صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سرانجام پایان پخش سریال « The Walking Dead » اعلام شد

سرانجام پایان پخش سریال « The Walking Dead » اعلام شد

واکینگ دد

 

سریال “مردگان متحرک” شبکه‌ی AMC سرانجام پس از یک دهه به پایان می‌رسد. چهارشنبه (۹ سپتامبر) گزارش شد که این شبکه پس از ۱۱ فصل به این سریال پایان می‌دهد. با این حال، هواداران “مردگان” نیازی نیست نگران باشند، چرا که تلویزیون به صورت کامل از “مردگان متحرک” تهی نخواهد شد.

سریال آخرالزمانی و زامبی “مردگان متحرک” در سال ۲۰۲۰ به کارش خاتمه می‌دهد اما شبکه‌ی AMC سفارش ساخت اسپین‌آف‌های جدیدی با بازی بازیگران محبوب سریال “نورمن ریداس” و “ملیسا مک‌براید” در نقش‌های “دریل” و “کارول” را صادر کرده است. این اسپین‌آف به نویسندگی “انجلا کنگ” و “اسکات ام. گیمپل” در سال ۲۰۲۳ روی ایر خواهد رفت.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، پاندمی ویروس کرونا تولید اپیزود پایانی فصل دهم “مردگان متحرک” را به تأخیر انداخت. این قسمت ۴ اکتبر پخش خواهد شد و اپیزودهای بعدی در سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌روند. شبکه‌ی AMC در نظر دارد همچون سریال‌های “مد من” و “برکینگ بد” فصل پایانی “مردگان متحرک” را به دو بخش تقسیم کند و در قالب ۲۴ اپیزود منتشر کند.

علاوه بر سریال دریل و کارول، اسپین‌آف‌های کنونی “مردگان متحرک” شامل “از مردگان متحرک بترس” که فصل ششم آن ۱۱ اکتبر پخش می‌شود، “مردگان متحرک: فراسوی دنیا”  و سریال آنتولوژی “داستان‌های مردگان متحرک” (Tales of The Walking Dead) می‌شود.

سریال‌های دیگری نیز در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و سریالی با تمرکز بر شخصیت “مگی ری” از جمله‌ی آن‌هاست. “لورن کوئن” که در سال ۲۰۱۸ از سریال اصلی جدا شد، قرار است در فصل دهم و یازدهم بازگردد. جدا از تمام این پروژه‌ها، قرار است پروژه‌هایی سینمایی بر اساس شخصیت “ریک گرامیز” با بازی “اندرو لینکلن” توسط استودیوی یونیورسال تولید شود.

رابرت کرکمن” در سال ۲۰۱۹ کامیک‌های “مردگان متحرک” را پس از ۱۹۳ شماره به پایان رساند، بنابراین تصمیم شبکه برای به سرانجام رساندن سریال اصلی منطقی به نظر می‌رسد. لینکلن دو سال قبل از سریال جدا شد و “دانای گوریرا” در نقش “میشون” در ماه مارس امسال با مجموعه وداع کرد. هرچند درها برای بازگشت شخصیت گوریرا باز است، اما در حال حاضر تمرکز سریال بر روی شخصیت ریداس معطوف شده.

شبکه‌ی AMC آوریل سال ۲۰۲۱ بالأخره پس از چندین سال نزاع حقوقی خود با “فرانک دارابونت” خالق و شورانر اول سریال را آغاز می‌کند. دارابونت از شبکه‌ی کابلی AMC درخواست پرداخت جریمه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری کرده. این شبکه اخیراً در پرونده‌های حقوقی دیگری با تهیه‌کنندگان دیگر سریال به پیروزی رسیده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

ولخرجی های مایکل جکسون که سرمایه او را بر باد داد! + تصاویر

ماجرای جالب زن خواننده ای که باعث شهرت برد پیت شد! + تصاویر

بازیگران مجرد هالیوود که اعتقادی به ازدواج ندارند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها