صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تمام فیلمهای اَبَرقهرمانی که مارول در آینده می سازد+ تصاویر

تمام فیلمهای اَبَرقهرمانی که مارول در آینده می سازد+ تصاویر

marvel phase 4 1024x615

 

فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» امسال قرار است با فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) آغاز شود و به علت شیوع پاندمی تنها فیلم مارول در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. پیش‌تر قرار بود «جاودانان» (Eternals) نیز در این سال روی پرده برود اما کرونا برنامه‌های مارول و دیگر استودیوهای هالیوود را تغییر داد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در طول سال ۲۰۱۹ مارول اطلاعاتی نیز از فاز پنجم فیلم‌هایش فاش کرد. برای مثال اعلام کرد که «ماهرشالا علی» برای بازی در نقش «بلید» قرارداد بسته. سپس در فصل زمستان آن سال نویسندگان و کارگردانان مختلف به پروژه‌های بعدی مارول پیوستند. تماشای آنلاین فیلم و سریال.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، آخرین تغییر صورت گرفته در برنامه‌های مارول «مرد عنکبوتی ۳» بود که باید در نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران می‌شد اما حالا به ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ موکول شده است. در ادامه فیلم‌های آینده مارول با توضیح آخرین جزئیات فهرست شده است.

فاز چهارم

شاهین و سرباز زمستان (Falcon And Winter Soldier)

شاهین و سرباز زمستان (Falcon And Winter Soldier)

تاریخ انتشار: پاییز ۲۰۲۰

بازیگران: آنتونی مکی (سم ویلسون/ شاهین)، سباسشن استن (باکی بارنز/ سرباز زمستان)، دنیل برول (دکتر زیمو)، امیلی ون کمپ (شرون کارتر)، وایات راسل (مامور آمریکا)

مکی و استن برگشته‌اند تا خط داستانی مارول را بعد از استیو راجرز پیش ببرند. در سریالی که به عنوان آغازی بر فصل تازه‌ی دنیای سینمایی مارول به شمار می رود. کوین فایگی به هواداران قول داده بود که سریال‌ها چیزی از فیلم‌ها کم نداشته باشند و باید دید و منتظر ماند که می‌تواند قولش را حفظ کند یا نه.

سریال ادامه‌ی ماجراهای فیلم انتقام جویان آخر بازی را پی می‌گیرد که در آن استیو راجرز سپر کپتن آمریکا را به سم داد و به نوعی او را وارث خودش اعلام کرد. این دو باید با دکتر زیمو سر کله بزنند و البته باید دید لایحه سوکوویا هنوز هم برقرار است یا نه. و برخورد این دو با یو‌ اس ایجنت که پشتوانه‌ی دولتی هم دارد چگونه پیش می‌رود.

بیوه‌ی سیاه (Black Widow)

بیوه‌ی سیاه (Black Widow)

تاریخ انتشار: ۶ نوامبر ۲۰۲۰

بازیگران: اسکارلت یوهانسون (ناتاشا رومانف/ بیوه‌ی سیاه)، دیوید هاربر (نگهبان قرمز)، ریچل وایز (ملینا)، فلورنس پیو (یلنا)

این فیلم بدشانس قرار بود افتتاح‌کننده‌ی فاز چهارم دنیای سینمای مارول باشد. ( هنوز هم بستگی به زمان پخش شاهین و سرباز زمستان دارد.) طبق گزارش‌‌ها احتمالا داستان فیلم بعد از کپتن آمریکا: جنگ داخلی می‌گذرد و ناتاشا در فیلم اختصاصی‌اش پس از هیاهوهای لایحه‌ی سوکوویا به روسیه برمی‌گردد تا کنار خانواده‌ی جاسوسی‌اش باشد. دشمن اصلی‌اش تسک مستر است. و در این فیلم قرار است به بیوه‌ی سیاه ادای احترام شود. گرامیداشتی برای او که در پیروزی نهایی فیلم آخر بازی غایب بود. و البته به نوعی او هم باید وارث خودش را تعیین کند و مشعل را به یلنا بسپارد.

T3F84ugCw5yrtkmRP2qDHP 673

جاودانان (Eternals)

تاریخ انتشار: ۱۲ فوریه ۲۰۲۱

بازیگران: آنجلینا جولی (تینا)، ریجارد مدت (ایکاریس)، کمیل نانجیانی (کینگو)، جما چن (سرسی)، برایان تیری هانری (فاستوس)، سلما هایک (ایجک)، کیت هارینگتون (دین وایتمن)

شخصیت‌های «جاودانان» یکی از عناوین غریب مارول به شمار می‌رود که با مدیریت کوین فایگی حالا فرصت حضور پیدا کرده‌اند. بر اساس کامیک‌های جک کربی، گروهی هستند که توسط سلسشیال‌ها پدید آمده‌اند و به عنوان نوعی پیش‌انسان برای مهار قدرت‌‌های کیهانی به وجود آمده‌اند. این را هم در ذهن داشته باشید که نام سلسشیال‌ها قبلن در دنیای مارول چند بار آمده و ایگو (پدر پیتر کوئل) خودش را یکی از آن‌ها معرفی می‌کند.

این فیلم هم مانند بیوه‌ی سیاه عقب افتاد. قرار بود تا الان اکران شده باشد اما نشد که بشود! فیلمی‌ست که می‌تواند جهان مارول را چند برابر گسترش دهد. و به همین خاطر موفقیتش برای مارول کمی حیاتی است.

واندا ویژن (WandaVision)

واندا ویژن (WandaVision)

تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

بازیگران: الیزابت اولسن (واندا ماکسیموف/ جادوگر سرخ‌فام)، پل بتنی (ویژن)، کت دنینگز (دارسی لین)، رندال پارک (مامور جیمی وو)، تیونا پاریس (مانیکا رمبو)

روایت زندگی عشاقانه‌ی واندا و ویژن، اما ویژن در فیلم جنگ بی‌نهایت مرد! چگونه در اینجا حاضر است؟ این سوال به این ایده منجر شد که شاید ما در توهمات واندا به سر ببریم. شاید هم واندا قرار است کار ناجوری بکند! فضای سریال اما به گفته‌ی سازندگانش نیمه سیت‌کام نیمه ماجرایی خواهد بود و آنگونه که از تیزر‌های سریال برمی‌آید سیت‌کام‌های دهه پنجاه و ۷۰ و ۸۰ را هم شامل می‌شود. احتمالا عجیب‌ترین محصول استودیوی مارول تا به الان باشد و باز هم شاهد تجربه‌گرایی بی‌نظیر کوین فایگی باشیم. طبق گزارش‌‌های آمده سریال به طور مستقیم با قسمت بعدی دکتر استرنج در ارتباط بوده و به نوعی پایه‌گذار حوادث آن خواهد بود. پس از قطع شدن مراحل ساخت به دلیل کرونا، دیزنی تاریخ قطعی انتشار سریال را اعلام نکرده.

شنگ چی و افسانه‌ی ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of Ten Rings)

شنگ چی و افسانه‌ی ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of Ten Rings)

تاریخ اکران: ۷ مه ۲۰۲۱

بازیگران: سیمو لیو (شنگ چی)

بر اساس کامیک بوک دهه ۷۰ مارول ساخته شده و قرار است داستان شنگ چی، استاد هنرهای رزمی را به تصویر بکشد. دشمن اون ماندارین حقیقی رئیس فرقه‌ی ده حلقه است که احتمالا در فیلم پدر شنگ چی باشد!

لوکی (Loki)

لوکی (Loki)

تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

بازیگران: تام هیدلستون (لوکی)

خدای نیرنگ لوکی با سریال شخصی خودش بازمی‌گردد. خط داستانی سریال احتمالا پس از فرارش از دست ماموران شیلد در آخر بازی باشد. و حدس زده می‌شود که سفر در زمان هم داشته باشیم. اوون ویلسون هم تا کنون به سریال لینک شده.

مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3)

مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3)

تاریخ انتشار: ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱

بازیگران: تام هالند (پیتر پارکر)، زندیا (ام جی)، ماریسا تومئی (می پارکر)

بعد از افشا شدن هویتش، پیتر باید از خودش اعاده‌ی حیثیت کند. آیا با دیگر اعضای اونجرز درگیر می‌شود؟ اتفاقاتی که بعد از بر هم خوردن قرارداد دیزنی و سونی افتاد همه را نگران کرد اما حالا همه خوشحالند که حداقل دو فیلم دیگر تام هالند را به عنوان مرد عنکبوتی خواهند دید. زمان اکران اما احتمالا باز هم به تعویق بیفتد.

whatif logo

چه می‌شد اگر…؟ (What if…?)

تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

بازیگران: همه‌ی بازیگران مارول!

داستان بر اساس سری کامیک بوک با همین عنوان است که سوالاتی با مضمامین اتفاقات متفاوت با دنیای مارول می‌پرداخت. مثلا این سوال که: چه می‌شد اگر پگی کارتر محلول ابرسرباز را به جای استیو دریافت می‌کرد. و سوالاتی از این دست. احتمالا همه‌ی بازیگران مارول هم در این سریال انیمیشنی صدا پیشگی شخصیت‌هایشان را بر عهده داشته باشند.

جشم شاهین (Hawk Eye)

جشم شاهین (Hawk Eye)

تاریخ انتشار: ۲۰۲۱

بازیگران: جرمی رنر (جشم شاهین)

مظلوم‌ترین عضو اصلی اونجرز هم عنوان اختصاصی خودش را پیدا کرد که باید در آن مریدش را تربیت کند اما با هزار اما و اگر! گفته می‌شد هیلی استینفلد در نقش کیت بیشاپ، شاگرد چشم شاهین بازی می‌کند اما به دلیل قراردادش با اپل تیوی پلاس هنوز هیج چیزی قطعی نیست. حتی احتمالا سریال باز هم به تعویق بیفتد.

تور: عشق و آذرخش (Thor: Love And Thunder)

تور: عشق و آذرخش (Thor: Love And Thunder)

تاریخ انتشار: ۱۱ فوریه ۲۰۲۲

بازیگران: کریس همسوورت (تور)، ناتالی پورتمن (جین فاستر)، تسا تامپسون (والکیری)

مهم‌ترین خبر بازگشت شکوهمند ناتالی پورتمن در نقش تور مقتدر (Mighty Thor) بود که توسط وایتیتی اعلام شد. خط داستانی احتمالا مرتبط با وضعیت تور و سرگردانی‌اش با نگهبانان کهکشان باشد. گفته می‌شد کریستین بیل هم (شاید در نقش بتا ری بیل) به فیلم اضافه خواهد شد.

دکتر استرنج در عوالم موازی جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)

دکتر استرنج در عوالم موازی جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)

تاریخ اکران: ۲۵ مارس ۲۰۲۲

بازیگران: بندیکت کامبربچ (دکتر استرنج)، چیواتل اجیوفور (موردو)، الیزابت اولسن (جادوگر سرخ‌فام)

اسکات دریکسون خبر از اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول داده بود اما احتمالا به همین دلیل از پروژه کنار گذاشته شد. دلیلش اختلاف هنری عنوان شد و سکان به سم ریمی سپرده شد. که احتمالا باز هم شاهد فیلم (نسبتا) ترسناکی باشیم. داستان به درگیری موردو و استرنج و البته مابعد اتفاقات سریال واندا ویژن می‌پردازد.

    فاز پنجم

دکتر استرنج در عوالم موازی جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)

پلنگ سیاه ۲ (Black Panther 2)

تاریخ اکران: ۶ مه ۲۰۲۲

بازیگران: لتیشیا رایت (شوری)، لوپیتا نیونگو (ناکیا)، وینستون دوک (ام‌باکو)، دونای گوررا (اوکویه)

با مرگ تراژیک چادویک بوزمن در هفته‌‌های قبل، حتی خود کوین فایگی هم نمی‌داند چه باید بکند. شاید شوری جای تچالا (بوزمن) را بگیرد، شاید ام‌باکو. شاید هم سی‌جی‌آی. تاریخ اکران هم دلیلی ندارد که عقب نیفتد. مارول سخت‌ترین انتخابش را هنوز در پیش دارد.

کاپتان مارول ۲ (Captain Marvel 2)

کاپتان مارول ۲ (Captain Marvel 2)

تاریخ اکران: ۸ ژوئیه ۲۰۲۲

بازیگران: بری لارسن (کرول دنورس/ کپتن مارول)

هنوز برای هر گمانه‌زنی‌ای زود است، اما مگر می‌شود جلوی طرفداران را گرفت؟ احتمال خیلی زیاد سموئل ال جکسون (نیک فیوری)‌ و بن مندلسون (تالوس) در نقش‌هایشان بازمی‌گردند. و داستان یا قبل از مرد آهنی ۱ رخ می‌دهد یا بعد از آخر بازی. نکته‌ی مهم اینکه کارگردانان قسمت اول احتمالا بازنخواهند گشت و کارگردان جدیدی به پروژه خواهد پیوست.

نگهبانان کهکشان جلد سوم (Guardians Of Galaxy Vol. 3)

نگهبانان کهکشان جلد سوم (Guardians Of Galaxy Vol. 3)

تاریخ انتشار: ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (احتمالی)

بازیگران: کریس پرت (پیتر کوئل)، زوئی سالدانا (گومورا)، بردلی کوپر (راکت)، وین دیزل (گروت)، دیو باتیستا (درکس)، پوم کلمنتیف (منتیس)

پیتر و دوستان باید به دنیال گومورا بگردند و احتمالا شاهد تور هم باشیم. فیلم تاخیر بزرگی بخاطر جدایی و بازگشت مجدد جیمز گان خورد و حالا خط داستانی اولیه هم طبیعتن دستخوش تغییرات شده. اینکه آدام وارلاک بالاخره سر و کله‌اش پیدا می‌شود یا نه بزرگ‌ترین سوال در مورد این فیلم است.

مرد مورچه‌ای ۳ (Ant-Man 3)

مرد مورچه‌ای ۳ (Ant-Man 3)

تاریخ انتشار: ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (احتمالی)

بازیگران: پل راد (اسکات  لنگ/ مرد مورچه‌ای)، اونجلین لیلی (هوپ/ زنبورک)، مایکل داگلاس (هنک پیم)، میشل فایفر (جنت پیم)

هیچ اشاره‌ای به جزئیات داستانی نشده. فقط اینکه می‌دانیم جف لاونس نویسنده‌ی ریک و مورتی هم به پروژه پیوسته. ماجرای فیلم قطعا بعد از اندگیم شکل می‌گیرد و اینکه شخصیت منفی چه کسی است را حتی طرفداران هم حدس درست درمانی نزده‌اند.

بلید (‌Blade)

بلید (‌Blade)

تاریخ اکران: ۵ مه ۲۰۲۳ (احتمالی)

بازیگران: ماهرشالا علی (بلید)

تنها چیزی که از پروژه می‌دانیم حضور ماهرشالا علی است که ظاهرا خودش برای بازی در این نقش پیش‌قدم شده. کوین فایگی فقط در خبر ساخت فیلم این نیمه خون‌آشام محبوب را اعلام کرد و هیچ جزئیاتی را فاش نکرد.

چهار شگفت‌انگیز (The Fantastic Four)

چهار شگفت‌انگیز (The Fantastic Four)

تاریخ اکران: ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (احتمالی)

کوین فایگی که سر از پا نمی‌شناخت، برای خوشحال کردن هواداران چند جمله را در بین هیاهوها پشت میکروفون گفت: وقت نکردیم راجع به چهار شگفت‌انگیز و جهش‌یافتگان صحبت کنیم. و سپس جیغ و داد هواداران سقف آسمان را شکافت. طرفداران حدس می‌زنند داستان در دهه‌ی ۶۰ اتفاق بیفتد و سپس به دنیای امروزی لینک پیدا کند. ایده‌ای به شدت گنگ اما قابل اعتنا.

خانم مارول (Ms. Marvel)

خانم مارول (Ms. Marvel)

تاریخ انتشار: نامعلوم

فقط می‌دانیم که در دست تولید است. و داستان «کاملا خان» یکی از جدیدترین شخصیت‌های مارول را بیان می‌کند که قطعن برای مارول و دیزنی ارزش دایورسیتی بالایی دارد. اینکه چه زمان و مکانی اتفاق می‌افتد برای هرگونه حدس و گمانی خیلی زود است.

شوالیه ماه (Moon Knight)

شوالیه ماه (Moon Knight)

تاریخ انتشار: نامعلوم

این هم جزو تک‌جمله‌هایی بود که کوین فایگی گفت. داستان مارک اسپنسر را روایت می‌کند که او که رها شده بود که بمیرد، طی اتفاقاتی قدرت‌های خدای ماه را پیدا می‌کند. داستان اندکی بزرگ‌سالانه است و ممکن است شخصیت مشکل روانی داشته باشد. بازیگران مختلفی از کیانو ریوز تا دنیل رادکلیف پیشنهاد شده‌اند.

شی-هالک (She-Hulk)

شی-هالک (She-Hulk)

تاریخ انتشار: نامعلوم

طبق کامیک‌ها طی تصادفی بروس بنر مجبور به اهدای خون به یکی از اقوامش می‌شود و شخصیت شی-هالک شکل می‌گیرد. او وکیل دادگستری است و ممکن از قبل از عنوان اختصاصی‌اش در سایر عناوین مارول حضور پیدا کند. مثلا به عنوان وکیل پیتر پارکر (در کنار مت مورداک/ دردویل). فعلا بزرگ‌ترین نامی که به پروژه نزدیک شده آلیسون بری است.         


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

بهترین سه گانه های سینمایی که نباید تماشای آنها را از دست بدهید! + تصاویر

ترسناک ترین فیلمهای تخیلی تاریخ سینما که باید ببینید! + تصاویر

از اتهام آزار جنسی تا تغییر رنگ پوست / 10 واقعیتی که باید درباره مایکل جکسون بدانید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها