صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سینمادار عصبانی پوستر فیلم « Mulan » را نابود کرد! + ویدئو

سینمادار عصبانی پوستر فیلم « Mulan » را نابود کرد! + ویدئو

مولان

این سالن‌دار می‌گوید ماه‌ها برای اکران «مولان» بازاریابی کرده در حالی که دیزنی به تازگی تصمیم گرفته آن را در پلتفرم دیجیتال خود منتشر کند.

 دیزنی این هفته اعلام کرد که بازسازی لایو-اکشن «مولان»  را در پلتفرم دیجیتال دیزنی+ عرضه می‌کند. این تصمیم یکی از سینماداران فرانسوی را که ویدیویی جنجالی از خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته به خشم آورده است. در این ویدیو که در توئیتر بیش از ۱ میلیون مرتبه مشاهده شده، سینمادار با چوب بیسبال یکی از پوسترهای «مولان» را از بین می‌برد. نام این فرد «ژرار لموان» مالک «سینه‌پال» است که می‌گوید «به‌شدت برآشفته و خسته» شده وقتی که پس از ماه‌ها بازاریابی برای اکران «مولان» در سالن سینمایش در جنوب پاریس قرار است از طریق دیزنی+ منتشر شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما،لموان می‌گوید: «برای بسیاری از ما [سینماداران] در حال حاضر فعالیت بسیار دشوار شده، اما فکر می‌کردیم که در هفته‌های آینده فیلم‌های بزرگی عرضه شود. با از دست رفتن «مولان»، ما فرصت ارائه‌ی فیلمی را از دست داده‌ایم که می‌توانست پس از این هفته‌های سخت به ما کمک کند. این اقدام [دیزنی] پیام بدی به مخاطبین می‌فرستد.»

لموان همچون بسیاری دیگر از سالن‌داران چشم امیدش به فیلم «تنت» برادران وارنر به کارگردانی «کریستفر نولان» خواهد بود. این فیلم جاسوسی و حماسی از ۲۶ آگست (۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) در فرانسه و بیش از ۷۰ کشور دیگر اکران خواهد شد.

لموان اضافه می‌کند: «ما از برادران وارنر به خاطر اکران «تنت» قدردانی می‌کنیم. اما این فیلم کافی نیست. استودیوها باید درک کنند که اکران چنین فیلم‌هایی را لغو کنند یا آن‌ها را در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر کنند، من مدت زیادی دوام نخواهم آورد. من تمام عمرم را وقف نمایش فیلم کرده‌ام و نمی‌خواهم بمیرم!»

در کشورهایی که سرویس دیزنی+ در دسترس است، از جمله کشور فرانسه، «مولان» با قیمت ۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. مخاطبین برای دسترسی به این فیلم باید اشتراک ماهیانه‌ی سرویس با قیمت ۷ دلار را نیز خریداری کنند، بنابراین برای مشترکین جدید دیزنی+ دیدن «مولان» ۳۷ دلار هزینه خواهد داشت.

فیلم «مولان» از ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) قابل خریداری خواهد بود.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

10 فیلم بسیار ترسناک ژاپنی که نباید تنهایی ببینید! + تصاویر

5 فیلم مهم سال 2019 که تماشاگران را ناامید کردند! + تصاویر

با بهترین بازی بازیگران در فیلمهای بیوگرافی آشنا شوید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها