اما به نظر می‌رسد که اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی استودیوی «اسکور انیکس» به زودی آغاز شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این فیلم قرار است «دانی ین» ستاره‌ی فیلم‌های «ایپمن»  و «روگ وان» نقش «وی شن» را بازی کند. ین به تازگی اطلاعات جدیدی از پیشرفت پروژه در صفحه‌ی خود در شبکه‌ی اجتمایی «ویبو» منتشر کرده است. او وعده می‌دهد که در حال کار بر روی فیلم جدیدی است و از هشتگ «سگ‌های خفته» استفاده می‌کند. او می‌گوید برای چالش بعدی خود آماده می‌شود و می‌خواهد «یک فیلم انقلابی دیگر» بسازد.

هرچند از قسمت اول بازی «سگ‌های خفته» استقبال شد اما اسپین‌آف آن در مرحله‌ی آزمایشی لغو شد و استودیوی «یونایتد فرانت گیمز» در سال ۲۰۱۶ تعطیل شد. این بازی در سا‌ل‌های بعد بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه شد و هرگز دنباله‌ای برای آن ساخته نشد.

هرچند پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری با شیوع پاندمی کووید-۱۹ متوقف شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۰ دست کم یک اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی منتشر خواهد شد. این فیلم «شکارچی هیولا»  به کارگردانی «پل دابلیواس اندرسون» است که ۳ سپتامبر آینده عرضه خواهد شد.

«دانی ین» در مقام بازیگر اخیراً در فیلم «ایپ من ۴: قسمت پایانی»  ظاهر شده که اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شد و ۱۹۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. فیلم لایو-اکشن «مولان»  او نیز که با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری توسط دیزنی به تولید رسیده قرار بود در ماه مارس اکران شود اما در حال حاضر به ۲۱ آگست موکول شده است. احتمال لغو اکران «مولان» در این تاریخ هم وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود که نمایش فیلم تا ماه سپتامبر به تعویق افتد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سلبریتی های تحصیلکرده هالیوود را بشناسید! + تصاویر

تمام آنچه که باید از داستان واقعی « ایرلندی » بدانید! + تصاویر

گرانقیمت ترین بازیگران سینما و تلویزیون در یک دهه اخیر + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها