صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : صحبت های تارانتینو درباره علاقه اش به مادربزرگ کریس پاین!

صحبت های تارانتینو درباره علاقه اش به مادربزرگ کریس پاین!

تارانتینو پاین

«کوئنتین تارانتینو» اوایل سال ۲۰۲۰ در پادکست «ریواچبلز» حاضر شد و فاش کرد که «کریس پاین» بازیگر محبوب اوست. اما به نظر می‌رسد علاقه‌ی کارگردان «قصه‌ی عامه‌پسند»  و «بیل را بکش»  منحصر به خود «کریس پاین» نیست. «آن گواین» مادربزرگ پاین یک بازیگر آمریکایی بود که در دهه‌ی ۱۹۴۰ در فیلم‌های بسیاری ظاهر شد. او سابقه‌ی بازی در وستر‌هایی چون «مردان تگزاس» (Men of Texas)، و «سوارشان شو کابوی» و نیز چند فیلم ترسناک از جمله «جمعه سیاه»  و «خانه فرانکنشتاین»  را داشت. تارانتینو یکی از هواداران این بازیگر بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پاین به تازگی در مصاحبه با پادکست «جی. کلود دیرینگ» می‌گوید: «چند باری به مراسم اسکار رفته‌ام و همیشه مادرم را به همراه برده‌ام و اوقات خوشی داشته‌ایم و او تمامی «پاور بار»ها را برمی‌داشت.» او اضافه می‌کند که یک سال در مراسم افتر-پارتی «ونتی فر» به تارانتینو برخورده است:‌ «او همه‌چیز را در مورد مادربزرگم می‌دانست. اسامی فیلم‌ها، همبازی‌هایش، کارگردان‌ها، طراحان صحنه، باورکردنی نبود. بنابراین گفتگوی [او و مادرم] حدود ۴۰ دقیقه طول کشید و من رهایشان کردم تا یک مارتینی دیگر بنوشم.»

علاقه‌ی تارانتینو به «آن گواین» چند سال بعد در «روزی روزگاری در هالیوود»‌  نهمین فیلم بلند تارانتینو آشکار شد. در یکی از صحنه‌های کلیدی فیلم در «مزرعه اسپان»، گروهی از شخصیت‌ها در حال تماشای یکی از فیلم‌های «آن گواین» هستند. پاین در پادکست می‌گوید از دیدن فیلم «هالیوود» لذت برده اما اولین بار متوجه ادای احترام تارانتینو به مادربزرگش نشده.

پاین می‌گوید: «با خانه‌ی مادرم تماس گرفتم تا ببینم که آیا فیلم را دیده‌اند یا نه. آن را دیده بودند و لذت برده بودند، اما مادرم گفت: «آن صحنه در مزرعه که تلویزیونی روشن بود را یادت هست؟» گفتم: «بله، چیزهای مبهمی به یاد دارم.» اما او گفت: «از تلویزیون یکی از فیلم‌های مادرم در حال پخش است.» بنابراین، باید یک بار دیگر با [تارانتینو] تماس می‌گرفتم، و مادرم ایمیلی نوشته بود که من باید برای او ارسال می‌کردم. این محبت تارانتینو را نشان می‌دهد و فکر می‌کنم این کارش آگاهانه بوده است. مادرم به وجد آمد و از خوشحالی بال درآورد.»

تارانتینو در آستانه‌ی همکاری با پاین در قسمت جدید فیلم «پیشتازان فضا» با رده‌ی سنی بزرگسال پیش رفته و به کارگردانی چنین فیلمی علاقه نشان داده، اما در ماه‌های اخیر گفت که احتمالاً این فیلم را کارگردانی نمی‌کند. پاین در این چندگانه نقش «کاپیتان کرک» را بازی کرده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

انتقاد تارانتینو از منتقدان امروز / یک دسته آشغال تولید می کنند!

5 فیلم ترسناکی که کوئینتین تارانتینو به تماشاگران پیشنهاد داده! + تصاویر

بازیگرانی که قصد همکاری با کوئینتین تارانتینو را داشتند اما موفق نشدند + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها