صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 10 سریال جذابی که انتظار کنسل شدنشان را نداشتیم! + تصاویر

10 سریال جذابی که انتظار کنسل شدنشان را نداشتیم! + تصاویر

۱۰- Penny Dreadful: City Of Angels

به خاطر شرایطی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، شرایط معمول دنیا به طور کامل به هم ریخته است و صنعت سرگرمی و به ویژه تلویزیون سالی بسیار متفاوت از هر زمان دیگری را تجربه کرده است. تولیدات سینمایی و تلویزیونی متوقف شده، تاریخ انتشار فیلم ها و سریال ها به تعویق افتاده و محدودیت های ایمنی باعث شده که فعالیت سینما و تلویزیون از سر گرفته نشود. شوربختانه با بهتر شدن اوضاع دیگر شاهد بازگشت برخی از سریال ها نخواهیم بود. پنجره تمدید- کنسل سریال های تلویزیونی در ماه می به پایان رسیده و برخی از شبکه های تلویزیونی و سرویس های استریمینگ از کنسل کردن دنباله ها و ساخت برنامه های جدید به جای آن ها خبر داده اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو،  اگر چه در طول یکسال گذشته سریال های زیادی کنسل شده اند اما ۱۰ سریال شناخته شده دیگر نیز در روزهای اخیر به سرنوشت مشابهی دچار شده اند که شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

۱۰- Penny Dreadful: City Of Angels

ماهیت افسونگر و جذاب سریال Penny Dreadful چنان جذب کننده بود که شبکه Showtime بعد از پایان فصل سوم و پایانی سریال به فکر ساخت اسپین آفی از آن افتاد. دنباله City of Angels که داستان آن ۵۰ سال پس از اتفاقات سریال اصلی رخ می دهد بر روی دوران طلایی مشهور هالیوود متمرکز است. با یک سناریو منسجم جدید و بازی های خوب از ستارگانی مانند ناتالی دورمر در نقش ماگدا، انتظار می رفت که این اسپین آف سریال موفقی از آب درآید. اما این سریال که به شکلی موفقیت آمیز توانسته بود از تاریخ واقعی برای تاثیرگذاری بر فضا و روایت داستان استفاده کند و این موضوع باعث پیچیده تر شدن داستان شود نتوانست به اندازه جایگاه بازیگران سریال موفق عمل کند. بدین ترتیب شبکه Showtime تصمیم گرفت از ساخت فصل دوم صرفنظر کرده و در ماه آگوست ادامه آن را کنسل کرد. دلیل اصلی این امر می تواند نداشتن بیننده کافی در مقایسه با سریال اورجینال باشد.

۹- Vagrant Queen

۹- Vagrant Queen

به عنوان شبکه ای که عمدتاً محتواهای علمی تخیلی تولید می کند، جای تاسف دارد که شبکه Syfy در زمینه کنسل کردن سریال های علمی تخیلی برای خود نامی دست و پا کرده است. در سال های اخیر این شبکه سریال های امیدوار کننده و آینده داری مانند Krypton، Dark Matter و از همه مهم تر The Expanse را کنسل کرده است، اگر چه سریال اخیر توسط سرویس آمازون از فراموش شدن نجات داده شد. سریال Vagrant Queen تازه ترین سریال علمی تخیلی است که در این شبکه کنسل می شود. این سریال که بر اساس یک داستان کمیک ساخته شده در یک دنیای آینده پادآرمانشهری می گذرد که در آن دختری به نام الیدا به عنوان یک زباله گرد به زندگی خود ادامه داده و در می یابد که تاریخچه خانوادگی او بسیار پیچیده تر از آن بوده که فکر می کرده است. این سریال حال و هوای امیدوار کننده ای داشت و تماشای جذابی را برای طرفداران ایجاد می کرد اما این موضوع برای تمدید شدن آن کافی نبود.

Run

۸- Run

یکی از عجیب ترین اما معتاد کننده ترین سریال های جدید تلویزیون، سریال Run از شبکه HBO بود که می توان آن را ملغمه ای از همه ژانرهای موفق دانست. این سریال در مورد دو دوست دوران دانشگاهی است که بعد از جدایی چند ساله بار دیگر با هم دیدار کرده و بدین ترتیب شاهد سریال تریلر کمدی هستیم که شبیه یک رمان کمدی و یک فیلم سرقت است که همگی در هم ترکیب شده اند. در این ملغمه جذاب، چشم برداشتن از شیمی دیوانه کننده بین مریت ویور و دومنهال گلیسون بسیار سخت بود اما شوربختانه این موضوع برای شبکه سازنده کافی نبود که سریال را ادامه دهد و تنها بعد از یک فصل کنسل شد. شاید این فیلم در قالب یک فیلم سینمایی نتیجه بسیار بهتری می داشت.

۷- Katy Keene

۷- Katy Keene

یکی از بهترین سریال های کنسل شده اخیر در این فهرست، سریال Katy Keene بود که سعی داشت به سریالی کوچک تبدیل شود که می توانست در طول دوران انتشار کوتاه مدت خود مرزها را در نوردیده و درهای جدیدی باز کرده، ما را برای رسیدن به رویاهایمان تشویق کند. شوربختانه وقتی در نیویورک سیتی فیلمبرداری می کنید، بودجه یکی از مهم ترین نگرانی ها خواهد بود. علیرغم این واقعیت که این سریال در واقع اسپین آفی از سریال موفق Riverdale بوده و لوسی هیل را در نقش اصلی داشت، اما نتوانست مخاطبان را از همان ابتدا با خود همراه سازد. واقعیت این است که سریال اصلی بسیاری از مخاطبان اصلی خود را از دست داده و نمی توان انتظار داشت این مخاطبان به سمت اسپین آف آن کشیده شوند. یکی دیگر از بدبیاری های سریال Katy Keene این بود که در اختیار مشترکان بین المللی قرار نداشت، در صورتی که انتشار سریال اورجینال در مقیاس بین المللی بود که آن را به یک سریال پربیننده تبدیل کرد.

۶- Drunk History

۶- Drunk History

کمدی آموزشی Drunk History شبکه Comedy Central که برای مدت طولانی پخش می شد یکی از پربیننده ترین و موفق ترین سریال های کمدی شبکه بود که در کمال ناباوری در بحبوحه ساخت فصل هفتم و پیش از تعطیلی هالیوود، اعلام شد ادامه ساخت آن کنسل شده است. درک واترز و گروهی از سلبریتی های مهمان سعی داشتند در حالت مستی تاریخ را به یاد آورده و بازگویی کنند و بدین ترتیب بود که این سریال به یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه تبدیل شد، بدین ترتیب خبر کنسل شدن آن برای بسیاری شوکه کننده بود. با این وجود این امید وجود دارد که مدیران شبکه در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و شاهد بازگشت این سریال باشیم.

۵- Tosh.0

۵- Tosh.0

روزی روزگاری سریال Tosh.0 اطمینان داشت که برای چهار سال آینده نیز مخاطبان خود را خواهد خنداند و برای این اطمینان دلایل خوبی وجود داشت. این سریال موضوعی با هنرنمایی دانیل تاش وقتی در سال ۲۰۰۹ به شبکه Comedy Central آمد تاثیر قابل توجهی بر تعداد بینندگان این شبکه گذاشته و از آن سال به بعد همواره بینندگان بسیاری داشت. درست مانند همان چیزی که در مورد سریال کمدی Drunk History دیدیم، شبکه Comedy Central در حالی که همه انتظار تمدید انتشار آن برای چهار فصل دیگر را داشتند خبر از کنسل شدن آن داد. این بدان معناست که فصل آینده و دوازدهم این سریال فصل پایانی آن خواهد بود.

۴- Chilling Adventures Of Sabrina

۴- Chilling Adventures Of Sabrina

سریال Chilling Adventures Of Sabrina دومین کنسلی سریال های ساخته شده بر اساس کمیک های آرچی و بدون شک یکی از شوکه کننده ترین کنسلی های دنیای تلویزیون و این فهرست به شمار می آید. این سریال بر اساس داستان کمیکی به همین نام ساخته شده و به همین دلیل وقت زیادی صرف معرفی کردن خود تلف نکرد، در حالی که در گذشته سریالی با نام Sabrina بر اساس ماجراجویی های ملیسا جوآن هارت بر اساس همین داستان ساخته شده و مخاطبان بسیاری با این فضا آشنایی داشتند. با توجه به محبوبیت شخصیت سابرینا، پایگاه طرفدارن عظیم سریال و این واقعیت که برخی آن را اسپین آفی از سریال Riverdale می دانستند، کنسل شدن ادامه آن بسیاری را شوکه کرد. اگر چه سومین فصل این سریال را ضعیف ترین فصول آن باید دانست اما این موضوعی نبود که امکان اصلاح نداشته باشد. با این وجود هنوز امیدواریم که اواخر سال جاری شاهد چهارمین فصل آن باشیم.

۳- Altered Carbon

۳- Altered Carbon

تازه ترین سریالی این فهرست که کنسل شدن آن اعلام شده، سریال Altered Carbon است که توسط سرویس نتفلیکس پایان یافت. اگر چه پیش از کنسل شدن، ادامه این سریال تایید شده بود کمتر کسی انتظار کنسل شدن آن را داشت. اولین فصل از این سریال علمی تخیلی گذشته نگرانه با بازی جوئل کینامان در یک دنیای مربوط به آینده که می توانید ذهن و عقل خود را به یک نفر دیگر منتقل کنید توانست نقدهای خوبی دریافت کند. در فصل دوم آنتونی مکی جای کینامان را در نقش اول گرفت. مایه تاسف است که سریال Altered Carbon دیگر به تلویزیون بازنخواهد گشت هر چند تماشای آن مخاطبان را در خود غرق می کرد. علیرغم برخی نقص ها، امیدوار کننده بودن سریال و جذابیت تصاویر می توانست آینده این سریال را برای چند فصل تضمین کند.

۲- I Am Not Okay With This

۲- I Am Not Okay With This

تاثیری که سریال I Am Not Okay With This بر روی مخاطبان خود گذاشت برای بسیاری غیرمنتظره و شوکه کننده بود. البته که طرفداران کمیک بوکی می دانستند که این سریال در راه است اما حتی بعد از این موضوع نیز انگار سریال مذکور به یکباره وارد زندگی ما شده بدون اینکه اخطاری دریافت کنیم، و البته بسیاری از این اتفاق خوشحال بودند. با یک بازی خیره کننده و تاثیرگذار از سوفیا لیلیس، این درام کمدی داستان یک دانش آموز دبیرستانی ۱۷ ساله به نام سیدنی نوآک را روایت می کند که در می یابد دارای توانایی های دورجنبانی است. این داستان بخشی از جذابیت های سریال بود و همزمان با روایت این داستان جذاب توانست به شکل بسیار دقیق، واقعی و جذابی بزرگ شدن یک نوجوان را به تصویر بکشد. تنها بهانه ای که برای کنسل شدن این سریال قابل قبول است شرایطی است که شیوع کرونا بر جهان مستولی کرده است اما همین موضوع نیز فقدان یک سریال جوان پسند موفق را توجیه نمی کند.

۱- The Society

۱- The Society

کنسل شدن سریال The Society بدون شک شوکه کننده ترین خبری است که طرفداران سریال های تلویزیونی در روزهای اخیر شنیده اند که هیچ ارتباطی نیز با تعداد بینندگان آن نداشت. این سریال اغوا کننده بینندگان بسیاری را به خود جلب کرد و به تازگی ساخت فصل دوم آن نیز تایید شده بود. ساخت فصل دوم تابستان گذشته و تنها دو ماه پس از شروع پخش آن اعلام شد. سریال The Society که شاهدی واقعی بر جذابیت و محبوبیت تریلرهای نوجوانانه در این روزهای تلویزیون بود، بسیاری از طرفداران خود را در انتظار اتفاقات و رازهای آینده نگه داشته بود. اما در کمال ناباوری، سرویس استریمینگ نتفلیکس تصمیم خود برای تمدید ساخت این سریال را تغییر داده و اعلام کرد که این سریال با همان یک فصل به پایان خواهد رسید.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

12 انتقام دردناک و بی رحمانه در تاریخ سینما + تصاویر

11 حقیقت هالیوودی که از آنها مطلع نیستید! + تصاویر

10 فیلم علمی تخیلی برتر تاریخ سینما با موضوع آخرالزمان + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها