صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگرانی که در یک فیلم نقش چند نفر را ایفا کردند! + تصاویر

بازیگرانی که در یک فیلم نقش چند نفر را ایفا کردند! + تصاویر

5449048

گاهی به بازیگران بازی در فیلم‌هایی پیشنهاد می‌شود که باید در آن نقش دو یا چند نفر را ایفا کنند.

ممکن است گاهی هنگام دیدن یک فیلم احساس کنید، چهره یکی از شخصیت‌های فیلم برای شما آشناست و او را جایی دیده اید. در برخی موارد حق با شماست.

به گزارش مووی مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران، برای مثال در فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» مایکل جی فاکس که در نقش شخصیت اصلی فیلم به نام مارتی، به ایفای نقش پرداخته است، در همان فیلم نقش دختر خود را نیز بازی کرده است! ممکن است تعجب آور باشد، اما این تنها باری نیست که یک بازیگر چندین نقش را در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند. معمولا یافتن این بازیگران در فیلم‌ها کار ساده‌ای نیست؛ چرا که با گریم‌های مختلف تشخیص آن‌ها سخت می‌شود.

در مواردی هم بازیگران، نقش یک دو شخصیت دوقلو را بازی می‌کنند که مخاطب هم از آن اطلاع دارد. البته با این وجود باز هم جذابیت خاص خود را برای بیننده رقم می‌زنند. مثل بازی تام هاردی در فیلم سینمایی «افسانه»، یا کریستین بیل و جیک جیلنهال به ترتیب در فیلم‌های «حیثیت» و «دشمن».

در اینجا چندین بازیگر را پیدا کرده ایم که بیش از یک نقش را در یک فیلم سینمایی بازی کرده اند؛

مایکل فاکس در «بازگشت به آینده ۲»

فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» از آن جهت که توانست تکنولوژی را پیاده کند که بازیگران بتوانند نقش های متفاوتی را بازی کنند، بسیار مورد توجه واقع شد. فاکس در این فیلم سینمایی سه نقش متفاوت که همگی عضو یک خانواده بودند را بازی کرد.

ادی مورفی در «بازگشت به آمریکا»

ادی مورفی در «بازگشت به آمریکا»

ادی مورفی شاید در این موضوع رکورد دار باشد؛ چرا که در این فیلم چهار نقش متفاوت را بازی کرد که اتفاقا اولین تجربه او در بازی کردن چند نقش بود. او بعد از «بازگشت به آمریکا» در فیلم «پروفسور دیوانه» بازی در چندین نقش را تجربه کرد.

جیسون آیزاک در «پیتر پن»

جیسون آیزاک در «پیتر پن»

او در این فیلم سینمایی نقش مستر دارلینگ و کاپیتان هوک را بازی کرد.

جاناتان هاید

جاناتان هاید

او در فیلم سینمایی «جومانجی» محصول سال ۱۹۹۵ در دو نقش سم پاریش و وان پلت به بازی پرداخت.

بن استیلر در فیلم «شب در موزه»

جاناتان هاید

استیلر علاوه بر اینکه در این فیلم نقش محافظ و نگهبان موزه را داشت، در یکی از نقش‌های فرعی این فیلم سینمایی به نام «راز مقبره» نقش آفرینی کرد.

رایان رینولدز در «ددپول»

ددپول 

کمتر پیش می‌آید که یک نفر در فیلمی هم نقش ابرقهرمان را داشته باشد و  هم ضد قهرمان؛ اما رایان رینولدز آن را تجربه کرده است. او در فیلم سینمایی «ددپول» علاوه بر آنکه نقش شخصیت اصلی را بر عهده داشت، صداپیشگی شخصیت غول پیکر فیلم را هم خودش انجام داد.

تام هاردی در «افسانه»

تام هاردی در «افسانه»

تام هاردی در فیلم سینمایی «افسانه» نقش دو برادر دوقلو را بازی کرد. این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شد و داستانی از دو برادر معروف که از گانگسترهای برجسته لندن بودند را روایت می‌کرد. اگرچه بازی هاردی در این فیلم مورد تحسین بود، اما فیلم با استقبال چندانی روبرو نشد و در گیشه تنها ۴۳ میلیون دلار فروخت.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بازیگرانی که قصد همکاری با کوئینتین تارانتینو را داشتند اما موفق نشدند + تصاویر

بازیگرانی که همیشه در فیلمهایشان می میرند! + تصاویر

بازیگرانی که کمتر از 20 دقیقه نقش آفرینی کردند و برنده اسکار شدند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها