صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کانیه وست: پس از رئیس جمهور شدن الگوی مدیریتی ام واکاندا در « Black Panther » خواهد بود!

کانیه وست: پس از رئیس جمهور شدن الگوی مدیریتی ام واکاندا در « Black Panther » خواهد بود!

کانیه وست پلنگ سیاه

«کانیه وست» می‌گوید الگوی مدیریتی خود در کاخ سفید را کشور خیالی «واکاندا» در فیلم «پلنگ سیاه»  مارول قرار خواهد داد. این رپر آمریکایی اخیراً ادعا کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا نامزد خواهد شد. او می‌گوید اگر «دونالد ترامپ» از رقابت خارج شود به عنوان یک جمهوری خواه و اگر نشود به عنوان یک نامزد مستقل برای رسیدن به کاخ سفید رقابت می‌کند. وست هنوز اقدامات لازم برای این کار را انجام نداده و از هم اکنون بسیاری از رأی‌ها را از دست داده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، وست در مصاحبه با «فوربز» ادعا کرده است که مدل مدیریتی خود را از این فیلم پرفروش علمی-تخیلی الهام خواهد گرفت. او می‌گوید: «بسیاری از آفریقایی‌ها فیلم [«پلنگ سیاه»] و نحوه‌ی نمایش خودشان در واکاندا را دوست ندارند. اما من از تشکیلات واکاندا استفاده خواهم کرد چرا که بهترین توضیح است برای در کاخ سفید طراحی جمعی ما این‌گونه به نظر خواهد رسید.» او در ادامه می‌گوید: «ایده‌ی ساده‌ای است: شما «کانیه وست» را دارید، یکی از قدرتمندترین انسان‌ها – نمی‌گویم قدرتمندترین برای اینکه ابرقدرت‌هایی در سطح بیگانگان فضایی وجود دارند…»

فیلم «پلنگ سیاه» مارول در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و «چادویک بوزمن» در آن نقش پادشاه ابرقدرتمند کشور آفریقایی واکاندا بازی کرد. به نظر می‌رسد که وست می‌گوید الگوبرداری او از فیلم به جنبه‌های فنی کشور مرتبط است و اینکه رهبر آن سرزمین «پادشاه تی‌چالا» رابطه‌ی نزدیکی با دانشمندان دارد.

او ادامه می‌دهد: «بیایید به واکاندا برگردیم. در واکاندای فیلم پادشاه با دانشمند ارشد ملاقات می‌کند و او تکنولوژی کفش را به پادشاه نشان می‌دهد. این میزان نوآوری، می‌تواند در داروسازی وجود داشته باشد – مثل بیگ فارما – ما همکاری نوآورانه‌ای با هم خواهیم داشت.»

وست در این مصاحبه‌ی عجیب از مباحث دیگری چون ریشه‌کنی کووید-۱۹ و حمایتش از «دونالد ترامپ» نیز می‌گوید. او فاش می‌کند که دیگر حامی «دونالد ترامپ» نخواهد بود: «با این مصاحبه کلاه قرمز [نماد طرفداران ترامپ] را از سر برمی‌دارم.» رپر در مورد ریاست جمهوری ترامپ می‌گوید:‌ «به نظر من که یک آشفته‌بازار عظیم می‌رسد. اینکه [در حین اعتراضات] در پناهگاه کاخ سفید مخفی شد را نپسندیدم.»

وست در مورد کلاه قرمزی که به نشانه‌ی حمایت از ترامپ در رویدادهای مختلف به سر داشت می‌گوید: «یکی از دلایل اصلی پوشیدن کلاه قرمز اعتراض به تحت فشار قرار دادن رأی دهندگان سیاه‌پوست بود. علت دیگرش این بود که از هتل‌های ترامپ و ساکسوفون‌های لابی خوشم می‌آمد.»

اعلام رقابت برای ریاست جمهوری توسط وست موجب شد سلبریتی‌های بسیاری او را تمسخر کنند. «تیفانی هدیش» بازیگر آمریکایی او هم برای ریاست جمهوری رقابت خواهد کرد و سپس به شوخی گفت «دیو شپل» را به عنوان معاون خود انتخاب می‌کند. «اکتیویا اسپنسر» تأکید کرد که به وست رأی نخواهد داد و از هشتگ «بنشین‌سرجایت» استفاده کرد: «معلوم است که بعضی‌ها در حباب زندگی می‌کنند. وقتش رسیده که آن را بترکانیم.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بررسی صحیح یا ناصحیح بودن علم در آثار تخیلی سینما + تصاویر

5 سریال جذابی که بزودی منتشر خواهند شد + تصاویر

عاشقانه ترین انیمیشن های تاریخ سینما را بشناسید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها