صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیزنی سرانجام تسلیم شد! / مولان ( Mulan ) به صورت آنلاین اکران می شود!

دیزنی سرانجام تسلیم شد! / مولان ( Mulan ) به صورت آنلاین اکران می شود!

مولان

سازندگان “مولان” سرانجام تسلیم شرایط موجود در سینماهای جهان شدند و تصمیم به اکران آنلاین این فیلم گرفتند.

لایواکشن “مولان” که در چند ماه اخیر بارها به دلیل شیوع کرونا از فهرست اکران سینماها خارج شده بود، چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور ۹۹) در سرویس دیزنی پلاس اکران آنلاین می‌شود

استودیو فیلمسازی والت دیزنی دیروز (سه‌شنبه) اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها برای اکران مولان روی پرده نقره‌ای منتفی است و این فیلم در عوض در سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس عرضه می‌شود. اعضای این سرویس برای نمایش این فیلم علاوه بر حق اشتراک ماهانه، باید حدود ۳۰ دلار دیگر نیز پرداخت کنند. البته در مناطقی چون چین که به این سرویس دسترسی ندارند، قرار اکران سینمایی همچنان برقرار است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایرنا، باب چپک (Bob Chapek) مدیرعامل دیزنی با اعلام این خبر گفت: برای پاسخگویی به نیازهای مشتریانمان در این دوره غیرقابل پیش‌بینی فکر کردیم مهم است راههای جایگزینی برای عرضه این فیلم خانوادگی در زمان مناسب پیدا کنیم. این برای ما فرصت مناسبی است تا این فیلم فوق العاده را به خانه طیف گسترده مخاطبانی ببریم که در زمان حاضر امکان سینما رفتن را ندارند.

لایواکشن مولان (۲۰۲۰) از روی انیمیشنی با همین نام ساخته شده و روایتگر داستان یک زن جوان چینی است که خود را به عنوان یک جنگجوی مرد جا می‌زند تا پدرش را نجات دهد. این فیلم یکی از اولین فیلمهایی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت؛ تاریخ اکرانش از ۲۷ مارس (۸ فروردین ۹۹) به اواخر ژوئیه (مرداد) و سپس به اواخر اوت (شهریور) موکول شد و در نهایت با بالا رفتن آمار ابتلا در آمریکا، به طور کامل از جدول اکران سینماها خارج شد

قرار بر آن بود اکران فیلمهایی چون مولان دیزنی و انگاشته برادران وارنر برای اولین بار پس از ماهها تعطیلی و قرنطینه، علاقمندان را به سینماها بکشاند. سینماداران نیز برای جذب دوباره مخاطب به سالنهای خود به این دو فیلم امید بسته بودند. اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت. انگاشته کریستوفر نولان قبل از آمریکا در سینماهای جهان اکران می‌شود و دیزنی نیز مخاطبانش را برای تماشای مولان به سرویس پخش اینترنتی حواله داده است.

از زمان شیوع کرونا تاکنون این اولین بار نیست که یک استودیو فیلمسازی به پخش ویدئو به درخواست فیلم جدیدش رو می آورد. یونیورسال پیکچرز در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) که بیشتر سینماهای جهان به دلیل این همه‌گیری تعطیل بودند، انیمیشن تور جهانی ترول‌ها را اکران آنلاین کرد. اما کمتر کسی انتظار داشت برای فیلمی با بودجه ۲۰۰ میلیونی چون مولان نیز این اتفاق بیفتد. آلن هورن و آلن برگمن مدیران دیزنی وقتی خبر تعویق اکران این فیلم از ماه ژوئیه به ماه اوت را اعلام می‌کردند، در بیانیه‌ای مشترک تصریح کرده بودند مولان همه آن چیزی است که یک تجربه سینمایی باید باشد و جای این فیلم روی پرده سینماهای جهان است تا همه بتوانند کنار هم از تماشای آن لذت ببرند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

اقدام بازیگر زن چینی خشم مردم را برانگیخت! / تقاضا برای تحریم « مولان »

علاقه بازیگر زن هالیوود به مولانا / تصویری از پست اینستاگرامش در این مورد

با بهترین فیلمهای فلسفی تاریخ سینما آشنا شوید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها