صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر زن هالیوود مامور مخفی FBI از آب درآمد!

بازیگر زن هالیوود مامور مخفی FBI از آب درآمد!

ماریسول نیکولز

 ماریسول نیکولز، بازیگر سریال های « 24 » و « Riverdale  » در یک مصاحبه اعلام کرد که علاوه بر بازیگری، مامور مخفی FBI بوده است!

به گزارش مووی مگ،نیکولز که اغلب با نقش هرمیون در سریال « Riverdale » به یاد آورده می شود، در این مصاحبه اعلام کرده که علاوه بر بازیگری، زندگی دو گانه دیگری هم داشته و آن فعالیت به عنوان مامور مخفی FBI در هالیوود بوده است.

وی  فاش کرده که در 6 سال گذشته به دنبال افرادی بوده که از کودکان سوء استفاده جنسی می کرده اند و در این راه با ماموران مختلف ایالتی و محلی همکاری کرده است.

نیکولز در بیان نحوه فعالیت خود به عنوان مامور مخفی گفته که او تحت پوشش دختری با زیر سن قانونی یا مادری که قصد دارد فرزندانش رو در ازای پول به فروش رساند، وارد سازمان های قاچاق کودکان جهت سوء استفاده‌های جنسی شده و پس از جمع آوری مدارک و شواهد لازم، آن سازمان را با همکاری FBI نابود می کرده است!

نیکولز با اشاره به اینکه در سن 11 سالگی توسط چند پسر مورد تجاوز قرار گرفته ، اعتراف کرده که زندگی اش یک کابوس بوده تا اینکه به طور اتفاقی بازیگری را تجربه کرده و توانسته زندگی خودش را بازیابد.

گفته شده که اتفاقات زندگی نیکولز مورد توجه کمپانی سونی قرار گرفته و آنها قصد دارند یک سریال کوتاه براساس فعالیت ها و تجربه های این بازیگر تهیه نمایند.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

کوبا گودینگ جونیور بار دیگر متهم به تجاوز جنسی شد!

کارگردان برنده اسکار به آزار جنسی متهم شد! / 29 سال پیش به من تجاوز کرد!

انسل الگورت به تجاوز جنسی به یک دختر نوجوان متهم شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها