صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اعتراض کریستن دانست به استفاده از تصویرش در کمپین انتخاباتی کانیه وست!

اعتراض کریستن دانست به استفاده از تصویرش در کمپین انتخاباتی کانیه وست!

کریستن دانست کانیه وست

کمپین ریاست جمهوری “کانیه وست” یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فرهنگ عامه در سالی است که پر از رویدادهای وحشتناک بوده. وست پس از برگزاری یک سخنرانی در کارولینای جنوبی در ماه ژوئیه، خود را وارد رقابت سیاسی برای ریاست جمهوری آمریکا کرد. این در حالی است که این رپر سیاه‌پوست از حالا رقابت در اوهایو، ویرجینای غربی و ویسکنسین را از دست داده. با این حال، همچنان به رئیس جمهور شدن امیدوار است و در تازه‌ترین اقدام خود پوستری گیج‌کننده در توئیتر ارسال کرده.

در این پوستر تصاویری از افراد مختلف از جمله “کریستن دانست” بازیگر فیلم‌های “مرد عنکبوتی” و سریال “فارگو” دیده می‌شود. این بازیگر با ارسال یک توئیت به این پوستر واکنش نشان داده از علت استفاده از تصویرش اظهار بی‌اطلاعی کرده است. دانست می‌نویسد: “پیام این پوستر چیست، و چرا من بخشی از آن هستم؟”

 کریستن دانست

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، “آنا وینتور” ژورناسیلت آمریکایی-بریتانیایی نیز دیگر چهره‌ای است که از تصویرش در این پوستر استفاده شده. تصویر دانست در سال ۲۰۰۲ توسط “ماریو تستینو” برای مجله‌ی “ونتی فر” برداشته شده است. دانست که پیش‌تر از “برنی سندرز” سناتور ورمانت حمایت کرده، اخیراً در سریال کمدی تلخ “خدا شدن در فلوریدای مرکزی” شبکه‌ی شوتایم دیده شده. این سریال پاییز گذشته روی ایر رفت و سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد. او به زودی در فیلم “قدرت سگ” ساخته‌ی “جین کمپیون” ظاهر شده و جانشین “الیزابت ماس” می‌شود که از این پروژه جدا شده است.

وست در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت‌های کلیدی لوئیزیانا، میسیسیپی، تنسی و ویرجینا حاضر خواهد بود، اما نامزدی او هنوز در قطعی نشده. او اعتراف کرده که به اختلال روانی دو قطبی مبتلا است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

درآمد نجومی 35 سلبریتی از گذاشتن پست در اینستاگرام! + تصاویر

10 فیلم جذاب و تماشایی که طرفداران « چرنوبیل » باید ببینند! + تصاویر ( بخش اول )

10 فیلم جذاب و تماشایی که طرفداران « چرنوبیل » باید ببینند! + تصاویر ( بخش دوم )

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها