صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « بورات 2 » با بازی ساشا بارون کوهن آماده اکران شد

« بورات 2 » با بازی ساشا بارون کوهن آماده اکران شد

بورات 2

دنباله‌ی فیلم کمدی بلاک‌باستر «بورات»  با بازی «ساشا بارون کوئن» فیلمبرداری شده و حتی برای بعضی از تهیه‌کنندگان به نمایش درآمده. «کلایدر» گزارش می‌دهد که شخصیت خبرنگار کوئن در «بورات ۲» فکر می‌کند که «یک ستاره‌ی درخشان سینماست، بنابراین می‌کوشد خودش را از انظار عموم مخفی نگه دارد و در ظاهرش تغییراتی ایجاد کند تا بتواند مخفیانه با افراد مصاحبه کند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما،کوئن در ماه‌های اخیر در حال فیلمبرداری صحنه‌هایی دیده شده بود اما هواداران تصور می‌کردند که او مشغول فیلمبرداری فصل دوم سریال «آمریکا کیست؟»  یا پروژه‌ی تازه‌ای است. در پایان ماه ژوئن، کوئن با حضور سرزده در تجمعی در الیمپیا، واشینگتن و خواندن آوازی نژادپرستانه جنجال آفرید. این تجمع توسط هواداران حمل اسلحه سازماندهی شده بود. کوئن در این رویداد اشعاری در مورد «آنفلوانزای ووهان» خواند.

او اوایل ماه ژوئیه نیز جنجال دیگری به پا کرد وقتی «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک فاش کرد که کوئن ۷ ژوئیه قصد داشته در «مارک هتل» نیویورک با او مصاحبه کند. جولیانی تصور می‌کرد که قرار است با خبرنگار کاخ سفید در مورد پاندمی کرونا گفتگو کند، اما در میانه‌ی مصاحبه با یک خبرنگار زن، مردی با «زیرپوش صورتی» ناگهان وارد می‌شود. جولیانی این شوخی را «بی‌معنی» خواند.

در پایان ماه آگست نیز ویدیوی جنجالی دیگری در شبکه‌ی اجتماعی «تیک تاک» از کوئن به اشتراک گذاشته شد که کوئن را با شمایل «بورات» نشان می‌داد. «کلایدر» می‌نویسد کوئن در تمام این مدت در حال فیلمبرداری قسمت دوم «بورات» بوده است. یکی از منابع «کلایدر» می‌گوید «کوئن در حال بازی در نقش بورات و بورات در حال بازی در نقش کوئن» بوده است.

قسمت اول «بورات» در سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۶۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. کوئن به خاطر بازی در این فیلم برنده‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم‌های کمدی یا موزیکال شد و فیلم در اسکار هفتاد و نهم نامزد بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی شد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

انتقاد هایده حائری از وضعیت سینمای ایران / یادشان باشد روزی آنها هم مثل من خانه نشین می شوند!

دستمزد بازیگران سینمای ایران / از هفتصد الی یک میلیارد و سیصد!

متفاوت ترین فیلمهای عاشقانه سینمای ایران + تصاویر

فیلمهای مشهور سینمای ایران درباره اعدام! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها