صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هدیه ویژه رابرت داونی جونیور برای پسر قهرمانی که خواهرش را نجات داد

هدیه ویژه رابرت داونی جونیور برای پسر قهرمانی که خواهرش را نجات داد

https://moviemag.ir/cinema/other/biography/6443-%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B1-robert-downey-jr

 

رابرت داونی جونیور بازیگر شخصیت مرد آهنی در سری فیلم‌های «انتقام جویان» قول یک هدیه ویژه را به «بریجر واکر» کودک ۶ ساله داد.

رابرت داونی جونیور و تام هالند صحبت از تشویق و حمایت پسری ۶ ساله به نام «بریجر واکر» کردند که خواهر کوچکترش را از حمله یک سگ نجات داده است. پیش از این هم ستارگان دیگری از فیلم سینمایی ابرقهرمانی «انتقام جویان» به کار این پسر بچه توجه کرده بودند و آن را قهرمانانه خواندند.

به گزارش مووی مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران، برای نخستین بار کریس ایوانز در صفحه شخصی خود به این موضوع واکنش نشان داد. نزدیکان این کودک ۶ ساله از این بازیگران در خواست کردند که برای این پسر سخنان دلگرم کننده ارائه دهند. این کودک پس از محافظت از خواهر خود از ناحیه صورت آسیب دیده که نیاز به ۹۰ بخیه داشته است.

مدتی پیش بود که اعلام شد کریس ایوانز در پیامی ویدئویی که آن را برای بریجر (پسر ۶ ساله) فرستاده است، قول داده که یک سپر واقعی متعلق به شخصیت کاپیتان آمریکا را به وی بدهد. حالا رابرت جونیور و تام هالند هم دنباله این موضوع را گرفته اند.

رابرت داونی جونیور که نقش مرد آهنی را بازی کرده است در ویدئویی به این کودک آسیب دیده اعلام می‌کند که شنیده سپر از طرف کاپیتان آمریکا دریافت خواهد کرد. جونیور ادامه می‌دهد:در جشن تولد آینده ات با من تماس بگیر، یک هدیه ویژه برای تو دارم.

تام هالند نیز در حالی که لباس مخصوص مرد عنکبوتی را پوشیده بود به این کودک می‌گوید: می‌خواهم بگویم که تو خیلی شجاع هستی و همه ما به تو افتخار می‌کنیم.

او در ادامه از این کودک ۶ ساله دعوت می‌کند که در هنگام فیلمبرداری و تولید فیلم بعدی «مردعنکبوتی» سر صحنه حضور داشته باشد.هالند می‌گوید: می‌خواهیم فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» را آغاز کنیم و اگر میخواهی که سر صحنه بیایی و مرد عنکبوتی را از نزدیک ببینی مارا خوشحال می کنی.

مارک رافلو، بری لارسون، رابی آمل و گرانت گاستین نیز دیگر کسانی بودند که به این موضوع واکنش نشان دادند و این پسر ۶ ساله را یک ابرقهرمان واقعی توصیف کردند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

همه چیز درباره تنت ( Tenet ) به کارگردانی کریستفر نولان + تصاویر

فیلم های ترسناک فضایی که باید ببینید! + تصاویر

7 فیلم آل پاچینو که احتمالا ندیده باشید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها