صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پیوستن رایان رینولدز و کریس اوانز به پروژه پر هزینه « مرد خاکستری »

پیوستن رایان رینولدز و کریس اوانز به پروژه پر هزینه « مرد خاکستری »

رایان رینولدز کریس اوانز

پس از موفقیت “آزادسازی” به تهیه‌کنندگی روسوها، نت‌فلیکس به سرعت توسعه‌ی فیلم دیگری با این فیلمسازان را آغاز می‌کند.

به دنبال موفقیت فیلم اکشن “آزادسازی”  که در سال جاری میلادی عرضه شده، برادران روسو همکاری خود با نت‌فلیکس را قطع نمی‌کنند و فیلم بعدی‌شان را برای این شبکه کارگردانی می‌کنند. این پروژه که “مرد خاکستری” نام گرفته، آغازگر چندگانه‌ای در سطح “جیمز باند” توصیف شده با بودجه‌ای که به ۲۰۰ میلیون دلار می‌رسد. این قیمت فیلم “مرد خاکستری” را به پرخرج‌ترین عنوان اریجینال نت‌فلیکس تبدیل خواهد کرد. تاکنون “رایان رینولدز” و “کریس اوانز” دو ستاره‌ی درخشان هالیوود به پروژه اضافه شده‌اند. اوانز سابقه‌ی همکاری با روسوها را در فیلم‌ “کاپیتان آمریکا”  و فیلم‌های “انتقام‌جویان”  دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، “مرد خاکستری” نه فقط موجب همکاری مجدد برادران روسو با اوانز، بلکه نویسندگان “انتقام‌جویان” یعنی “کریستفر مارکوس” و “استیون مک‌فیلی” خواهد شد که فیلمنامه‌ی اریجینال خود را به روسوها داده‌اند تا بازنویسی شود. “برادران روسو” از طریق کمپانی AGBO در تولید فیلم مشارکت می‌کنند. نت‌فلیکس با این کمپانی فیلم “آزادسازی” را امسال عرضه کرده است. این فیلم با بازی “کریس همسورث” و “گلشیفته فراهانی” ۹۹ میلیون بیننده را در چهار هفته‌ی اول انتشار جذب کرد و پربیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه شد.

فیلم “مرد خاکستری” از رمانی به قلم “مارک گرینی” که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده اقتباس خواهد شد و داستانی در مورد یک دوئل مرگبار میان یک آدمکش به نام “جندری” با بازی گاسلینگ و تعقیب‌کننده‌ی او “لوید هانسن” با بازی اوانز که در سازمان سیا همکار جندری بوده روایت می‌کند. این فیلم قرار است یک چندگانه‌ی اکشن برای نت‌فلیکس آغاز کند و انتظار می‌رود گاسلینگ در دنباله‌های بعدی ظاهر شود.

“آنتونی روسو” در مورد این پروژه می‌گوید:‌ “این فیلم یک رقابت واقعی است میان این دو بازیگر فوق‌العاده که نماینده‌ی دو نسخه‌ی متفاوت از سازمان سیا هستند، از این لحاظ که این سازمان چه چیزی می‌تواند باشد و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. برای آن‌هایی که طرفدار “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان”  بوده‌اند، ما با این فیلم وارد قلمرو واقعی‌تری خواهیم شد. معنای واقعی فیلم برای ما این است.”

“جو روسو” اضافه می‌کند: “قصد ما این است که فیلم با هر عنوانی که در سالن‌های سینما اکران می‌شود رقابت کند و امکان ساخت این فیلم با گاسلینگ و اوانز برای ما مثل یک رؤیا است. هدف این است که یک چندگانه خلق کنیم و یک دنیای کامل بسازیم، و رایان را در مرکز آن قرار دهیم. همگی ما به قسمت اول این فیلم پایبند شده‌ایم و اگر وارد قسمت دوم فیلم شویم فوق‌العاده خواهد بود.”

پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری “مرد خاکستری” ژانویه سال ۲۰۲۱ آغاز شود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

دفترچه خاطرات مایکل جکسون رازهای بزرگ او را فاش کرد! + تصاویر

فرزندان مشترک آنجلینا جولی و برد پیت چه کسانی هستند و به چه کاری مشغولند؟ + تصاویر

بازیگران زن مشهوری که نقش مردان را ایفا کرده اند! + تصاویر

نکات جالبی که درباره فیلم « هری پاتر » نمی دانستید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها