صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کارگردان « The Kids Are All Right »: به نظرم رابطه همجنس گرایی جولیان مور و آنت بنینگ واقعی بود!

کارگردان « The Kids Are All Right »: به نظرم رابطه همجنس گرایی جولیان مور و آنت بنینگ واقعی بود!

جولیان مور

«لیسا چولودنکو» کارگردان «حال بچه‌ها خوب است» می‌گوید می‌توانسته همجنس‌گرایی مور و «آنت بنینگ» را «احساس کند.»

ده سال از اکران فیلم درام همجنس‌گرایانه‌ی «حال بچه‌ ها خوب است» (The Kids Are All Right) به کارگردانی «لیسا چولودنکو» می‌گذرد. این فیلم در جشنواره‌ی فیلم ساندنس سال ۲۰۱۰ با قراردادی ۴ میلیون دلاری توسط استودیوی فکوس خریداری شد. «حال بچه‌ها خوب است» که با بودجه‌ای در همین حدود تولید شده بود در سراسر دنیا ۳۴ میلیون دلار فروش کرد و چهار نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال را به خانه برد..

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با این حال فیلم از گزند انتقادات در امان نماند. فیلم در مورد دو شخصیت زن همجنس‌گرا بود که یکی از آن‌ها (جولیان مور) رابطه‌ای مخفیانه با یک مرد با بازی «مارک رافلو» داشت. از طرف دیگر مور و بنینگ که بازیگرانی دگرجنس‌گرا بودند برای نقش دو زن انتخاب شدند. مور و چولودنکو اخیراً در مصاحبه با «ورایتی» به بعضی از انتقادات آن سال‌ واکنش نشان داده‌اند.

مور می‌گوید:‌ «می‌توانم درک کنم که مردم نسبت به رابطه‌ی مخفیانه‌ی یک زن همجنس‌گرا با مرد اهدا‌کننده‌ی اسپرم معترض شوند. از سوی دیگر، به نظر من شخصیت «جولز» هم از لحاظ جنسی و هم شخصیتی یک فرد تغییرپذیر توصیف شده بود. هویت او در حال دگردیسی بود – به عنوان یک زن و یک انسان در حرفه‌اش.»

اگرچه مور از رابطه‌ی زن با مرد دفاع می‌کند اما انتقادات علیه انتخاب بازیگران زن دگرجنس‌گرا برای بازی در نقش زنان همجنس‌گرا را می‌پذیرد و می‌گوید: «در مورد این مسئله خیلی فکر کرده‌ام. فیلم در مورد یک خانواده‌ی همجنس‌گرا بود، در حالی که تمامی بازیگران دگرجنس‌گرا بودند. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم می‌گویم: «عجیب و دردناک است.»» مور اضافه می‌کند: «تردید دارم که امروز چنین کاری ممکن باشد، تردید دارم که به راحتی ممکن باشد. این افراد باید نمایندگانی واقعی داشته باشند…»

چولودنکو یک فیلمساز همجنس‌گراست و می‌گوید انتقاد در مورد لزوم بازی بازیگران همجنس‌گرا در نقش‌ شخصیت‌های همجنس‌گرا «بحث بسیار جالبی» است. او می‌گوید: «وقتی جولین و آنت را انتخاب کردم، واقعاً می‌توانستم همجنس‌گرایی آن‌ها را احساس کنم. به نظر من ساختگی نمی‌رسید.»


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

از مو تا پائین تنه بدن! / سلبریتی هایی که اعضای بدن خود را میلیون ها دلار بیمه کرده اند! + تصاویر

اقدامت عجیب و وحشتناکی که طرفداران سلبریتی ها برای ابراز علاقه به ستاره های محبوبشان انجام دادند! + تصاویر

سلبریتی های مشهوری شاید ندانید کارشان را با مدلینگ آغاز کردند + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها